Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ilmaista pankkitiliä?

Vierailija
17.06.2021 |

Onko millään pankilla tiliä, josta ei veloiteta kk-maksua?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S-pankki

Onko se ihan ns. normaali ja luotettava pankki? Jotenkin olen vierastanut sitä, vaikka s-etukortti on ollut jo vuosia.

Eikä mene kk-maksuja? Maksetaanko korkoja?

Ap.

On parempi kuin muut pankit.  Ostoksista saa omistajapalautusta 1-4 prosenttia, joten joka kuukaisi tilille tulee prosiot ostoksista. 

Jäsenyys ainakin pääkaupunkiseudulla maksaa 100 euroa, mutta sen voi maksaa vähitellen juuri noilla omistajapalautuksilla, joten et edes huomaa sitä maksua.   Kun hommasin omistajuuden noin 14 vuotta sitten, se maksoi 30 euroa.  Olin kolme vuotta käyttämättä korttia, kun en halunnut "antaa tietojani".  Aloin käyttää korttia, kun huomasin tienaavani sillä noin 50 euroa vuodessa.  Perheelliset saavat isompaa korkoa kun ostavat enemmän. 

Yritykset eivät saa nykyisin lainaa S-pankista, eli siinä on suurin ero.  Kaksi ensimmäistä tiliä ja korttia on ilmaisia, lisää ilmaisia tilejä voit kyllä perustaa ihan itse vaikka kuinka monta.

kuinka monta virhettä saa yhteen viestiin mahtumaan.

1) ei ole parempi kuin muut pankit.

2) ei saa mitään "omistajapalautusta". S-ryhmä maksaa BONUSTA OMISTAJILLEEn S-ryhmän ja yhteistyötahojen ostoksista.  ei mitään helvetin provisioita.

3)S-pankin asiakkuus EI EDELLYTÄ s-ryhmän jäsenyyttä. eli ei "maksa 100 euroa" ja uudelleen mitään "omistajapalautusta ei ole"

4) nyt "omistajapalautus" olikin muuttunut koroksi. ja edelleen "perheelliset" eivät saa isompaa korkoa. se on bonusta, ja perhestatuksella ei ole merkitystä, ainoastaan käytetyillä euroilla.

Vierailija
22/36 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S-pankki

Onko se ihan ns. normaali ja luotettava pankki? Jotenkin olen vierastanut sitä, vaikka s-etukortti on ollut jo vuosia.

Ap.

On parempi kuin muut pankit.  Ostoksista saa omistajapalautusta 1-4 prosenttia, joten joka kuukaisi tilille tulee prosiot ostoksista. 

Jäsenyys ainakin pääkaupunkiseudulla maksaa 100 euroa, mutta sen voi maksaa vähitellen juuri noilla omistajapalautuksilla, joten et edes huomaa sitä maksua.   Kun hommasin omistajuuden noin 14 vuotta sitten, se maksoi 30 euroa.  Olin kolme vuotta käyttämättä korttia, kun en halunnut "antaa tietojani".  Aloin käyttää korttia, kun huomasin tienaavani sillä noin 50 euroa vuodessa.  Perheelliset saavat isompaa korkoa kun ostavat enemmän. 

Yritykset eivät saa nykyisin lainaa S-pankista, eli siinä on suurin ero.  Kaksi ensimmäistä tiliä ja korttia on ilmaisia, lisää ilmaisia tilejä voit kyllä perustaa ihan itse vaikka kuinka monta.

ei todellakaan ole parempi. Karvalakkimalli pankista ja verkkopankin käyttöliittymä jotain surkean ja onnettoman välistä.

Minusta verkkopankki oli parannus, kun siirryin nordealta. Appi oli huomattava parannus. Mutta tästä useampi vuosi.

Joskus kymmenen vuotta sitten käyttänyt myös op:n palvelua, silloin ainakin hyvin sekava. Puolisolla on danske ja kiroaa aina, kun maksuja ei voi kopioida appissa, voi tietty olla vika ihmisessäkin.

