Missä iässä huomasit itsessäsi ensimmäisen kerran rupsahtamisen merkkejä?
Omalla kohdallani tämä väistämätön tosiasia tapahtu 35-vuotiaana. Elämä on.
Kommentit (27)
Vatsa alkoi pyrkiä housunkaulukselle siinä 30 ikävuoden hujakoilla ja leuan alusnahka roikkua samoihin aikoihin, lisäksi silmäpussit ja juonteet nenänpielistä suupieliin. Oliko mieheksi liian aikainen rupsahtaminen?
35 suunnilleen alkoi tulla ilmeryppyjä. En koe silti rupsahtaneeni, kroppa on urheilullinen, iho silti heleä ja kimmoisa ja hiukset tuuheat.
Kaikki me vanhetaan, se mitään rupsahtamista ole!
Vierailija kirjoitti:
Väkivaltaisen miehen takia menetin ulkonäköni ennenaikaisesti. Olin hullu kun en eronnut hänestä aikaisemmin mutta ajattelin että alaikäisten lasten takia täytyy yrittää kestää. Monet kerrat hän hakkasi minut niin mustelmille etten ensimmäisen kerran jälkeen peilistä itseäni katsoessani ollut uskoa kuinka paljon ihmiseen voikaan mahtua mustelmia. Pahinta oli kuitenkin se kun ex-mieheni löi minua erään erittäin raivoisan kohtauksen aikana kasvoihin niin kovaa että ne romahtivat. Kiitän joka päivä Luojaa siitä että sain lopultakin jostakin tarpeeksi voimia lähteä ja jättää entinen aviomieheni ja että mun ei enää tarvitse olla missään tekemisissä hänen kanssaan. Hyvät naiset, jo ensimmäinen lyönti on liikaa. Älkää olko niin tyhmiä kuin mitä mä olin. Lähtekää ajoissa!
Oi kauheeta. Tuli huono olo kun sieluni silmin näin tilanteen.
38-vuotiaana. Naama vaan alkoi yhtäkkiä yhtenä päivänä tuntumaan siltä, että se kurtistuu eri tavalla kun kääntelen päätä. Siis tuntuu, että kaksoisleuka muodostuu. Leuan alla oleva iho on menettänyt kimmoisuuden sillä tavalla, että kun sitä nipistää se jää hetkeksi koholleen.
Naama myös hyllyy kävellessä. Ihan hämärä tunne. Minulla ei edes ole ylipainoa.
35 täytettyäni huomasin että silmien alle alkaa tulla kuopat. Ei pahat nytkään, 39v mut en menis parikymppisestä enää. Pari juonnetta silmien alla myös, mut siinä ne toistaiseksi onkin.
Olen vielä oikein kaunis ja " hyvin säilynyt" mut kai alle nelikymppisen kuuluu ollakin.
Ymmärsin että kauneuteni huippu on nyt ohitettu kun täytin 19