Onko ilmaista pankkitiliä?
Onko millään pankilla tiliä, josta ei veloiteta kk-maksua?
Kommentit (36)
S-Pankki on ilmainen jos liittyy asiakasomistajaksi
Vierailija kirjoitti:
S-pankki
Onko se ihan ns. normaali ja luotettava pankki? Jotenkin olen vierastanut sitä, vaikka s-etukortti on ollut jo vuosia.
Eikä mene kk-maksuja? Maksetaanko korkoja?
Ap.
minulla nordeassa.
Tällä hetkellä 7 pankkitiliä, 2 yhdistelmäkorttia (luotto+debit) yhteensä 20 000 euron limiiteillä. yhteensä 0 € kk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-pankki
Onko se ihan ns. normaali ja luotettava pankki? Jotenkin olen vierastanut sitä, vaikka s-etukortti on ollut jo vuosia.
Eikä mene kk-maksuja? Maksetaanko korkoja?Ap.
Ei kuukausimaksuja. Kyllä siellä kai joku pikku korkokin on. Itselläni siellä kolme jemmatiliä vähän eri tarkoituksiin (eläinlääkärikulujemma yms. ) Toinen pankki kuitenkin se varsinainen asiointipankki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-pankki
Ihan hyvin toiminut eli ihan tavallinen pankki. Ei mene kk-maksuja. Pankkikortin saa myös. Joku aivan mitätön korko tilillä on, mutta niin taitaa olla jokaisella pankilla tällä hetkellä.
Taidat olla oikein pankin unelma-asiakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-pankki
ei makseta. Toisaiseksi mikään pankki ei ole vaatinut kuluttaja-asiakkailta että asiakas maksaisi korkoa tilillä olevista rahoista. Yritykset jo joutuvat maksamaan jos paljon rahaa tilillä.
Vierailija kirjoitti:
minulla nordeassa.
Tällä hetkellä 7 pankkitiliä, 2 yhdistelmäkorttia (luotto+debit) yhteensä 20 000 euron limiiteillä. yhteensä 0 € kk.
Siinä taisi olla rajana, että pitää olla tietty lainasumma tms, että saa kuluttoman tilin?
Meilläkin joskus oli, silloin kun oli vielä asuntolainaa. Nykyisin liian vähän velkaa niin menee kuluja Nordeassa melko paljon
Ilmaista ei ole olemassakaan, mutta joissain tapauksissa pankkitili voi sen haltijalle olle maksuton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-pankki
On parempi kuin muut pankit. Ostoksista saa omistajapalautusta 1-4 prosenttia, joten joka kuukaisi tilille tulee prosiot ostoksista.
Jäsenyys ainakin pääkaupunkiseudulla maksaa 100 euroa, mutta sen voi maksaa vähitellen juuri noilla omistajapalautuksilla, joten et edes huomaa sitä maksua. Kun hommasin omistajuuden noin 14 vuotta sitten, se maksoi 30 euroa. Olin kolme vuotta käyttämättä korttia, kun en halunnut "antaa tietojani". Aloin käyttää korttia, kun huomasin tienaavani sillä noin 50 euroa vuodessa. Perheelliset saavat isompaa korkoa kun ostavat enemmän.
Yritykset eivät saa nykyisin lainaa S-pankista, eli siinä on suurin ero. Kaksi ensimmäistä tiliä ja korttia on ilmaisia, lisää ilmaisia tilejä voit kyllä perustaa ihan itse vaikka kuinka monta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-pankki
Ei kuukausimaksuja. Kyllä siellä kai joku pikku korkokin on. Itselläni siellä kolme jemmatiliä vähän eri tarkoituksiin (eläinlääkärikulujemma yms. ) Toinen pankki kuitenkin se varsinainen asiointipankki
Kiitos. Näin ajattelin itsekin, että säästöille avaisin ja pitäisin entisessä pankissa käyttötilin. Nyt on ihan hullua pitää maksullisella tilillä säästöjä.
