Toisesta ketjusta tuli mieleen: Milloin kävit viimeeksi Lidlissä eli "Liiderissä" ja mitä ostit?
Minä kävin toissapäivänä ja ostin vessanpaperia sekä maitoa vanhemmilleni, joiden lähikauppa on.
Kommentit (89)
Ostan säännöllisesti papukahvia ja jäätelöä, enpä juuri muuta. Jostain syystä miehen vatsa ei kestä kuin Lidlin eli Gelatellin jäätelöitä, vaikka ei ole laktoosi-intoleranssia.
Kahvia ostin. Suomalainen kahvi ja suomalainen jätski ei ole kovin hyvää. Toisaalta en kestä saksalaisten maitotuotteita.
Prisma on sekä laadun ettänhinnan puolesta paras ja Triplassa on molemmat, kävelymatkan päässä.
Olen hyvätuloinen akateeminen ja käyn säännöllisesti pari kertaa viikossa Lidlissä. Ennen inhosin Litukkaa kun kävin ”rähjäisessä” myymälässä jossa asioi paljon ulkkiksia/virolaisia raksaukkoja/laitapuolen kulkijaa. En tykännyt.
Muutimme sitten ns hyvälle alueelle ja siellä on loistava Lidl! Tosi siisti, loistava hevi-osasto, paljon hyviä erikoisjuustoja, tilava ja siisti esillepano. Ihan kaikkia ruokia sieltä ei saa, mutta paljon loistavia tuotteita.
Kävin just äsken ja ostin naisten tunikan (olikohan 8e) ja kesähousuja lapsille sekä mekon teinille. Mulle ei ole mikään ongelma kulkea lidlin tunikassa, olen siis hyvätuloinen talousjohtaja.
Ennen pääsiäistä ja ostin lapsille karkkikareita sisältävät suklaamunat.
Viime vuoden marraskuussa. Ostin suuren määrän erilaisia pesu- siivous- ja puhdistusaineita, , suihkushampoota, hiuslakkaa jne. . Edullista oli.
Kauppa on alle kilometrin päässä, mutta nyt olen joutunut käyttämään kyynärsauvaa, niin kulkeminen on ollut huonoa. Autoa en omista.
Vierailija kirjoitti:
Siis sehän on Liidel, tai liiteri. Kun Suomi-junteille on niin helvetin vaikea sanoa Lidl.
Onneksi on olemassa teitä sivistyneitä maailmankansalaisia jotka ei esimerkiksi hauku muita.
Tunti sitten vein kassillisen pulloja, kun sinne kelpaavat kaikki. Ei tarvitse arpoa, mistä mikäkin on ostettu. Samalla ostin halpoja pirstysjuomia. Sama maku, puoli hintaa.
Kävin maanantaina, ostin sääaseman, puutarhaletkun, juustoja, leipää leipomotiskistä, banaaneja sekä pipsa possu pyyhkeen.
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvätuloinen akateeminen ja käyn säännöllisesti pari kertaa viikossa Lidlissä. Ennen inhosin Litukkaa kun kävin ”rähjäisessä” myymälässä jossa asioi paljon ulkkiksia/virolaisia raksaukkoja/laitapuolen kulkijaa. En tykännyt.
Muutimme sitten ns hyvälle alueelle ja siellä on loistava Lidl! Tosi siisti, loistava hevi-osasto, paljon hyviä erikoisjuustoja, tilava ja siisti esillepano. Ihan kaikkia ruokia sieltä ei saa, mutta paljon loistavia tuotteita.
Kävin just äsken ja ostin naisten tunikan (olikohan 8e) ja kesähousuja lapsille sekä mekon teinille. Mulle ei ole mikään ongelma kulkea lidlin tunikassa, olen siis hyvätuloinen talousjohtaja.
Samoista hikipajoista ne Lidlin tunikat tulevat kuin vaateketjujenkin vaatteet, joten mitä suotta häpeilemään.
