Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (551)

Vierailija

Juice, Yö, Dingo, Sleepparit, SIG, Hurriganes, Beatles, Rolling Stones yms yms.  Keräsin nauhoja ja äänitteitä, rahaa paloi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Juice, Yö, Dingo, Sleepparit, SIG, Hurriganes, Beatles, Rolling Stones yms yms.  Keräsin nauhoja ja äänitteitä, rahaa paloi.

Sinulla on aika laaja käsitys yhdestä.

Vierailija

Apulanta. Aikaa siis noin 20 vuotta. "Uudempaa", eli 2000-luvun tuotantoa ei ole juuri tullut kuunneltua, vaikka eipä näiltä isoimmilta hiteiltä ole voinut välttyä jos ei ihan maakellarissa satu asumaan. Kaupallista, laskelmoitua sontaahan tuo on ollut jo iät ja ajat, mutta kiitettävästi vetoaa edelleen massoihin.

Ei niin pahassa jamassa

Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt muutama mitä olen kuunnellut tässä iässä, olen siis yhä vasta 19:

- Metallica

- Guns N' Roses

- Def Leppard

- Mötley Crüe

- ZZ Top

- Poison

- Warrant

- Iron Maiden

- Judas Priest

- Kiss

- Dire Straits

- Queen

- Pearl Jam

- AC/DC

- Toto

- Saxon

- Twisted Sister

- Scorpions

- The Doors

- Van Halen

- Motörhead

- Ratt

Hämmästyin löydettyäni 19-vuotiaan listalta kuusi yhtyettä, joita itsekin kuuntelin 19-vuotiaana ja yhäkin kuuntelen. Olen nyt 50+. Tai no, Scorpionsia en enää kuuntele, joten viittä kuuntelen edelleen.

Luulin, että nykyiset 19-vuotiaat eivät edes tunnista esimerkiksi Dire Straitsia, mutta niin vaan joku nuori arvostaa hyvää kitarasoundia.

Vierailija

Lauluyhtye Neloset, keulahahmona Jukka Kuoppamäki Muistathan Barbara, Vihreät niityt, Kaiken saat, Tiellä muistojen etc.

Sivut