Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen roikkunut av:lla koko päivän :-/

Vierailija
22.08.2006 |

Välillä laittanut ruokaa, syöttänyt vauvaa ja hassutellut vauvan kanssa, mutta täällä sitä vaan jökötetään vielä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ollut auki aamusta asti, yli tuntia en ole ollut pois koneelta. Kohta lähden.

Vierailija
2/3 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Mutsi johtaa lapsilaumaa toisella puolen taloa. Meidän 3 muksua, kahden systerin 5 lasta, miehen systerin 3 lasta ja ystäväperheiden lapsia 9. Pitävät kesäkestejä ja minulta on kuulema pääsy kieletty tuonne toiselle puolen taloa ja pihalle.



No joskus pitää kunnolla laiskotellakin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Sairaslomalla olen ja en ole muuta kuin suihkussa käynyt ja tässä istunut. Vieläkin on pelkkä pyyhe päällä vaikka suihkussa kävin jo aamupäivällä :)



Aika surkeaa...hip hei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi