Miesnäyttelijä ja rooli, joka vei sinulta jalat alta kerrasta
Minulla mm seuraavat: -Sean Connery 007 Toimi myös vanhempanakin, Collin Firth Tietysti herra Darcy Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjassa
Kommentit (2712)
Logan Huntzberger Gilmoren tytöissä. Muitakin Matt Czuchryn ohjelmia pitäisi katsoa.....
Niin, siis tuota eikö Tommi ”Sexbomb”Korpelaa ole mainittu. Kualen... Se vartalo, kirveellä veistetty naamuli ja ääni. Siinä äijässä on karismaa, vaikka muille jakaa.
Andy Whitfield Spartacus sarjan ekalla kaudella, ja Ragnarin näyttelijä Vikings sarjassa 😍
Luke Evans Gaston kaunotar ja hirviö, ai että
Jason Momoa Khal Drogo Got, siinä heitti munasarjat volttia
Olen 41v joten näitä on ollut :D
Lapsena katselin tv-sarjaa Zorro ja ihastuin kuuromykkää Philipeä näyttelevään poikaan koko pienellä sydämmelläni.
Teini-iässä pikkarit pyöri jaloissa Salaisia kansioita katselessa, David Duchvovny oli vaan niin komea Mulderina! Sitten tuli Buffy vampyyrintappaja ja Angel eli David Boro.. miten se kirjoitetaan? Boronac?
Ja äskettäin ihastuin Joaquin Phoenixiin Jokerina.
James Dean, Marlon Brando - kaikissa nuoruutensa elokuvissa, unohtumattomia.
Aaron Paul - Jesse Pinkman, Breaking bad
Ahh.
Teini-iässä Richard Gere. Ne silmät!
Vaihdevuosissa John Barrowman. Se jatkuva pilke ja pikkutuhmat jutut ihan tavallisissa haastatteluissa. Ja ne sääret. Se miehekkyys ja ryhti, olemus ja elkeet eleineen. Mä olen varmaan kuukautisten loputtua muuttunut heteronaisesta homomieheksi.
Richard Gere elokuvassa American Gigolo ja Upseeri ja Herrasmies, tässä oli mun parikymppisen ihanne. Nykyään olen hurahtanut Joel Kinnamaniin, ruotsalainen komistus, oli poliisisarjassa ja nykyään tekee uraa Jenkeissä, mm Suicide Squad. Netistä löytyy kuvia..ah ne silmät!
David Boreanaz - Angel (miksei vähän myös Booth/Bones)
Sam Heughan - Jamie (Outlander)
Kevin Costner - (Tanssii susien kanssa)
Gregg Rainwater - (Pony Express)
Antonio Banderas - Zorro
Antonio Banderas - Desperado
Brandon Lee - Eric (The Crow)
Benedict Cumberbatch - Uusi Sherlock
Hugh Laurie - House
Luca Zingaretti - Montalbano
ei tiettyä roolia:
Johnny Depp vakuuttaa kyllä aina, erityisesti Cry Baby ja Jack Sparrow
Bruce Willis vanhemmiten
George Clooney vanhemmiten
Steven Seagal nuorempana
Alex Nesic
Clive Owenissa on kans jotain... ja onhan Syltylläkin karismaa, vaikkei nyt ehkä muuten tälle listalle kuuluisi
Johnny Depp Rouxina Pienessä suklaapuodissa
Vierailija kirjoitti:
Rocco Sifredi.Kaikki leffat.
Tämä! Rocco on tunnettu siitä ettei pysy käsikirjoituksessa vaan nuolettaa anaalinsakin naisilla. Mutta naiset niin kiihottuneita etteivät pahastu lainkaan kun Rocco vie. Ollapa tuollainen panomies!
Liam Neason - Schindlerin lista
Patrick Swayze / Keanu Reeves -Myrskyn ratsastajat
Swayze -Kuuma tanssi / North and South -sarja
Brad Pitt - Seven, Fight Club, Interview with the Vampire (ei kylläkään roolisuorituksen takia vaan siksi että oli niin kuuma 😁)
Jim Carey - Tahraton mieli
vaikka ja kuinka tulee mieleen, Mel Gibson -Braveheart, Daniel Day Lewis -Viimeinen mohikaani
Rochard Gere -Upseeri ja herrasmies
Tuulikki kirjoitti:
Josh Hartnett elokuvassa Pearl Harbor
Josh Hartnett Penny Dreadfulissa puoliksi sutena. Räyh! Oli muuten uusimmassa Guy Ritchie-pläjäyksessä ja Guy Ritchillähän on tapana käyttää samoja naamoja jonkin aikaa, joten varmaan seuraavassakin hänen elokuvassaan nähdään Josh.
Vierailija kirjoitti:
Niin, siis tuota eikö Tommi ”Sexbomb”Korpelaa ole mainittu. Kualen... Se vartalo, kirveellä veistetty naamuli ja ääni. Siinä äijässä on karismaa, vaikka muille jakaa.
Kieltämättä. Sisäilmaa-sarjassa oli maukas nallepuvussa.
Christopher Meloni - Kova laki ja The Oz sarja