Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään on tappohelteiden ensimmäinen päivä

Vierailija
18.06.2021 |

Miten meinaatte juhlistaa tätä ihanuutta? Rannalle terassille vai viikonloppuna mökille?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin muutama tunti ulkona kävelemässä ja istumassa, ostettiin ja syötiin jäätelöä, herneitä ja mansikoita. Tultiin kotiin syömään ruokaa ja nyt lepäillään. Ulkona tuulee aika paljon, joten ei ole liian kuuma. Pärjäisi vaikka tulisi vielä muutama aste lisääkin. Viikonlopun suunnitelmista ei tarkkaa tietoa, mutta uimista voisi olla luvassa.

Vierailija
22/27 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi kuin te helteiden rakastajat oikein urheilette helteellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaisi kuin te helteiden rakastajat oikein urheilette helteellä?

Kaveri tuli juuri spinningistä, tytär lähti salille. Itse olen kävellyt aamulla uimarannalle ja takaisin (matkaa vain 1,5 km mutta lonkkavikaiselle hyvä lenkki) ja touhunnut puutarhassa 5h. Siinä tulee kaikkea mahdollista painonnostosta (multasäkki, vesikannut), pilatekseen (kumartelua, venyttelyä, kyykkyä ja kurottelua) :D Illalla varmaan toinen lenkki edessä kun taas tekee mieli uimaan. 

Kyllä ainakin mun ystävät treenaa ihan normaalisti, osa käy portaissa juoksemassa, osa lenkkipolulla. 

Tosin ei ole hellettä tällä hetkellä mutta liikunta on samaa satoi tai paistoi

Vierailija
24/27 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona sataa vettä kaatamalla ja noin +10 astetta. En nyt tiiä

Vierailija
25/27 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei perustervettä haittaa. Myötätuntoni on niiden vanhusten ja sairaiden puolella, joiden asunnot on liian kuumat. Helle tappaa heikkokuntoisia ja ainakin aiheuttaa suurta epämukavuutta heille.

Olen tehnyt tapani mukaan puutarhatöitä pitkähihaisessa paidassa ja pitkälahkeisissa housuissä, koska haluan suojautua UV-säteiltä.

Vierailija
26/27 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi on pitänyt kone mukavat 22 astetta sisällä vaikka ulkona 28 astetta. Jännityksellä odotan miten käy kun lähipäivinä nousee yli 30 asteen.

Vierailija
27/27 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut paha. Odotin enemmän. Meillä ainakin tuuli tosi paljon. Vesi oli kylmää kun oli sekoittunut tuulen takia. Ehkä huomenna lämpöisempää.