Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesnäyttelijä ja rooli, joka vei sinulta jalat alta kerrasta

Vierailija
17.06.2021 |

Minulla mm seuraavat: -Sean Connery 007 Toimi myös vanhempanakin, Collin Firth Tietysti herra Darcy Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjassa

Kommentit (2730)

Vierailija
1661/2730 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä jotenkin olen aistivinani, että palstamiesten ihannemiestyyppiin on nyt lisätty täydellinen hiusraja laatikkoleuan ja saalistajan silmien jatkoksi.

Kaikki nuo kolme kuuluvat oleellisena osana ihannemiehen miestyyppiä. Myös tässä ketjussa.

Siis tässäkö ketjussa, jota et vieläkään ole lukenut? :D

Vierailija
1662/2730 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jotenkin olen aistivinani, että palstamiesten ihannemiestyyppiin on nyt lisätty täydellinen hiusraja laatikkoleuan ja saalistajan silmien jatkoksi.

No, palstamiehet toki saavat haaveilla ihan millasesta miehestä tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1663/2730 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Vierailija. Ei minun mieheni ollut näyttelijä, mutta kyllä v ei laulullaan ja tanssilaan jalat alta yli 50 v vuotta sitten. Miten sen arjen muuten kestäis jos ei ole mitään upeita kokemuksia edes nuorena. Olin 18 v

Vierailija
1664/2730 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

66 viestiketjua myöhemmin voi tehdä melko hyvän tutkimuksen naisten miesmausta: hiukset tulee olla päässä sataprosenttisesti. Tärkein kriteeri parinvalinnassa suhteeseen, kuin suhteeseen.

Aika vähän on rooleja, joissa mies on kalju. Näyttelijät ja roolit erikseen, mutta tosielämässä esim. minulta on kaikkein järisyttävimmin vienyt jalat alta mies, joka on täysin kalju ja jolla on silmälasit. Huh! 😍

Sama, ite sytyn kaljuista. Siis kokonaan klani pää. Jotkut sanoo että pitää pään muodon olla hyvä, nojoo näyttäähän se paremmalta, mut en oo sen mallista päätä nähnyt mihin ei klani sopis. Yhteen menin semmosen miehen kanssa jolla oli tukkaa mutta alkoi ajella päänsä (lähti mun ehdotuksesta ja tykästyi itsekin siihen tyyliin) ja nykyään on jo ihan luonnostaan niin kaljuuntunut ettei tukkaa kasva kuin vähän niskaan ja ohimoille, ajelee nekin. Kokonaan kaljut ne mun huomion kiinnittää tuolla kaupungillakin, nuoret ja vanhat.

Seppo, nyt pois koneelta ja iltapalalle!

Ei ole hauskaa. Ihan nainen olen enkä edes vanha. Tajuatteko te mitä teette kaljuuntuville miehille esittämällä ettei kukaan nainen voisi pitää niitä viehättävänä? Haluatteko oikeesti olla semmosia? Ihan sama ku olis ketju jossa kuolattais naisia ja joku kertois tykkäävänsä pienirintaisista naisista ja sille kommentoitais että Sirpa takas keittiöön. Riittäiskö huumorintaju? Vaikka ette ite pidä niin ei tarkoita ettei joku muu (kuten mä) voisi pitää. Ja todellakin tykkään kaljuista. Mut tommosesta "huumorista" en tykkää.

No voisiko syynä olla se, että kaljuja miestähtiä on aika vähän, joten siksi niihin ei niin ihastutakaan? Vähän samoin, kuin pienirintaiset naiset harvemmin on niitä elokuvien seksikkäitä päätähtiä. Listatkaa te kaljuista pitävät niitä kaljupäitä tähän. Mulla ei tule äkkiseltään muita kaljuuntuneita isoja tähtiä mieleen kuin Sean Connery ja hänkin käytti elokuvissaan tupeeta. Eli varmasti näitä kaljuja on ollut, on edelleen, mutta ovat joko käyttäneet tupeeta tai nykyään käyvät jossain operaatioissa, jossa hiuksia siirretään kaljuille alueille jne... On mulla yksi kaljupää joka on vienyt jalat alta, mutta hän ei ole näyttelijä, joten siksi en tähän häntä ole maininnut. Tai jos on näytellyt jossain joskus, niin minä en ole tietoinen. No sanon sen nyt kuitenkin, jos tulisi kaljuille miehille parempi mieli - Joe Rogan! Kyllä!! Ihan hillittömän seksikäs. Oikeasti.
Ja minulla lähes tissittömänä naisena tosiaankin riittää huumorintaju "Sirpa takas keittiöön" -kommenteille. En itsekään uskoisi, jos jossain tän kaltaisessa naisnäyttelijöihin liittyvässä ketjussa alkaisi hirveä pienitissisten ylistys. Se kun nyt vaan on tosiasia, että miehet yleensä tykkää isohkoista tisseistä. Ei se minua haittaa.

