Lue keskustelun säännöt.
Olen roikkunut av:lla koko päivän :-/
22.08.2006 |
Välillä laittanut ruokaa, syöttänyt vauvaa ja hassutellut vauvan kanssa, mutta täällä sitä vaan jökötetään vielä.
Kommentit (3)
Mutsi johtaa lapsilaumaa toisella puolen taloa. Meidän 3 muksua, kahden systerin 5 lasta, miehen systerin 3 lasta ja ystäväperheiden lapsia 9. Pitävät kesäkestejä ja minulta on kuulema pääsy kieletty tuonne toiselle puolen taloa ja pihalle.
No joskus pitää kunnolla laiskotellakin :D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sairaslomalla olen ja en ole muuta kuin suihkussa käynyt ja tässä istunut. Vieläkin on pelkkä pyyhe päällä vaikka suihkussa kävin jo aamupäivällä :)
Aika surkeaa...hip hei.
Tämä on ollut auki aamusta asti, yli tuntia en ole ollut pois koneelta. Kohta lähden.