Pitää selvitellä tuo s-pankki. Sinne kai ne minun bonuksetkin on aina mennyt..?
Ap.
S-pankilla on ainoa maksuton tili, jos ei ole lainoja ja muita palveluita.
Lähes kaikissa pankeissa on maksuttomia tilejä, jos on muita palveluita käytössä.
Muistaakseni luin jostain että s-pankki olisi ainoa joka maksaa kuluttajille korkoa, mutta se laski myös. Aiemmin taisi sain kuussa n. 3€, nyt tulee 0,30€. Tai jotain sellaista. Säästössä muutamia kymmeniä tuhansia.
Olen ollut s-pankin asiakas vuosia. Ei mitään ongelmia. Pankkikortti, Visa ja s-etukortti samalla kortilla. Visa ei myöskään maksa mitään, jos sitä ei käytä tai taas jos maksaa eräpäivään mennessä pois kokonaan. Jossain välissä maksoi lasku 3€ (ehkä?), mutta nyt taas maksaa vain, jos ei samassa kuussa maksa pois.
Onhan se naurettavaa, että minulla on pankissa 55 000 euroa tililläni, mutta maksan joka kuukausi tilistä 4 euroa. Ihan typerää. Korkoa ei saa noilla rahoilla yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minulla nordeassa.
Siinä taisi olla rajana, että pitää olla tietty lainasumma tms, että saa kuluttoman tilin?
Meilläkin joskus oli, silloin kun oli vielä asuntolainaa. Nykyisin liian vähän velkaa niin menee kuluja Nordeassa melko paljon
Ei tarvitse. Tarvitsee vain olla pikkasen hilloa, eli kantaa muutakin kuin hiekkaa pankkisalin lattialle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-pankki
Tuota.. Mihin ne bonukset kertyy ja kuinka käytät ne, jos sulla ei tiliä ole? Oletko varma ettei ole?
Itse hukkasin kortin joskus ja unohdin koko jutun. Pari vuotta myöhemmin kävin hakemassa uuden kortin ja tiskillä sanottiin et "sullahan onkin täällä tilillä 50e" :D oli kertynyt aiemmista bonuksista.
Ihan kuluton on ainakin oma tilini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-pankki
On parempi kuin muut pankit. Ostoksista saa omistajapalautusta 1-4 prosenttia, joten joka kuukaisi tilille tulee prosiot ostoksista.
Jäsenyys ainakin pääkaupunkiseudulla maksaa 100 euroa, mutta sen voi maksaa vähitellen juuri noilla omistajapalautuksilla, joten et edes huomaa sitä maksua. Kun hommasin omistajuuden noin 14 vuotta sitten, se maksoi 30 euroa. Olin kolme vuotta käyttämättä korttia, kun en halunnut "antaa tietojani". Aloin käyttää korttia, kun huomasin tienaavani sillä noin 50 euroa vuodessa. Perheelliset saavat isompaa korkoa kun ostavat enemmän.
Yritykset eivät saa nykyisin lainaa S-pankista, eli siinä on suurin ero. Kaksi ensimmäistä tiliä ja korttia on ilmaisia, lisää ilmaisia tilejä voit kyllä perustaa ihan itse vaikka kuinka monta.
ei todellakaan ole parempi. Karvalakkimalli pankista ja verkkopankin käyttöliittymä jotain surkean ja onnettoman välistä.
Mulla on S-pankki ihan ainoana pankkina ja sieltä on mm. asuntolaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-pankki
Kiitos. Näin ajattelin itsekin, että säästöille avaisin ja pitäisin entisessä pankissa käyttötilin. Nyt on ihan hullua pitää maksullisella tilillä säästöjä.
Pitää selvitellä tuo s-pankki. Sinne kai ne minun bonuksetkin on aina mennyt..?
Ap.
Korot ovat olemattomat, joten säästöjä on hullua pitää tilillä ylipäätään.
On