Suhteellisen isoja kaljuja tähtiä on ainakin Bruce Willis ja Dwayne Johnson, Stanley Tucci, sir Ben Kingsley, Patrick Stewart, Samuel L. Jackson

Niinpä, ketjussa jo mainittujen lisäksi (ainakin Ed Harris ja Jason Statham).
Myös Vin Diesel, Arnold Vosloo, Anthony Hopkins, John Malkovich, Terry Crews, Michael Clarke Duncan ja Ving Rhames. Myös John Travolta on nykyään kalju. Tummaihoisissa on muuten paljon kaljuja supertähtiä, tai kaljujen osuus heistä on suuri.
Jokainen mainituista näyttää mielestäni paremmalta kaljuna, enkä usko olevani ainoa :)

Lisään listaan vielä semmoisen kaljupään kuin Common. Kuvahakuun kun laittaa Common ja Common with hair, niin näkee, miten paljon paremmalta se kalju näyttääkään. Mikä ei kuvista välity, tällä miehellä on yhdet pysäyttävimmistä silmistä, mitä olen koskaan nähnyt. En tiedä, onko hänellä peräti jokin häiriö, mutta räpyttää silmiään hitaammin kuin normaalitahtiin. Se korostaa sitä hätkähdyttävyyttä. Vielä vissiin aika tuntematon, ainakin näyttelijänä.

Common on kyllä iso tähti. Tosin muusikkona.

Vierailija
1665/2730 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

77 sivua ja voidaan nähdä selkeästi naisille merkitsevät asiat miehessä:
- Hiukset ja hiusrajan virheettömyys
- Lihasmassa
- Kehon rasvaprosentti 8-12
- Vaatetyyli riikinkukkoileva tai maskuliinisen hillitty
- Hampaat täydellisen valkoiset

Mähän sanoin sulle, että suurin osa naisista pitää miehistä, joilla on tuuheat hiukset - ihan samoin kuin suurin osa miehistä pitää naisista, joilla on isohkot rinnat. Hyvä, että et enää esitä naista sentään, vaan myönnät olevasi katkera kalju mies. Siitä iso peukku!!

Vaikka se ihannemies yleensä onkin pitkä, roteva, lihaksikas, tumma, paksut hiukset jne. - niin aika moni nainen pitää myös monenlaisista muista, jopa niistä kaljuista, lyhyistä, lihavista tai laihoista rimpuloista kuten olemme saaneet huomata tätäkin ketjua lukiessa. Minä en niistä klanipäistä pidä, ja voin sen myöntää, mutta moni nainen oikeasti pitää. Olisit tyytyväinen siitä, etkä vaatisi että 100% naisista täytyy ihannoida kaljupäisiä miehiä.

Vierailija
1666/2730 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä viesteissäni on sääntöjen vastaista, kun ei suostu julkaisemaan. 574NL3Y 7UCC1 0N J0 M41N177U K37JU554.

No tässä on mun viimeinen yritys: Clint Howard. Jos tämä ei mene läpi, niin sitten olen hävinnyt taistelun ja olenkin vain luullut itseäni rumaksi mieheksi alakoulun ensimmäisestä luokasta lähtien aina 35-vuotiaaksi saakka.

