Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tililtä outo 9€ veloitus, mies ei muka muista mitä on ostanut

Vierailija
17.06.2021 |

Meillä oli jo kerran aiemmin samanlainen kina kun mies ei muistanut mitä oli ostanut Prismasta. Nyt on yhteiseltä tililtä lähtenyt huoltoasemalla 9€ ja mies ei taaskaan muka muista, että mitä on ostanut. Mikä neuvoksi? Käyttöoikeus korttiin pois?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuollaisen pikkusumman unohtaminen mikään ihme ole. Itse en muistanut viimeisimmästä visalaskusta 149 euron ostosta. Normaalisti en käytä visaa ollenkaan, ja sen vuoksi tuon summan alkuperä alkoi hieman kiinnostaa. Kaivelin laskun esiin nähdäkseni mistä ostos oli tehty. Olin ostanut Microsoftin ohjelmapaketin uuteen läppäriini. Menojen unohtamista minulle tapahtuu jatkuvasti.

Vierailija
42/44 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttoainetta autoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kortsuja noin halvalla saa!

5 kpl maksaa hiukan yli 3e, isompi pakkaus voisi ehkä olla juuri sen 9e. käy minulla meinaan eräs varattu mies, joka ostaa huoltsikalta joskus  kumipakkauksen (siltä varalta, että minulta on loppu), isomman sellaisen ja jättää sitten loput tänne ettei hänen tarvitse joka kerta ostaa ettei jää kiinni.  nyt jännäämään miten monta alapeukkua vauvapalstan mammat antavat minulle, mutta en pode huonoa omatuntoa. minä olen solminut suhteen vain tuon miehen kanssa, minä en puutu hänen itsemääräämisoikeuteensa sen suhteen mitä saa tehdä ja mitä ei.

Vierailija
44/44 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 eurolla saa kaksi ateriaa yhden hinnalla. Miehellä oli luultavasti kova nälkä.