Mutta olen s-pankin asiakas, koska en tarvitse kuin muutaman eri tilin, joista yhteen on kortti ja luottokortin. En osaa muista palveluista sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se naurettavaa, että minulla on pankissa 55 000 euroa tililläni, mutta maksan joka kuukausi tilistä 4 euroa. Ihan typerää. Korkoa ei saa noilla rahoilla yhtään.

ihan oikein että rangaistaan noin tyhmää. Miksi kukaan tervejärkinen makuuttaisi tilillään 55 000 euroa (muuten kuin aivan lyhyitä aikoja).

Vierailija
24/36 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S-pankki

Ap.

2) ei saa mitään "omistajapalautusta". S-ryhmä maksaa BONUSTA OMISTAJILLEEn S-ryhmän ja yhteistyötahojen ostoksista.  ei mitään helvetin provisioita.

3)S-pankin asiakkuus EI EDELLYTÄ s-ryhmän jäsenyyttä. eli ei "maksa 100 euroa" ja uudelleen mitään "omistajapalautusta ei ole"

4) nyt "omistajapalautus" olikin muuttunut koroksi. ja edelleen "perheelliset" eivät saa isompaa korkoa. se on bonusta, ja perhestatuksella ei ole merkitystä, ainoastaan käytetyillä euroilla.

Epäilen, että edellinen tarkoitti sitä maksutapaetua, jota saa bonuksien lisäksi, kun maksaa kortilla s-ryhmän kaupoissa yms. Siitä itse saan joku 3€/kk, mutta riippuu käytetyistä euroista s-ryhmässä. En ymmärrä miksi se ei ole vaan osana bonusta. Ihme kikkailua.

Vierailija
25/36 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se naurettavaa, että minulla on pankissa 55 000 euroa tililläni, mutta maksan joka kuukausi tilistä 4 euroa. Ihan typerää. Korkoa ei saa noilla rahoilla yhtään.

ihan oikein että rangaistaan noin tyhmää. Miksi kukaan tervejärkinen makuuttaisi tilillään 55 000 euroa (muuten kuin aivan lyhyitä aikoja).

Itse yhden romahduksen nähneenä ja juuri silloin rahaa tarvinneena, eli työttömyys tuli romahduksen myötä, niin en uskalla sijoittaa kuin max puolet rahoistani. Aika paljon meni rahaa, kun oli pakko realisoida sijoituksia elämiseen juuri tuolloin. Niin minulla on suunnilleen 40 000€ säästötilillä.

Vierailija
26/36 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S-pankki

Ap.

Epäilen, että edellinen tarkoitti sitä maksutapaetua, jota saa bonuksien lisäksi, kun maksaa kortilla s-ryhmän kaupoissa yms. Siitä itse saan joku 3€/kk, mutta riippuu käytetyistä euroista s-ryhmässä. En ymmärrä miksi se ei ole vaan osana bonusta. Ihme kikkailua.

se maksutapaetu on aina 0,5%. ei 1-4 %.  ja bonuskin on 1-5% joten yhä ihmetyttää mikä tuo "omistajapalautus" joka on 1-4 % on...

Vierailija
27/36 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse yhden romahduksen nähneenä ja juuri silloin rahaa tarvinneena, eli työttömyys tuli romahduksen myötä, niin en uskalla sijoittaa kuin max puolet rahoistani. Aika paljon meni rahaa, kun oli pakko realisoida sijoituksia elämiseen juuri tuolloin. Niin minulla on suunnilleen 40 000€ säästötilillä.

itse jo 3 romahdusta KOKENEENA en vain nähneenä, yhä pidän all in osakkeissa. Joka kerta ollaan entistä ylemmäs noustu.

Vierailija
28/36 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin se pitäisi laittaa? Riskisijoitukseen? Ostaa uusi auto?

Jos säästää vaikka asunnon käsirahaa, on typerää riskisijoittaa rahaa minnekään. Voi menettää sen pääomankin.

Vierailija
29/36 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin se pitäisi laittaa? Riskisijoitukseen? Ostaa uusi auto?