Kuka naispuolinen julkisuuden henkilö olisi mielestäsi Clint Howardin kanssa samaa tasoa, ja jos sellainen on olemassa , onko hän mielestäsi viehättävä? Onko hän ylipäänsä miesten mielestä viehättävä? Veikkaan että ei taida löytyä yhtä rumaa naista kuin Clint julkisuuden henkilöistä, kuin korkeintaan poliitiikassa mukana olevien joukosta jos sieltäkään. Näyttelijöiden joukossa ei taatusti vastaavalla tavalla rumaa naista ole, joka olisi pystynyt luomaan noinkin hyvän uran Hollywoodissa... Että kummatkohan ne onkaan vaativampia vastakkaisen sukupuolen ulkonäön suhteen... 

Mutta todista toki väitteeni vääräksi. Jos vastausta ei tule, niin se on jo itsessään todistus siitä, että ET PYSTY.

Vierailija
1667/2730 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen miesystävä on saanut jalkani veteläks.

Vierailija
1668/2730 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tästäkin kivasta ketjusta on saatu tällaista puuduttavaa jankkaamista..?

Vierailija
1669/2730 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Richard Gere, kaikki leffat.

Vierailija
1670/2730 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Axel Hennie, 173 cm, ei ole näköä eikä kokoa eikä juuri tukkaakaan, mutta karismaa on senkin edestä kantamaan rooleja. Max Manuksena näin eka kertaa, sitten Headhuntersissa, jossa vastassa oli Nikolaj C-W, joka on noin maailman komein näyttelijä, ja silti Hennie vei potin kotiin roolissaan ja viimeksi draamasarjassa White Wall, jossa onnistui siinäkin olemaan ihan helkkarin kiinnostava ja kutkuttava.

Nikojal C-W vaan on niin hämmentävän hyvännäköinen, että itse en pysty oikein itse tarinaan keskittymään, jos hän on ruudulla. Kärsin jopa Oblivionin läpi koko ajan odottaen, että näkyis nyt vähän Nikolajtakin. Vaikka en oikein kestä Tomppaa ollenkaan.

Headhunters oli kyllä hyvä, oliko se siinä kun se päätyyppi piileskeli paskahuussin jätöksissä? Oli aika mieleenpainuva kohtaus. :D

Vierailija
1671/2730 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaljumiesten kolmikko ainakin dominoi toimintaelokuvien genretä: Vin Diesel, Jason Statham, Dwayne Johnson. 

Kaljujankkaajan mieliksi on todettava, että nämä on kylläkin miehille tehtyjä elokuvia. Jason Statham on noista ainoa, joka voisi hyvässä valossa vedota vähän naisiinkin, ja sillä on hyvä ääni.

Vierailija
1672/2730 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idris Elba - Wire
Uma Thurman-Kill bill
Leonardo-R&J
Jason Momoa -GOT khal drogo
Brad Pitt-kunniattomat paskiaiset
Tommi Korpela-Ikitie
Heath Ledger- 10 things I hate about you

Uma Thurman?
Mulla noissa leffoissa itse Bill eli David Carradine.

Heh, ja minusta Michael Madsen on ainoa hyvännäköinen Kill Bill-näyttelijä. :)

Jalat alta vieminen ei useinkaan liity ulkonäköön. David Carradine onnistui siinä, vaikka on vanha, kuivakka kääkkä. Olemus oli puhdasta seksiä.
Mutta kieltämättä Michael Madsen oli ulkonäkönsä puolesta se Kill Billien silmäkarkki.
Hateful Eightissä kuolasin Michael Madsenia, ja nauratti, kun häneen viitattiin porukan rumimpana. Michael Madsenin katse on sulattava.

Nosto miehelle, viimeisimmällä kommentilla tällä hetkellä 7 yläpeukkua ja 0 alapeukkua.

Ai Michael Madsen jotenkin muuttaa kuvion vai? Mies on ollut naisten ykkösmies vuosikymmeniä. Noussut seksisymboliksi joka ainoassa äänestyksessä maailmalla ja on yksi niistä miehistä, jotka jokainen nainen ottaisi, jos siihen aukeaisi mahdollisuus.

michael Madsen on eläkeiässä, mutta sen poika on aika hyvännäköinen myös.
https://www.interviewmagazine.com/film/christian-madsen

Muistuttaa oikeastaan aika paljon kaunista tätiänsä, eli Virginia Madsenia... Kauniita kyllä nuo Madsenit.

