Muistan kun kerran eräs tyttöystävistäni, ehkä jopa parhaimman näköinen jonka kanssa olen seurustellut meikkasi minut huvikseen
Koska olin kuulemma kaunis ja hän halusi nähdä huvikseen miltä näytän meikattuna. Yllätykseni olin selvästi häntä kauniimpi meikattuna, itse asiassa tajuttoman hyvännäköinen naisena 😂 Se sai hänet vähän friikahtamaan (ja itsenikin). Sen jälkeen en ole antanut kenenkään enää meikata minua huvikseen 😂
Kommentit (21)
Pääsääntöisesti ennen kuutta arkisin.
Kaunis mies voi näyttää myös meikattuna hyvältä.
Palstami*hestä en osaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Tää on ihan tosi tarina. Olen ollut aina kaunis, mutta nyt vasta viime vuosina iän mukana ja miehistyessä se on alkanut muuttua komeudeksi.
Ap
Kauniilla miehillä on yleensä vähemmän kaunis/tavallisen näköinen nainen, eli ei tässä stoorissa mitään yllättävää ole.
Harvoin on kaunis nainen ja kaunis mies yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Kauniilla miehillä on yleensä vähemmän kaunis/tavallisen näköinen nainen, eli ei tässä stoorissa mitään yllättävää ole.
Harvoin on kaunis nainen ja kaunis mies yhdessä.
No hän oli kyllä ulkoisesti todella kaunis, mutta ei niinkään sisäisesti. En kyllä yleensä laita pahemmin ulkonäölle painoa, täysin muut asiat ratkaisee lähes kokonaan.
Ap
Minulle on kerran tehty poninhäntä, tosin ei tyttöystävän toimesta vaan pelkän tytön.
Joo mä muistan, olit silloin aika babyface. Kiva kun vieläkin pidät mua hyvännäköisenä. Miten elämäsi on mennyt?
Vierailija kirjoitti:
Niin minkä ikäinen olitkaan?
30+
Hauki on kala. Silakka on ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Joo mä muistan, olit silloin aika babyface. Kiva kun vieläkin pidät mua hyvännäköisenä. Miten elämäsi on mennyt?
En tiedä miltä näytät nykyään? Mutta varmasti hyvältä 🙂 toivottavasti olet kasvanut myös ihmisenä. Kivasti menee 🙂
Mun ex näytti hirveältä. Alkoi puistattaa ja käskin pestä meikit pois kun minua alkoi karmia liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minkä ikäinen olitkaan?
30+
Se et sittenkään ollut sinä. Eikä meikattu miespuolinen ollut minua kauniimpi. Sekin vähän särähti ettei sisäisesti kaunis, mähän nimittäin olen. Miespuolinen itse ei niinkään, tosi kärkäs arvostelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miltä näytät nykyään? Mutta varmasti hyvältä 🙂 toivottavasti olet kasvanut myös ihmisenä. Kivasti menee 🙂
Joo mä tossa jo yllä totesin ettet ollutkaan sinä. Ikähaarukka ei täsmää.
Miehet on monesti hyvemmän näköisiä kuin akat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mä tossa jo yllä totesin ettet ollutkaan sinä. Ikähaarukka ei täsmää.
Juu, et se sinä ollut, jos kerta olet sisäisesti kaunis 🙂 tämä henkilö ei tosiaan ollut, hän petti minua sillä välin kun itse makasin sairaalassa.
En usko että kuitenkaan näytät yhtä hyvältä kuin Damiano David.
Ei kun Kanariansaarilla yleensä me käydään. Vävyni oli käynyt mustikassa tänään.