Mikä on sellainen lomapaikka, johon menet mielelläsi uudemmankin kerran?
Vastapainoksi tuolle "Mihin lomapaikkaan et menisi uudestaan" -ketjulle
Kommentit (326)
Uusi Seelanti, sen pohjoissaaren pohjoisosa, Aucklandista pohjoiseen. Heti kun varaa on!
Espanjan Lanzarote ja fuenteventura . Tilaa ja luontoa . Las Palmas vähän ostospaikka . Portugali . YouTube la Isla Bonita Madonna
Agios Nikolaokseen olin siellä heinäkuussa 1980.Hotelli Nikissä.Hieno saari.Kannatta käydä myös sadan palmumetsän uimarannalla saaren itäpäässä.Hyvät muistot jäi.
Lappiin voisin mennä jos olisi varaa matkustella.
Huippuvuoret, Lofootit ja Alpit. Luontokuvaajan unelmapaikkoja kesäaikaan.
Italia: oikeastaan mikä alue hyvänsä siellä. Hyvää ruokaa, viiniä, kulttuuria jne.
Madeiralle. Haluan vielä ehdottomasti mennä sinne keväällä. Syksyllä ja talvella olen jo käynyt.
Kanarialle Playa del Inglesiin ❤❤
Malediivit ja Bora Bora. Perskuleen kalliita vain käydä. Marraskuussa täytyy päästä jonnekin aurinkoa katsomaan.
Levi alkutalvi kun puut on ihan lumen peitossa.
Siinä sitä jotakin on.
Vierailija kirjoitti:
Pattaya ei petä koskaan.
Pikku jekku oli ladyboy, mutta ihan hyvin saatiin lopulta hommat hoidettua.
Vierailija kirjoitti:
Pattaya ei petä koskaan.
Kunhan ei kurki pöytäliinan alle BJ-baarissa!
Lontoo, Edinburgh ja koko saarivaltio oikeastaan. Tallinna ja Viro, koska se on lähellä ja kun kaipaa pikku irtiottoa, se on helposti saatavilla.
Rodoksella olen käynyt ja hotelli oli Cactus, oli mukava ja rauhallinen hotelli ihan siinä niemen kärjessä, 3 sukupolvea mukana ja hauskaa oli. Mutta se on jo nähty, ei kiinnosta uudelleen.
Tartto, Haapsalu, Viljandi, Kuressaare, Kärdla, Võru.
Pihtipudas