Vierailija kirjoitti:
Siis sehän on Liidel, tai liiteri. Kun Suomi-junteille on niin helvetin vaikea sanoa Lidl.
Jopa oman kielen sana "viimeksi" tuottaa vaikeuksia.
Noin tunti sitten. Ostin maapähkinävoita ja pähkinöitä. Lidlin maapähkinävoi on parasta. Ja siellä oli pähkinät hyvässä alessa. En tee ikinä viikko-ostoksia Lidlissä, mutta tiettyjä tuotteita ostan sieltä.
Ei mitään muistikuvaa. Varmaan se on tämän vuoden puolella kuitenkin ollut. Olen ehkä hakenut talvilinnulle ruokaa; siellä on joskus ollut talipalloja, jotka maittavat.
Tänään kävin, ostin
paistopisteestä ruislimpun ja pinaattipiiraan
luumuja
jauhelihaa
edamjuustoa
herkkkusienipurkki
tupakkaa
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä olit? Hyvätuloinenko olit? Ei kai nyt kukaan enää voi ajatella että Lidl olisi "köyhien kauppa" joten miksi vaivautua omaa egoaan pökittämään samalla kun kehuu lidliä?
PS. Itse ostin viimeksi ainakin hammastahnaa, irttareita, hummusta ja maitoa
T Lidlfani
Kerran oli Lidlin eineslaatikkojen joukossa Atrian laatikko. Ettekö te ymmärrä, että monet Lidlin tuotteet tulee samoilta linjastoilta kuin tutummatkin? Ties vaikka olisivatkin samoja..
Vierailija kirjoitti:
:D. Kyllä tässä meidän "rupusakin" Lidlissäkin on siistiä, tilavaa ja loistava heviosasto. Erikoisjuustoja myös löytyy paljon, mun suosikki on Italia-viikot. Ja meilläpä on vielä aivan mahtava henkilökunta tuossa. Täällä ei pelätä virolaisia raksaukkoja :).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin just äsken ja ostin naisten tunikan (olikohan 8e) ja kesähousuja lapsille sekä mekon teinille. Mulle ei ole mikään ongelma kulkea lidlin tunikassa, olen siis hyvätuloinen talousjohtaja.:D. Kyllä tässä meidän "rupusakin" Lidlissäkin on siistiä, tilavaa ja loistava heviosasto. Erikoisjuustoja myös löytyy paljon, mun suosikki on Italia-viikot. Ja meilläpä on vielä aivan mahtava henkilökunta tuossa. Täällä ei pelätä virolaisia raksaukkoja :).
Joo, no ilmaisin vähän huonosti, se ”rähjäinen” Lidl oli varmaan siksi vähän homssuinen kun oli valtava kävijämäärä ja liian vähän henkilökuntaa, siksi siellä lainehti pahvia lattialla jne.
Nykyisessä käy vähemmän asiakasvirtaa ja siksi näyttää siistiltä ja tilavalta.
Ja sille joka ihmetteli että ei kai kukaan luule että Lidl on köyhien kauppa: TODELLAKIN LUULEE. Mäkin olen saanut parilta tutulta sääliviä katseita ja yksi tuhahti jopa että miten olen voinut noin alas vajota. Itse nämä käyttävät prismaa joka on heidän mielestään niin paljon parempi!
Enpä tiedä. Lidl on saksalainen ketju ja saksassa on paljon tiukemmat normit ja laatustandardit kuin monessa muussa maassa.
T. Se talousjohtaja
Mulla on sama kokemus että saan sääliviä katseita ja alentuvia tuhahduksia tai silmienpyörittelyä jos kerron käyväni säännöllisesti lidlissä.
Tänään. Ostin 2 kg kirsikoita, keltaisen vesimelonin, 2x 500 g laktoositonta voita ja rasian pandan lakuja.
Tänään. Ostin ruokaa. Ostan aina Lidlistä, koska kapinoin suomalaista hinnoittelukartellia vastaan. Ja kun sieltä saa sen, mitä elämiseen tarvitsee, en vaihda takaisin kotimaiseen varasliigaan.