Kampaajia paikalla?
Mulla on hyvin vaaleat, hiekanväriset hiukset(oma väri) jota pari kampaajaa on kkovasti ihastelleet juurikin, kun oma väri on näin vaalea. Oon jo keski-ikäinen, hiusten pituus yli olkapäiden ja alle lapaluiden, kovin on ohuet biotiinista, sinkistä ja vhh/ keto ruokavaliosta (hyvät rasvat, proteiini)huolimatta. Silmät on sinivihreät ja iho vaalea, ei pisamia. Kovasti tekisi mieli värjätä suklaanruskeaksi hiukset. Oma väri tuntuu niin valjulta, haluaisin vähän eloisuutta ilmeeseen, särmää.
Tyvikasvun kanssa taistelu mietityttää ja värin haaletessa porkkanaksi varmaan pääsee itku. Mikä sävy mun väreihin sopisi? Oon mielestäni kesä väreiltäni, en oo käynyt missään analyysissä..
Annanko vaan olla haiveneni vai osaisittekko suositella väriä mulle? Kovin punaisesta en tykkää, eikä mikään musta käy.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Kampaajia löydät tilaamalla ajan kampaamosta. Ei väriä voi kuvailla kirjoittamalla niin hyvin, että kukaan tajuaa näkemättä kokonaisuutta.
joo, tiedän kyllä kampaajia löytyvän kampaamosta, kiitos nyt kuitenkin. Lähinnä mun pointti oli se, että heillä on tietoa väriopista toisin kuin monilla muilla.
Kokeile vaaleanruskeaa, ei tule niin isoa sävyeroa tyvikasvuunkaan. Korostaa kauniisti sinivihreitä silmiä.
Kyselijä yrittää lypsää ensin ammattilaisilta ilmaiseksi ohjeet ja ostaa sitten väripurkin paikallisesta marketista. Kuka viitsii tällaista lokkia neuvoa? En minä ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyselijä yrittää lypsää ensin ammattilaisilta ilmaiseksi ohjeet ja ostaa sitten väripurkin paikallisesta marketista. Kuka viitsii tällaista lokkia neuvoa? En minä ainakaan.
Hah hah, mä aion mennä ihan kampaajalle värjäyttämään, hinta ei ole mulle mikään ongelma. Mä haluan vaan miettiä valmiiks sen värin, muuten menee siihen arpomiseen vaikka kuinka kauan kun en osaa päättää. Ja siinähän on varattu aikaa rajoitetusti. Oon kuitenkin kauan jo tätä miettinyt. Mikäköhän kananperse sateenkaarenväreillä itelläs on?
Vierailija kirjoitti:
Mene kampaajalle !!
Menenkin, heti kun keksin sopivan värin. Kampaaja sitä ei kuitenkaan mun puolesta päätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah hah, mä aion mennä ihan kampaajalle värjäyttämään, hinta ei ole mulle mikään ongelma. Mä haluan vaan miettiä valmiiks sen värin, muuten menee siihen arpomiseen vaikka kuinka kauan kun en osaa päättää. Ja siinähän on varattu aikaa rajoitetusti. Oon kuitenkin kauan jo tätä miettinyt. Mikäköhän kananperse sateenkaarenväreillä itelläs on?
Oma väri pitkässä hyvinvoivassa tukassa. Luonnollinen hiusväri sopii AINA parhaiten ihon- ja silmienväriin.
Vierailija kirjoitti:
ihan tiedoksi, mulla on ollut monta huonoa kampaajaa eli en tosiaankaan usko heidän sanaansa sokeasti. Ihan mielipiteitä kysyn kun ymmärtävät värinen päälle, ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihan tiedoksi, mulla on ollut monta huonoa kampaajaa eli en tosiaankaan usko heidän sanaansa sokeasti. Ihan mielipiteitä kysyn kun ymmärtävät värinen päälle, ehkä.
Et usko sokeasti kampaamossa todistettavasti työskenteleviin kampaajiin, mutta ajattelit kuitenkin kysellä mielipiteitä nimettömältä palstalta, jossa kuka tahansa voi olla ”kampaaja”?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et usko sokeasti kampaamossa todistettavasti työskenteleviin kampaajiin, mutta ajattelit kuitenkin kysellä mielipiteitä nimettömältä palstalta, jossa kuka tahansa voi olla ”kampaaja”?
Kyllä, mielipiteitä kysyn. Jos vaikka saisi hyviä ideoita. Onko se sulta pois?
Ens kerralla älä mainitse mitään kampaajista niin voit saada jopa vastauksia.
Värjää paskanruskeaksi. Sopii sun persoonaan.
Olen kampaaja. Valmistuin vuonna -83.
Ebonybabe kirjoitti:
Löytisikö täältä valkoista härkää tyydyttämään mua ;)
Ei.
No minäpä kerron mielipiteeni.
Jos ja kun sinulla on ohuet hiukset, niin kun värjäät niitä tummemmiksi, kuin oma luonnollinen väri, juurikasvu tulee näyttämään melko karmealta. Ei voi värjätä kuuden viikon välein, kun silloin näyttää jo vahvasti siltä, että pää on puolikalju, vaaleat juuret tekevät sen vaikutelman.
Suklaanruskea haalituessa ei tee sun tukasta porkkanaa. Punaiset sävyt peseytyvät lämpimistä ruskeista sävyistä ensimmäisinä pois.
Minä neuvoisin niin, että jos haluat kokeilla jotain erilaista, niin valitse kevytväri, joka on omaa hiusta hiukan tummempi. Tai kokeile vaikka sävyttävät shampoot ensin. Niistä saa tukkaan yllättävänkin paljon väriä ilman suurta riskiä. Vaikkapa joku ruskea sävy.
Ja oikein hyvin ymmärrän, että haluat kysyä mielipiteitä ja miettiä tätä asiaa ennen kuin lähdet värjäyttämään hiukset. En minäkään haluaisi päättää väriä vasta siellä kampaajalla, joutuu tekemään melko hetkessä sen päätöksen, ei hyvä.
Kampaajia löydät tilaamalla ajan kampaamosta. Ei väriä voi kuvailla kirjoittamalla niin hyvin, että kukaan tajuaa näkemättä kokonaisuutta.