Missä vapaat miehet 40+ ?
Ihan oikeesti, missä teitä voi tavata? Ei kuitenkaan Tinder. Se on nähty.
Kommentit (46)
Käyttäjä42257 kirjoitti:
Pitääkö olla laatikkoleuka?
Mielellään...
He ovat turvallisesti ja onnellisesti naimissa.
Heillä on ura huipussaan, koulutettu vaimo kuten itsekin ovat koulutettuja.
Pari lasta, omakotitalo, kaksi autoa, kesämökki ja onnellinen elämä.
Onko se niin kummallista, että Suomessa on suuri määrä todella onnellisia avioliitossa eläviä miehiä ja naisia. Ja lapsia ja että he nauttivat ovat onnellisia siitä omasta pienestä perhe-elämästään jossa elävät.
Tämän palstan naikkoset ovat tottuneet vain joihin eronneisiin niihin ns. jännämiehiin, joiden kanssa kiva pitää hauskaa hetki ja se on sitten siinä.
Nämä tämän palstan eronneet naiset eivät tunne sellaista asiaa kuin hyvä ja onnellinen ja uskollinen avio / avoliitto.
Siksi kun eivät ole itse sitä kokeneet, siksi luulevat että kaikki miehet ja naiset ovat samanalaisia pettäjiä ja leväperäisia ihmisiä. Tämä on tosi säälittävää.
Minkä ikäisiä tuolla pannukakussa on? Mietinnässä on se...
Vapaita 40+ miehiä on vähän.
Suurin osa heistä on parisuhteessa ja jo kouluikäisten lasten vanhempia. Ja haluavatkin sitä olla.
Ne harvat vapaat ovat eronneita tai sitten ikisinkkuja-
Eronnut mies ei halua enää helposti sitoutua uudestaan, ja perusinkuille naiset eivät vaan koskaan ole mikään ykkösjuttu elämässä.
Käyn töissä, urheiluseuran treeneissä, museokorttikohteissa tai kotoilen. Julkisilla paikoilla en juuri kiinnitä muihin ihmisiin huomiota ja missään nimessä en ketään lähesty. Seurustelumielessä olen siis kovin hankalasti lähestyttävä ja kun itse en ketään lähesty, niin sinkkustatus tuskin muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vapaita 40+ miehiä on vähän.
Suurin osa heistä on parisuhteessa ja jo kouluikäisten lasten vanhempia. Ja haluavatkin sitä olla.
Ne harvat vapaat ovat eronneita tai sitten ikisinkkuja-
Eronnut mies ei halua enää helposti sitoutua uudestaan, ja perusinkuille naiset eivät vaan koskaan ole mikään ykkösjuttu elämässä.
No niin taitaa olla vähän. Mä oon eronnut ja epäonnistunut ja haluaisin kohdata vielä elämäni rakkauden...
Vierailija kirjoitti:
Käyn töissä, urheiluseuran treeneissä, museokorttikohteissa tai kotoilen. Julkisilla paikoilla en juuri kiinnitä muihin ihmisiin huomiota ja missään nimessä en ketään lähesty. Seurustelumielessä olen siis kovin hankalasti lähestyttävä ja kun itse en ketään lähesty, niin sinkkustatus tuskin muuttuu.
Miksi et lähesty ketään?
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä tuolla pannukakussa on? Mietinnässä on se...
Kyllä siellä kaikenikäisiä on. Tai no ehkä kaikkein nuorimmat, siis ikäluokista 18-25, puuttuvat sieltä tai heitä on todella vähän. Tai sitten vaan minun hakuparametrini tuo vain oman ikäisiäni kumppaniehdokkaita.
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehet halua enää metsästää?
Hassua että tuota viestiä nro 24 / 26 on alapeukutettu.
Naiset eivät kestä totuutta, ja se on nähty tässä maailmassa.
Naisille pitäis aina livertää ja lavertaa kaiken maailman valheita sun muita tarinoita.