Vierailija
1673/2730 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tästäkin kivasta ketjusta on saatu tällaista puuduttavaa jankkaamista..?

Siten, että mukaan tuli katkera kaljumies uhriutumaan.

Vierailija
1674/2730 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaljumiesten kolmikko ainakin dominoi toimintaelokuvien genretä: Vin Diesel, Jason Statham, Dwayne Johnson. 

Kaljujankkaajan mieliksi on todettava, että nämä on kylläkin miehille tehtyjä elokuvia. Jason Statham on noista ainoa, joka voisi hyvässä valossa vedota vähän naisiinkin, ja sillä on hyvä ääni.

Olen nainen ja mielestäni jason statham on ihana valossa kuin valossa..

Vierailija
1675/2730 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevin Costner - Ei pakotieta. No way out. Richard Gere - Upseeri ja Herrasmies. Muo taitaa kiinnostaa miehet valkoisissa univormuissa. 

Vierailija
1676/2730 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja mielestäni jason statham on ihana valossa kuin valossa..

On.

Ja actiongenren edustajista jatkaakseni, Terry Crews vie jalat alta olemalla Terry Crews. Huumorintajuinen heppu, joka ei pelkää laittaa itseään likoon, ja on tuonut metoo-hengessä omia kokemuksiaan seksuaalisesta hyväksikäytöstä julkisuuteen – VALTAVAN arvokasta, koska on jääkaappipakastimen kokoinen yltiömaskuliininen macho-mies! Minusta on upeaa, että hän on niitä, jotka murentavat omalla esimerkillään toksista maskuliinisuutta.

Vierailija
1677/2730 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Javier Bardem on nam nam

Vierailija
1678/2730 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä viesteissäni on sääntöjen vastaista, kun ei suostu julkaisemaan. 574NL3Y 7UCC1 0N J0 M41N177U K37JU554.

No tässä on mun viimeinen yritys: Clint Howard. Jos tämä ei mene läpi, niin sitten olen hävinnyt taistelun ja olenkin vain luullut itseäni rumaksi mieheksi alakoulun ensimmäisestä luokasta lähtien aina 35-vuotiaaksi saakka.

Kuka naispuolinen julkisuuden henkilö olisi mielestäsi Clint Howardin kanssa samaa tasoa, ja jos sellainen on olemassa , onko hän mielestäsi viehättävä? Onko hän ylipäänsä miesten mielestä viehättävä? Veikkaan että ei taida löytyä yhtä rumaa naista kuin Clint julkisuuden henkilöistä, kuin korkeintaan poliitiikassa mukana olevien joukosta jos sieltäkään. Näyttelijöiden joukossa ei taatusti vastaavalla tavalla rumaa naista ole, joka olisi pystynyt luomaan noinkin hyvän uran Hollywoodissa... Että kummatkohan ne onkaan vaativampia vastakkaisen sukupuolen ulkonäön suhteen... 
Mutta todista toki väitteeni vääräksi. Jos vastausta ei tule, niin se on jo itsessään todistus siitä, että ET PYSTY.

Näinpä. Ja mä edelleen odotan sitä tietoa, että mikä rooli tältä Clintiltä on ollut se, jonka pitäisi viedä jalat alta. Lupasin sen katsoa ja kommentoida sen jälkeen ja se lupaus pitää.

Ellei mies sitten vaan luetellut omasta mielestään rumia miehiä, mikä olisi ihan ok, jos tässä ketjussa pohdittaisiin komeinta miestä. Se rooli on olennaisin, koko ketjun ydin, ja sen Clintiltä haluan edelleen kuulla.

Vierailija
1679/2730 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrison Ford/Indiana Jones

Vierailija
1680/2730 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuulen viemä kirjoitti:

Aikaisemmin Glark Gable Tuulen viemässä. Ahh, Ahh  ja nykyisin Mattew Mc Connachey . Ja Ttue  detectiv ! Miks ne ei kävele ov esta sisälle, niin lähtisin heti kyytiin Ja Clark voisi tanssia kanssani taivaisiin. Oli se NIIN ihana.

No mistähän johtuu, etteivät kävele ovesta sisään?

Varmasti siksi, että ovi on lukossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi