Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, miksi värjäätte hiuksianne?

Vierailija
17.06.2021 |

Miksi oma hiusten väri ei kelpaa? Miksi värjäätte niitä jatkuvasti? Ettekö te tajua, kuinka paljon myrkkyjä hiusvärit sisältävät ja kuinka jatkuva hiusten värjääminen rasittaa hiuspohjaa?

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukkani alkoi harmaantua jo 20v, ja minusta se vanhentaa ja näyttää vähän epäsiistiltä, kun siellä täällä tummassa tukassa harmaata. Värjään lähelle omaa sävyä. Vanhana sitten annan harmaantua.

N30

Vierailija
22/80 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän paremmalta blondina. Vaalennusainetta ei mene päänahkaan ollenkaan eli ei huoleta.

Oliko muuta kysyttävää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä omasta hiusväristäni, eikä se muille kuulu värjäänkö niitä tai en.

Toivottavasti menetät terveytesi hiusvärien takia.

Toivottavasti et pety kun hän ei menetäkään. T: eri

Vierailija
24/80 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitusvinkulaako se kellekään kuuluu?

Vierailija
25/80 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla luojanluomalla värillä mennään. Kaunein, mitä olen nähnyt, on mulla.

Ei tarvetta muuhun kuin siihen, mihin olen syntynyt. Eli ulkonäköpaineet eivät kosketa.

Vierailija
26/80 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitusvinkulaako se kellekään kuuluu?

Kuuluu se koska se näkyy!!!!!

Vierailija
27/80 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustaksi värjätyt hiukset eivät ole luonnollisen näköiset. Ruman näköinen on. Punasävyisistä puhumattakaan,varsinkin kirkuvan punainen väri, hyi. Ettekö akat ymmärrä että se on vastenmielisen näköistä.

Miksi luulet että mustaksi hiukset värjäävää edes kiinnostaisi näyttää luonnolliselta?

Vierailija
28/80 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla luojanluomalla värillä mennään. Kaunein, mitä olen nähnyt, on mulla.

Ei tarvetta muuhun kuin siihen, mihin olen syntynyt. Eli ulkonäköpaineet eivät kosketa.

Kirjoitat asiaa, madam! :)

Vierailija
29/80 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustaksi värjätyt hiukset eivät ole luonnollisen näköiset. Ruman näköinen on. Punasävyisistä puhumattakaan,varsinkin kirkuvan punainen väri, hyi. Ettekö akat ymmärrä että se on vastenmielisen näköistä.

Miksi luulet että mustaksi hiukset värjäävää edes kiinnostaisi näyttää luonnolliselta?

Koska oma maailmankatsomus on niin kapea, ettei nähdä eriäviä mielipiteitä. Näiden takiahan sodatkin on käyty, yksi idiootti päättää että tämä on oikein ja vaatii muita hyväksymään hänen oikean absoluuttiseksi totuudeksi. Toki tällöin on kyse oikeasti vaikutusvaltaisista idiooteista, ei elämässä epäonnistuneesta av-mammasta.

Vierailija
30/80 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotaa outoi gootti muijii tollaset naiset jotka värjää tukan mustaks

Vierailija
31/80 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerropas sinä vuorostasi jotain omista elämäntavoistasi ja hygieniastasi

Me muut voidaan sit pistää viisaat päät yhteen niin kysellään sultakin välillä jotain hölmöjä kysymyksiä

Käviskö tällainen?

Paitsi ettei hiusten värjäämisellä ei ole mitään tekemistä hygienian kanssa.

Vierailija
32/80 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan oikeasti, kuvittelevatko etenkin lihavat nuoret naiset olevansa jotenkin seksikkäämmän näköisiä, kun ne värjäävät hiuksiaan mustaksi, violetiksi, siniseksi, oranssiksi, vihreäksi jne.? Todella luotaantyöntävän näköistä - eivätkä ne itse edes ymmärrä sitä! Those idiots!

kato ku on kusta pääs

Vierailija
33/80 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällainen luonnollinen harmaa pörröpää. Mieheni rakastaa hiuksiani kovasti. Pitkät hiukset pitää kuulemma ehdottomasti olla. No, pitkät ovat.

Vierailija
34/80 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaksi ilokseni silloin tällöin värjään ja joskus laitan todella ranttaliksi:

Istun kampaajalla tunti tolkulla, nautin olostani kun laitetaan väriä, raitoja, leikataan ja föönataan..

Mitäs AP siihen sanoo?😛

Vierailija
35/80 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjäpäitä naisia.

Vierailija
36/80 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjään kaikki karvani pinkillä, oon tosi voimaantunut. Tuntuu, että karvoja on enemmän kun oon enemmän sinut kroppani kanssa ja paino on noussut 30 kg, jeijj

Vierailija
37/80 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisi hyvä jos naiset vähentäisi hiusten värjäämistä. Turhaa saastuttaa luontoa. Itse entinen kampaaja ja se jätemäärä mitä menee roskiin turhamaisen hiusten värjäämiseen takia on ällöttävää. Ja se kemikaalimäärä mikä menee vesiverkostoon. Joskus vielä todetaan miten itse myrkyille itsemme kaikella p***alla mitä ihminen tuottaa ympäristöön.

Enää en värjää hiuksia ja ei kiinnosta. Ihminen on vaan niin turhamainen

Vierailija
38/80 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään punaisista hiuksista ja sellaisia ei luonnostaan minulla ole. Käytän väriä, joka hoitaa ja vahvistaa hiusta.

Vierailija
39/80 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun luonnollinen hiusväri on mustan ja punertavanruskean välimaastosta. Iho on tummasävyinen oliivi-iho, ripset ja kulmat pikimustat. Ja kyllä, olen sävyttänyt hiuksiani mustaksi tai mustanruskeaksi nyt 25 vuotta, koska tuo oma väri näyttää oikeasti aika oudolta muuhun ulkomuotoon nähden, lisäksi on ihmeellisen sekalainen ja aina kulahtaneen näköinen kun ei ole selkeästi mustanruskea tai punaruskea. Kaikilla se oma sävy ei vain ole erityisen kaunis, vaikka mitä väitettäisiin.

En siis ole geneettisesti "puhtaasti suomalainen", joten ihmiset ovat ihan lähimpiä tuttuja myöten olettaneet, että musta on luonnollinen hiusvärini.

Vierailija
40/80 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamaa ei voi vaihtaa mut hiuksia värjäämällä saa vaihtelua ulkonäköön. Mun oma väri on lämmin hunaja, joka ei kuitenkaan käy kasvojen väriin, vaan saa näyttämään punaiselle. Kylmillä hiussävyillä näytän paljon freeshimmältä!