Vain silloin he olisivat tyytyväisiä.
Ja romahdus naisille tulee vasta sitten, kun he tajuavat, että mies on vedättänyt heitä koko suhteen ajan.
Ja toi on tosi, että useimmat nelikymppiset miehet ovat varattuja, heillä nousu johteinen ura. Nelikymppinen mies elää elämänsä parhaina aikaa.
Olen sen itse kokenut. Nyt olen akateemisesta ammatista eläkkeelä oleva mies.
Avioliittoni on kestänyt ja meillä on kolme lasta.
Ja juuri siksi kommentoin, sillä yksi lapsistani on eronnut ja tuntee hyvin noiden eronneiden ja vapaiden ja sinkkujen seuranhaku systeemit-
Vierailija kirjoitti:
He ovat turvallisesti ja onnellisesti naimissa.
Heillä on ura huipussaan, koulutettu vaimo kuten itsekin ovat koulutettuja.
Pari lasta, omakotitalo, kaksi autoa, kesämökki ja onnellinen elämä.
Onko se niin kummallista, että Suomessa on suuri määrä todella onnellisia avioliitossa eläviä miehiä ja naisia. Ja lapsia ja että he nauttivat ovat onnellisia siitä omasta pienestä perhe-elämästään jossa elävät.
Tämän palstan naikkoset ovat tottuneet vain joihin eronneisiin niihin ns. jännämiehiin, joiden kanssa kiva pitää hauskaa hetki ja se on sitten siinä.
Nämä tämän palstan eronneet naiset eivät tunne sellaista asiaa kuin hyvä ja onnellinen ja uskollinen avio / avoliitto.
Siksi kun eivät ole itse sitä kokeneet, siksi luulevat että kaikki miehet ja naiset ovat samanalaisia pettäjiä ja leväperäisia ihmisiä. Tämä on tosi säälittävää.
Sitten ovat saatavilla taas kun ovat 50+. Mies haluaa nuoremman vaimon koska uskoo nuoremman vaimon auttavan alapään hiipuvaan toimintaan. Vaimo taas ei jaksa katsoa möhömahaista ukkoaan jolla on potenssivaivoja, ja alkaa miettiä että ei hitto, tuon kanssa pitäis loppuelämä viettää...
Sitten tulee ero ja aletaan tapella omaisuudesta. Siinä kohtaa vois olla ap:n paikka edellyttäen että on silloin alle 35-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehet halua enää metsästää?
Haluaa mutta ihan jotakin muuta kuin keski-ikäistä lemmenkipeää naista. Varsinkin syksystä lopputalveen huomion vie aivan muuta asiat kuin huomionkipeät naiset.
Täällä kanssa yksi vapaa mutta ehkäpä varatun oloinen. En siis tee oikeastaa mitään mitä "kuuluisi" tehdä tässä elämäntilanteessa. Aah vapaus!
Nelikymppisiä vapaita miehiä on totta kai paljon markkinoilla. Ikä, missä naiset hakevat avioeron on hitusen päälle 40v. Miehet ovat yleensä jonkun vuoden iäkkäämpiä, mutta kuitenkin vielä nelikymppisiä.
Täällähän sitä koneen äärellä ;). Aika paljon töissä, urheilun parissa, mökillä, kavereiden/ystävien kanssa, joten valitettavasti en taida koskaan löytää sellaista henkilöä, että olisin valmis luopumaan nykyisestä elämästä. Tässäkään kun ei suurempaa vikaa, mutta tietysti olisi vielä kivaa löytää elämäni suuri rakkaus. Rima kai aika korkealla, sillä mikäs tässä olessa. Minut voi löytää Tinderistä, jos osaa etsiä ;)
Miksi et napannut talteen kun sellainen oli 20?
Halusit vähän kokemuksia jne? Nyt tarvitset elättäjää?
Kotona, töissä (etä), harrastuksissa, mökillä.
Pannukakusssa, ekontaktissa ja jopa suomi24ssa. Sieltä minut tapaa.