Jos säästää vaikka asunnon käsirahaa, on typerää riskisijoittaa rahaa minnekään. Voi menettää sen pääomankin.

on muitakin vaihtoehtoja kuin makuuttaa tilillä tai "all in talvivaaraan viimeisessä yleisöannissa".

Vierailija
30/36 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spankki on.

Rikkaille myös muut pankit tarjoavat käytännössä ilmaista palvelua erilaisten poonussopimusten kautta.

Vierailija
31/36 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin päätilini vuosia sitten Nordeasta S-Pankkiin. En ole katunut. Kaikki pankkiasiat hoituvat hyvin. Jos tilille kertyy liikaa rahaa, sitä voi helposti siirtää rahastoihin, joista saa yleensä tuottoakin. Muutaman vuoden päästä lopetin koko Nordean tilin. Verkkopankki on tietenkin vähän erilainen kuin Nordean oli, mutta kun siihen olen nyt tottunut, Nordean tuntuisi varmasti hankalalta. S-Pankissa toimii vielä pahvinen tunnuslukulistakin, mikä on kiva juttu, jos onkin ongelmia sovelluksen kanssa tai vaihtaa puhelinta. Yleensä S-mobiili toimii ihan kivasti.

Joskus poikkeustilanteiden varalta olisi tietenkin hyvä olla kahdesta eri pankista kortti, jos yhdessä pankissa on joku vikatilanne, mutta onneksi käteinenkin vielä kelpaa useimmissa paikoissa eikä ole nettiasioinissakaan ollut vuosien aikana kuin ehkä kerran tilanne, että olikin joku huoltokatko juuri kun yritin maksaa laskun. S-mobiilin kanssa oli aluksi ongelmia, mutta ovat selvästi saaneet sen toimimaan jo varmemmin.

Vierailija
32/36 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itse jo 3 romahdusta KOKENEENA en vain nähneenä, yhä pidän all in osakkeissa. Joka kerta ollaan entistä ylemmäs noustu.

On se silti paskaa, jos olet laittanut sijoituksiin kymppitonnin ja joudut nostamaan rahat kun siellä on viisi. Ei se paljon lohduta, että olisi se kurssi joskus noussut. Mitä enemmän rahaa sijoituksissa on, niin sitä pienempi vaikutus tällä toki on. Mutta itse pitäisin ainakin muutamien kuukausien tuloja vastaavat säästöt ihan pankkitilillä käyttöä varten.

Vierailija
33/36 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä mitä tuo ylläoleva skitsoilee. Mulla s-pankissa tili ja kortti ja pankkitunnukset, eikä maksa sentin pyörylääkään kuukaudessa. Sen sijaan säästöpankissa on tili, jolle tulee rahaa mutta jota en muuten käytä ollenkaan, niin siitä ilosta veloitetaan 7,50 vai oliko se 8,50/kk. Ihan törkeää ryöstöä. Lopetan kokonaan säästöpankin asiakkuuteni, ja siirryn pelkästään s-pankin asiakkaaksi. 

Vierailija
34/36 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se silti paskaa, jos olet laittanut sijoituksiin kymppitonnin ja joudut nostamaan rahat kun siellä on viisi. Ei se paljon lohduta, että olisi se kurssi joskus noussut. Mitä enemmän rahaa sijoituksissa on, niin sitä pienempi vaikutus tällä toki on. Mutta itse pitäisin ainakin muutamien kuukausien tuloja vastaavat säästöt ihan pankkitilillä käyttöä varten.

Miksi. Hyvin hajautetussa salkussa ON aina osakkeita, jotka ovat plussilla. Jos on tarvetta rahalle voi ottaa sekä plussilla olevia ja tappiolla olevia. Se aika minkä raha on markkinoilla tuottaa. Jos rahaa ei tarvikaan niin koko se vararahasto on menetettyä tuottoa. Jos rahaa tarvitsee, niin ottaa vasta sitten sopivassa suhteessa sijoituksista pois.

