Toisten raskausuutiset surettaa
Näin 31-vuotiaana sinkkuna nousee joka kerta ahdistus kun kuulee tuttavapiirissä vauvauutisia. Harteilla iso pelko etten itse koskaan saa kokea samaa. Viime vuonna tuli ero ja sen jälkeen on ollut vaikeaa saada itseään kasaan. Nyt alkaa käydä tosi rankaksi kuulla näitä raskausuutisia kun korostuu jatkuvasti se huoli omasta tilanteesta.
Kommentit (46)
Ymmärrän että mietityttää. Mutta muista ettei toisten raskaudet ole sinulta pois. Oletko ajatellut että yrittäisit saada lapsen yksin hoidoilla?
Et ole yksin <3 Tahattomasta lapsettomuudesta kärsii moni. Kuka mistäkin syystä.
Sulla mahdollisia hedelmällisiä vuosia vielä jopa 10v edessä, joten älä vielä sure. Vaikka tiedän, että se ei välttämättä nyt paljon lohduta.
Ymmärrän, minuakin surettaa. Avovaimoni on jo toista kertaa raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän että mietityttää. Mutta muista ettei toisten raskaudet ole sinulta pois. Oletko ajatellut että yrittäisit saada lapsen yksin hoidoilla?
En missään nimessä halua lasta yksin, ennemmin olen sitten lapseton jos en voi jakaa lapsen saamista toisen kanssa 😕
Tuttu tunne. Samoin kihlaus- ja muut parisuhdeuutiset saavat minut nykyään itkemään. Sydän särkyy vähän joka kerta, vaikka pohjimmiltani tietenkin olen onnellinen läheisteni puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Tuttu tunne. Samoin kihlaus- ja muut parisuhdeuutiset saavat minut nykyään itkemään. Sydän särkyy vähän joka kerta, vaikka pohjimmiltani tietenkin olen onnellinen läheisteni puolesta.
Sama juttu. Eihän nämä ole itseltä pois tietenkään. Minä en ole toipunut erostani kunnolla, rakastin miestä ja luulin saavani hänen kanssa perheen. Nyt jokainen iloinen parisuhde- tai vauvauutinen on kuin suolaa haavoihin. Pelottaa, että aika loppuu. -ap
Olet todella nuori vielä, älä ole surullinen! Itse tulin äidiksi 40 ja 42 vuotiaana, vaikka minä toivoin, että tämä olisi tapahtunut paljon nuorempana. Sinä ehdit vielä:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En missään nimessä halua lasta yksin, ennemmin olen sitten lapseton jos en voi jakaa lapsen saamista toisen kanssa 😕
Miksi tätä alapeukutetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Eihän nämä ole itseltä pois tietenkään. Minä en ole toipunut erostani kunnolla, rakastin miestä ja luulin saavani hänen kanssa perheen. Nyt jokainen iloinen parisuhde- tai vauvauutinen on kuin suolaa haavoihin. Pelottaa, että aika loppuu. -ap
Mulla ihan sama kohtalo ollut. Vielä se, että löysin uuden miehen joka pakotti minut tekemään abortin keväällä. En olisi lasta yksin halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä alapeukutetaan?
Palstamammat vihassaan miehiä kohtaan tätä tekevät täällä joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Se juna meni jo
Ap on 31 ei todellakaan ole millään mittapuulla juna mennyt 😂😂
Just niin työpaikallani , eräs nainen isoon ääneen kaikkien, kuulen Kehtas mua mollata kun minulle lapsettomuus on Vaikea asia, että " MAARIT( nimi muutettu) , ei tykkää lapsista"!!
😲☹️ , . Ja olen jo 46- v , kun en ole sitä luotettavaa Rakasta miestä koskaan löytänyt .
Jonka kanssa perustaa perhe.
Niin työpaikallani kehdataan minua kiusata .
Sinuna miettisin hoitoja. Olen pahoillani, mutta jos on suuri haave siitä ydinperheestä niin tuossa iässä pitäisi olla asiat siihen suuntaan jo hyvällä mallilla. Et varmaan halua ensimmäisen vastaantulijan kanssa alkaa lapsia tekemään.
Lapsia voi saada yli 40-vuotiaanakin, mutta hedelmällisyys on hyvin yksilöllistä. Miehiä on tuossa iässä lapsettomia vielä suurin osa, joten hyvin on aikaa löytää mies ja saada useampikin lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Sinuna miettisin hoitoja. Olen pahoillani, mutta jos on suuri haave siitä ydinperheestä niin tuossa iässä pitäisi olla asiat siihen suuntaan jo hyvällä mallilla. Et varmaan halua ensimmäisen vastaantulijan kanssa alkaa lapsia tekemään.
Siis miten niin pitäisi olla? Kumppanin voi löytää missä iässä vaan ja aikuisena suhteet usein myös etenevät luontevasti nopeammin. Minä löysin mieheni 32-vuotiaana ja sain kolme lasta. Kaveripiirissäni huomattava osa on löytänyt kumppanin kolmekymppisenä ja saaneet lapsia jotka ovat niitä halunneet. Tämä on yhä tavallisempaa nykyisin.
Ap, olet vielä nuori. Maailma on täynnä miehiä. Älä jää suremaan edellistä liikaa. Lähde ihmisten ilmoille, harrasta, treffaile, nauti vapaudestasi tehdä, mitä sinua ikinä huvittaa. Olen varma, että se oikea astuu eteesi... ehkä jo tänä kesänä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten niin pitäisi olla? Kumppanin voi löytää missä iässä vaan ja aikuisena suhteet usein myös etenevät luontevasti nopeammin. Minä löysin mieheni 32-vuotiaana ja sain kolme lasta. Kaveripiirissäni huomattava osa on löytänyt kumppanin kolmekymppisenä ja saaneet lapsia jotka ovat niitä halunneet. Tämä on yhä tavallisempaa nykyisin.
Täällä AV:lla on filosofia jonka mukaan kaikki on auttamattomasti myöhäistä yli 25-vuotiaana.
Surullista. Koita saada kasattua itsesi.