Tänään on tappohelteiden ensimmäinen päivä
Miten meinaatte juhlistaa tätä ihanuutta? Rannalle terassille vai viikonloppuna mökille?
Kommentit (27)
Ikälisäni mhdolistaa:lähden yksin kuljeskeleman aamupäivän aikana.Ulkona olen monta tuntia. Etsin varjoisen penkin istahdan katselen maailman menoa.Jatkaen matkaani.Koska helteitä lupasivat,sama helle on asuntoni.Joten käyn lounalla kotini ja takas ulos.Kirja mukaan ja istahtaa varjooon lastenleikki puisto,Joka on myös asukaspuisto. On kuitenkin elämää iloa siellä lapsilla ääniä.Illalla pääsen ystäväni saunavuorolla saunaan.On itse estynyt se,juhlaa minulle.. Varmaan muutoin lauantai sunnunta pakkan reppuni ja menen pyörällä meren rannalle yksin ja tietysti kirja mukana.Olen onnekas itä-Helsinki meren rantaa on mielin määrin. Meri tuuli raikas.Hyvää aurinkoista viikon loppua.Muistakaa se vesipullo mukaanne kun helteet on,pienellekin kävelymatkalle.
15 astetta. Istuskelen sisällä villatakki päällä.
Hain just smartpostista itselleni uuden vibraattorin, koska SEKSIHELLE!
Onpa typerä aloitus.
Et taida osata kylvää kuin negana.
Vierailija kirjoitti:
Onpa typerä aloitus.
Et taida osata kylvää kuin negana.
Oih.
Vielä on kaukana täällä meren rannalla! 21 astetta ja viileä tuuli, ihanteellinen puutarhatöille.
Olenkin ollut uimassa jo klo 7 ja sen jälkeen aloittanut hommat pihalla. Nyt lounaalla ja kohta ulos ottamaan aurinkoa ja kuuntelemaan äänikirjaa. Toivottavasti vielä lämpenee
Sikäli peppuseksihelle on sopiva termi, että trooppiset yöt ovat niitä harvoja hetkiä kun ulkona tarkenisi rakastella yöllä. Miten se liittyy peppuseksiin? No hajun takia tietenkin.
Täällä on +15 ja pilvistä, sateleekin. Hellettä tuskin tänään eikä huomennakaan. Ihan kiva, tykkään viileästä kun silloin nukkuu paremmin.
Ihanaa! Pääsee kävelylle mikroshorteissa. Koko korona-aika tullut treenattua peppua, joka on jo liian iso ja muodokas omalle miehelle. Kiva kattoo välillä olan taakse ja laskee kuinka monta isoa poikaa seuraa.
Olin paria tuntia merenrannalla täällä Hgissä ja oli kyllä ihanaa. Ilma sopivan lämmin, ei vielä liian kuuma ja vesi virkistävän raikasta, eikä vielä levää. Täydellistä! 🌞
Sairastamalla nuhakuumeripulitautia kotona.
Mulla on onneks kylmä, koska on kuumetta.
Päätin tehdä huomenna ylitöitä koska ulos meneminen tuntuu noin kuumalla ylivoimaiselta. Sittenpähän voi tehdä töitä sisällä eikä tarvi murehtia kun hieno (ylihieno) päivä menee harakoille.
Eihän tuolla ulkona edes tunnu kuumalta. Hukkaan menee nämäkin helteet. Jumalattomasti vain tuulee.
Jätän pikkarit hameen alta pois. Mutta en vielä tänään kun on niin kova tuuli.
Eipä tässä mitään juhlimista ole, normipäivä. Kastellin kasvimaan tuolla auringon paahteessa ja se riitti, iho kihelmöi jo vaikka olin vain vartin auringossa.
Pihalla tuulee, ihan mukava varjon alla :) olispa drinkki ja joku hyvä kirja.
Ihan täydellinen sää, ilma on kuin linnunmaitoa. Kohta lähdetään remonttikohteeseen tekemään pihahommia