Miten pukeutua tärkeille treffeille?
Luultavasti hellettä luvassa.. Miten naiset pukeutuisitte näin kesällä tärkeille treffeille?
Miehet voivat kommentoida miten toivoisivat, että treffikumppani pukeutuisi.
Kommentit (33)
Olen siis hyvin ihastunut tähän mieheen. Sitä tarkoitin tärkeillä treffeillä.
Ap
Kuka idiootti menee arkivaatteissa treffeille.. huh.. kyllä vähän kannattais panostaa!
Ei kannata ihmetellä mikäli ei tule toisia! xD
Vierailija kirjoitti:
Kuka idiootti menee arkivaatteissa treffeille.. huh.. kyllä vähän kannattais panostaa!
Ei kannata ihmetellä mikäli ei tule toisia! xD
Mulla on vain siistejä arkivaatteita.
Maximekko. Maltilliset korut ja meikit. Hiukset kiinni jos auki on liian kuuma.
Kevyt mutta suht peittävä mekko. Sellainen on mukava kuumalla. Luonnollinen meikki. Kesään ei sovi voimakkaat meikit. Hiukset rennosti auki. Niin itse tekisin.
Punainen mekko. Väljä, ei liian anatava, eikä liian lyhyt. Paljaat käsivarret.
Säällä kuin säällä hieman tavallista huolitellummin, mutta omannäköisenä, niin ei kärsi ramppikuumeesta jossain roolipuvussa. Se oma tyyli paljastuu kuitenkin myöhemmin, jos tapailu jatkuu.
Vaatteisiin, joissa pystyt olemaan vapautunut ja rento. Koska lopulta eniten väliä on sillä, miten käyttäydyt, eikä sillä miltä näytät.
Vrt. olet pukeutunut hienosti ja sopivan seksikkäästi, mutta tunnet olosi vaivautuneeksi joten käyttäydyt epäluontevasti. Tai olet pukeutunut niin, että voit olla hauska, ihana ja rento.
Takaan, että vaivan arvoinen mies pitää enemmän jälkimmäisestä. Jos ei, hän on urpo, ja sun tarvitsee etsiä parempi.
Riippuu ihan siitä, mitä meinaatte treffeillä tehdä. Mennä kävelylle vai terdelle? Vai leffaan?
Tunika, legginsit ja toricrocsit. Älä harjaa hiuksia.
Persesortsit ja pierupaituli. Jalkoihin kirkkaan punaiset karvavuorilliset kumisaapaskorkkarit.
Naisellisesti, jos se vain on oman tyylin mukaista. Eli hame tai mekko. Nättiä, mutta ei liian sexyä.
Jos olet urheilijatyyppi ja aina pukeudut sen mukaisesti, niin sitten ei tietty pidä tyyliä vaihtaa.
Musta trikoomekko, materiaali on mukava päällä ja väri aina siisti
Perunasäkki johon aukot käsille ja päälle.
Minihame on aina toiminut, jos haluaa miehen kämpille asti.
Millaiset treffit ovat tärkeitä ja millaiset vähemmän tärkeitä?