Miesnäyttelijä ja rooli, joka vei sinulta jalat alta kerrasta
Minulla mm seuraavat: -Sean Connery 007 Toimi myös vanhempanakin, Collin Firth Tietysti herra Darcy Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjassa
Kommentit (2730)
Vierailija kirjoitti:
Kevin Spacey American Beautyssä. Olin 13, kun näin leffan ensimmäisen kerran. Tarina ja tematiikka puhuttelivat erityisen paljon siksi, että suunnilleen 10-vuotiaasta asti olin ihastunut ystävieni isiin, enoihin ja setiin. Haaveilin samanlaisesta, mitä Spaceyllä ja Suvarilla oli, joskin kuvittelin heidän tarinaansa onnellisen lopun: alkavat seurustella ja etenevät hitaasti, menevät lopulta naimisiin ja näin. Olen senkin jälkeen aina ihastunut itseäni paljon vanhempiin miehiin, ja sellaisen kanssa menin myös naimisiin ja perustin perheen. Kuitenkin nyt Kevin Spaceystä paljastuttua jos vaikka mitä vähintäänkin hämärää, tuo leffa on minulle ikuisesti pilalla. Pitää yrittää löytää jokin uusi ikäerointohimorakkaussuhde-elokuva. Saa suositella.
Oletko nähnyt Junon?
George Clooney, teho-osasto.
Voi hyvää päivää mikä mies
Val Kilmer/ Top Gun. Näytteli Icemania.
Andy Garcia Charlie Vincent - Black Rain oooooohhhh
Paul Rudd Cluelesissa vuonna 1995. Eikä mies ole muuten vanhentunut päiväkään!
Vierailija kirjoitti:
Outlander sarjan Jamie Fraser eli Sam Heughan
Voi kyllä!
Lisäksi:
Volodymyr Zelenskyi Vasili Holoborodgona Kansan palvelijassa
Michael Landon Charles Ingalsina Pieni talo preerialla-sarjassa
Mauricio de la Vegaa Juana la Virgen (Ihmeiden aika) -telenovelassa esittänyt Ricardo Álamo oli ihan huippu! Tulispa tuo telenovela joskus uusintana Suomessa.
isot roikkuvat nahkapussit ovat
Anthony Hopkins Uhrilampaissa
Jeff Rawle - Roger Fenn (Doc Martin). Se musiikinopettaja, jolla oli kurkkusyöpä.
Kaarlo Kartio, ei väliä mikä rooli, Vinskinä ja M.Koikkalaisena ylittämätön unten rakastaja aina.
Cillian Murphy Peaky Blindersissa. Uskomaton karisma!
Tauno Palo ja roolia en muista.
Jimmy Neil (näkemin muru) ja toinen Jon Englis ( neljä nauhaa sun hiuksissa on? ).
Xena-sarjan Ares eli Kevin Smith.
Hugh Jackman Australiassa