Vierailija
35/36 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) ***S-pankki-ongelmat****

S-pankki on Sonta-Pankki 💩!

Tapiola-pankin lopetettua muutama vuosi sitten, S-Pankki kaappasi sieltä, ilman minkäänlaista sopimusta, kaksi Tapiola-tiliäni ja alkoi heti rahastaa niitä kummallisilla palvelumaksuilla, "tilinhoitomaksuilla" 😖! Myös S-Pankin verkkopankkitunnukset ja pankkikortti olivat maksullisia.

Nämä kaikki olivat Tapiolassa maksuttomia.

Lopetin kaikki tilini ja muutkin aktiot S-Pankista ja tein reklamaation. Skippasin S-etukortinkin, koska sitä väkisin tyrkyttivät 🤬. Nyt nähdään että se oli oikein! S💩Pankki!

Kun siirsin rahani pois S-Pankista turvaan Nordeaan, tuli ilmoitus S-Pankista tilin ylityksestä: heidän veloittamansa laiton "tilinhoitomaksu" kun oli aiheuttanut tilin ylityksen 🤣!

Luulenpa, että tuon Tapiola-pankki -> S-pankki -huijaus-veivauksen uhreiksi on joutunut  hyvin moni suomalainen 🤑! Rahat siirtyivät ilman minkäänlaisia sopimuksia tai allekirjoituksia!

No, kyllähän Nordeakin kyselee kaikelaisia tietoja. Täytin lomakkeeseen vain nimeni ja osoitteeni, mitkä he kyllä jo tiesivätkin vuosikymmenten pankkisuhteesta johtuen. Jo KOP-ajoilta 🥱.  

2)***Kortin oletus aina luottopuolelle****

Jos pankki/rahamaailma pääsisi diktatuuri-pakkomielteestään 🤑, olisi kortti-maksaminen jo nyt mahdollista tehdä nykyistä nopeammaksi ja joustavammaksi jos asiakas voisi ohjelmoida/valita kortin mieleisekseen: turvattoman lähimaksamisen estämisen, ensisijaisen oletuksen pankille tai luotolle maksupääte-maksamiselle, jne.

Kaikki kortit tyrkytetään nykyään turvattomalla lähimaksuominaisuudella.Tämä ei onnistuisi ilman pankkien sopimaa laitonta kartellia.

Luotto+pankkikortilla kaupan maksupääte yrittää AINA ensin oletuksena velottaa luottopuolelta. Pitää aina vaihtaa näppäilemällä pankille ja jonot kasvavat 😲.

Säälittävää! 😏

3)***Pankkien terroristi-mummojen rahanpesukuulustelut****

Rahanpesu, terrorismin tuenta,  yms. puljaukset ovat rikoksia ja siten poliisin 👮 asioita, eivät pankkien. Pankit eivät niitä edes pysty selvittämään. Näin minä esitin asian myös omassa pankissani ja utelut loppuivat siihen.

Tuollainen pankkien poliisi-toiminta perustuu Suomen "oikeusvaltion🤣" virkavallan mielivaltaan! 😖

Tuo hölmö mummojen eläkerahojen jahtaus haiskahtaa poliittiselta kostolta: Panama-rahojen haltijat ärsyyntyivät tiliensä tutkinnasta ja ajoivat saman tutkinnan kaikille.

Näinhän oli mummonmökkien jätevesi-asiassakin (Kepun Paskalaki)! 💩 Se oli Kepun/Pekkarisen kosto siitä että maajussien ympäristövaatimuksia tiukennettiin (lannoite-valumat,...), joten Kepu ajoi kaikille tiukemmat vaatimukset!

Vierailija
36/36 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spankki on.

Rikkaille myös muut pankit tarjoavat käytännössä ilmaista palvelua erilaisten poonussopimusten kautta.

Rikas ei peruspankkeja käytä.

Milla kaikki säästöt omassa "Pankissa" Irlannissa. Pankki siis on perustettu minua varten ´. Säästöjä siellä 600 000€

Pankki lakiteknisesti ja kit´rjanpidollisesti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän