Kertokaa yksi suosikkiyhtyeenne ajalta, kun olitte 15-25
Kommentit (1234)
15-20: Green Day
22-: Ladytron
Bruce Springsteen & The E Street Brand v -82-92 ja vieläkin
Joitakin sivuja selasin läpi, en ole vastannut itse kysymykseen. Ihmettele vain alapeukkuja. Jos itse ei pidä jostain artistista tai yhtyeestä, niin haluaa kuitenkin alapeukulla dissata jonkun toisen lempparia??
Miksi? Jotta tuntisit itsesi paremmaksi?
Osaa en itse tiedä, osasta en välitä lainkaan ja osa on superhyviä minunkin mielestäni, mutta ei mulla ole syytä alapeukuttaa ketään. Makuja on monia, eikä se ole minulta pois jos jollain on eri maku.
U2
Tämä konserttitaltiointi vuodelta 1984/oli mulla VHS-kasettina, TVstä itse nauhotettuna. Tätä tuli kelattua aika monta kertaa edestakasin. Seuraavana vuonna tuli LIVE AID ja silloin pankki räjähti ja vuonna 1987 meni Joshua Treen myötä jo seuraavaan galaksiin.
Noin pitkällä aikavälillä aika vaikea nimetä vain yhtä, kun kohteet vaihtuivat iän mukaisesti. Sanotaan nyt kuitenkin Queen, koska se on edelleen mielestäni kova!
M O T Ö R H E A D
Ja vieläkin on.
Edelleen julkaistaan vaihtelevan laatuisia livetaltiointeja arkistojen kätköistä "klassisen" kokoonpanon eli Lemmy + Fast Eddie Clarke + Phil Taylor vuosilta 1979-1981 soittamana ja kylläpä vaan ryskää komeasti!
Eppu Normaali. Ja on vieläkin liki viisikymppisenä.
Zen Café
Tämä on edelleen lemppareita ja tulee mieleen paljon hyviä keikkamuistoja ❤️ Useita muitakin kotimaisia lempparibändejä löytyy tuolta ajalta kuten Eppu Normaali, Dingo, Egotrippi, Tehosekoitin, Neljä Ruusua ja Don Huonot.
Vierailija kirjoitti:
U2
Tämä konserttitaltiointi vuodelta 1984/oli mulla VHS-kasettina, TVstä itse nauhotettuna. Tätä tuli kelattua aika monta kertaa edestakasin. Seuraavana vuonna tuli LIVE AID ja silloin pankki räjähti ja vuonna 1987 meni Joshua Treen myötä jo seuraavaan galaksiin.
Linkki unohtui
Mie kuuntelin. Mulla nuoruudessa CCR , Santana ,Canned heat , C. Korea -nainen