Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhelinsoittofobia

Vierailija
17.06.2021 |

Onko kellään kokemuksia?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei fobia, mutta lykkään niitä kyllä aina kun voin ja aiheuttaa ahdistusta. Vähän nyt on lieventynyt tuo tunne kun on tarvinnut niin paljon hoitaa asioita puhelimitse ja olen tullut samaan tulokseen kuin esitelmien kanssa esiintymispelon kanssa painiessa - ei sillä yhdellä puhelulla/esiintymisellä ole väliä, se on vain pieni hetki ja sitten se on ohi. Soittelee uudelleen jos tuli puhuttua ihan pehmeitä. Mutta siis näin pystynyt ajattelemaan vasta kun ahdistus ei ole ollut enää niin suurta.

Vierailija
22/27 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun Englannissa ja mua hermostuttaa puhua ihmisten kanssa, joilla on todella voimakas aksentti. On todella noloa kysyä uudestaan ja uudestaan mitä sanot kun ei vaan ymmärrä toisen vahvaa aksenttia. Onneksi suurin osa puhuu sentään ilman mitään sen kummempaa aksenttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs pelättävää siinäkin on 😂😂 kaikkia ongelmia naisilla onkim

Vierailija
24/27 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se auttaa paljon tuo omakanta. Viimein kun saat henkesi hädässä soitettua niin sinne kirjataan jotain mikä saa kuulostamaan idiootilta. Ihan kuin kilpailisivat terkkarissa siitä kuka kiertolausein keksii pahempaa.

Vierailija
25/27 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ùp

Vierailija
26/27 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitäs pelättävää siinäkin on 😂😂 kaikkia ongelmia naisilla onkim

Vastasin jo sinulle mitä pelko on.

Joku oli näköjään poistanut kommenttisi, mutta miksi sun piti uudestaan sama kommentti laittaa uudestaan tänne? Kiusantekijä?

Itse en ole nainen, joten yksin olet kommenttisi kanssa.

Vierailija
27/27 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei fobiaa, mutta puhelin vain on tehoton. Milloin ei saa kiinni, ei pysty vastaamaan tai muuten vain huono paikka keskustella. Sähköisesti, kun viestin lähetät, asian voi vetää yli tehtävälistalta. Työajan liu'uttaminen ei myöskään helpota ihmisten tavoitettavuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme