Tänään on tappohelteiden ensimmäinen päivä
Miten meinaatte juhlistaa tätä ihanuutta? Rannalle terassille vai viikonloppuna mökille?
Kommentit (27)
Mua kiinnostaisi kuin te helteiden rakastajat oikein urheilette helteellä?
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaisi kuin te helteiden rakastajat oikein urheilette helteellä?
Kaveri tuli juuri spinningistä, tytär lähti salille. Itse olen kävellyt aamulla uimarannalle ja takaisin (matkaa vain 1,5 km mutta lonkkavikaiselle hyvä lenkki) ja touhunnut puutarhassa 5h. Siinä tulee kaikkea mahdollista painonnostosta (multasäkki, vesikannut), pilatekseen (kumartelua, venyttelyä, kyykkyä ja kurottelua) :D Illalla varmaan toinen lenkki edessä kun taas tekee mieli uimaan.
Kyllä ainakin mun ystävät treenaa ihan normaalisti, osa käy portaissa juoksemassa, osa lenkkipolulla.
Tosin ei ole hellettä tällä hetkellä mutta liikunta on samaa satoi tai paistoi
Ulkona sataa vettä kaatamalla ja noin +10 astetta. En nyt tiiä
Ei perustervettä haittaa. Myötätuntoni on niiden vanhusten ja sairaiden puolella, joiden asunnot on liian kuumat. Helle tappaa heikkokuntoisia ja ainakin aiheuttaa suurta epämukavuutta heille.
Olen tehnyt tapani mukaan puutarhatöitä pitkähihaisessa paidassa ja pitkälahkeisissa housuissä, koska haluan suojautua UV-säteiltä.
Toistaiseksi on pitänyt kone mukavat 22 astetta sisällä vaikka ulkona 28 astetta. Jännityksellä odotan miten käy kun lähipäivinä nousee yli 30 asteen.
Ei ollut paha. Odotin enemmän. Meillä ainakin tuuli tosi paljon. Vesi oli kylmää kun oli sekoittunut tuulen takia. Ehkä huomenna lämpöisempää.
Oltiin muutama tunti ulkona kävelemässä ja istumassa, ostettiin ja syötiin jäätelöä, herneitä ja mansikoita. Tultiin kotiin syömään ruokaa ja nyt lepäillään. Ulkona tuulee aika paljon, joten ei ole liian kuuma. Pärjäisi vaikka tulisi vielä muutama aste lisääkin. Viikonlopun suunnitelmista ei tarkkaa tietoa, mutta uimista voisi olla luvassa.