En halua seurustella mutta kaipaisin ihan vain lomanviettoja miesten kanssa ja seksikumppania.
Olen huomannut, ettei seurustelu sovi minulle. Alkaa ahdistamaan ja lopulta olenkin kodinhengetär, jota lytätään ja minua sattuu. Tai vaihtoehtoisesti en vain ole kiinnosstunut miehistä jos eivät osaa keskustella, kaipaavat liikaa läheisyyttä ja itsetunnon kohotusta. En kaipaa mitään autettavaa lähelleni, sellaista ripustautumista ja tarvitsevuutta.
On huono mieskokemuksia.
Sen sijaan kiinnostaisi satunnainen hauskanpito ja ystävyys. Mitään suurempia en kaipaa. Saisi ns. parhaat vain kakun päältä. Olisi rentoa ja voisi vain rauhassa tutustua ihmiseen, saisi kokemuksia.
Muuten voisin keskittyä vain omaan elämääni, tehdä töitä, keskittyä oman kehon huolehtimiseen, mennä ja tehdä miten haluan.
Tinderistäkö näitä haetaan?
N25v.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluan sunnuntai tyttöystävän jonka kanssa heilutella peittoa pari kertaa viikossa. En todellakaan haluaisi nalkuttavaa palloa jalkaani.
Jos olet takertumaton, päihdeongelmaton ja itsesi elättävä sekä minutkin huomioonottava sängyssä, soittele.
Tuollaista me miehetkin haluaisimme.
Ei LOL 🤣
Uli tuli mainostamaan sokerideitti sivustoa. Kertoo jotain palstaulikasta.
Olen löytänyt juuri tuollaisen suhteen ja onhan tämä mukavaa. Alkuun koitettiin ihan seurustellakin ja sekin toimi alkuun, käytiin sukuloimassa yhdessä ym. mutta pikkuhiljaa näkemiset harvenivat ja ainakin itse tarviin arjessa niin paljon omaa aikaa etten arki-iltaisin jaksa ihmisten seuraa. Lisäksi minulla on lapsia, halusin viettää heidän kanssaan omaa aikaa, hänelläkin on jo täysikäisiä lapsia niin ymmärsi minua hyvin. Lopulta olemme päätyneet näkemään joka toinen viikonloppu, mutta sekään ei ole kiveen hakattu, jos toisella on oma meno tai haluaa vaan olla yksin, niin aina se molemmille sopii. Ja nää kuviot ollaan moneen kertaan juteltu ja kummallekin sopii juuri tämän kaltainen aikuinen suhde. Kumpikaan ei halua mitään yhdessä asumista (ehkä enää ollenkaan, mutta emme ainakaan toistemme kanssa).
Nyt on kiva kun on lomat tulossa, pääsee mukavassa aikuisseurassa kiertelemään Suomea, kippistelemään kuoharia, nauramaan ja viettämään ihanaa aikaa ja tekemään muistoja, mitä voi toki tehdä myös naispuolisten ystävien kanssa, mutta kun tähän samaan soppaan lisää todella toimivan seksin, niin en voisi enempää tällä hetkellä pyytää. Kyllä tämä mies on minulle todella läheinen ystävä myös.
No, ehkä se rakastuminenkin olisi vielä hienoa. Olemme sopineet, että emme seurustele, mutta toisten kanssa ei hypätä puuhastelemaan (mikä ei kummankaan tyylistä olisi muutenkaan), mutta periaatteessa olemme vapaita myös rakastumaan toiseen, jos sellainen vastaan tulisi. Ollaan sovittu että ollaan näistä asioista rehellisiä, sitten meidän juttu muuttuisi ihan vain ystävyydeksi. Ketään ei ole tarkoitus vedättää, mutta toisaalta, eipä ole millään tavalla myöskään haku päällä. Kaikki on hyvin nyt.
On kyllä tinder kätevä. Jo mökkeilemään kutsu saatu ja muitakin ihan varteenotettavaa porukkaa. Hauskaa tapailla ja nauttia naiseudesta.
-ap
Miksi mietit mitä muut, teistä tuntemattomista, ajattelee. Aivan kuin toivoisit suhteenne olevan enemmän.