Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tässä teille mysteeri: kerrostalossa aina välillä joku piip ääni - mikä voisi olla?

Vierailija
17.06.2021 |

Se kestää noin 10-30 sekuntia. Ei aina yhtä pitkään.

Joskus piipitykset tapahtuvat lähekkäin ja joskus on paljon aikaa niitten välillä. Tapahtuu eri aikaan vuorokaudesta, ei taida olla mitään rytmiä niissä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tulla ääni naapuristakin

Vierailija
22/34 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin pyykkituvassa piippaavat niin pesukoneet kuin kuivuritkin. Tämä voi kuulua esim. johonkin asuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Varmaan on naapurista kun se kuuluu vaimennettuna.

Uskokaan nyt, ei se ole palovaroitin.

Olen miettinyt että se voisi olla joku jääkaappi jossa on vika joka saa ajoittain aikaan korkeataajuista piipitystä.

Ap

Vierailija
24/34 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin maksa vinkuu.

Vierailija
25/34 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on huoltotilat aivan oven vieressä ja sieltä kuului koko talven just tuollainen epäsäännöllinen, korkea piipitys. Kävivät nyt kesän kynnyksellä laittamassa jotain lämpöjä pois tms niin piipitys loppui.

Vierailija
26/34 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Varmaan on naapurista kun se kuuluu vaimennettuna.

Uskokaan nyt, ei se ole palovaroitin.

Olen miettinyt että se voisi olla joku jääkaappi jossa on vika joka saa ajoittain aikaan korkeataajuista piipitystä.

Ap

Minullakin on varmaan kymmenen tai useampi laite joka piippaa kerran tai useammin, tilanteesta riippuen. Puhelimessakin useampi erilainen hälytysääni, jääkaappi, pakastin, astian- ja pyykinpesukone, kuivausrumpu, munakello, palohälyttimet jne. Tabletti ja tietokonekin hälyttää, ilp hälyttää, kasvihuoneen lämpömittari hälyttää sisällä, jos tulee liian kylmän tai kuuma ...

Vierailija
27/34 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori naapureille - minulla oli piipannut viikkoja palohälytin, kun ilmoitti patterien loppumisesta :D varmaan on ollut ilo kuunnella sitä pitkin päivään!

Vierailija
28/34 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

29/34 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori naapureille - minulla oli piipannut viikkoja palohälytin, kun ilmoitti patterien loppumisesta :D varmaan on ollut ilo kuunnella sitä pitkin päivään!

Samaa tulin harmittelemaan. Kuuntelin kotiin tullessa rappukäytävässä jo, että ei hitto, ei kai tuo tuu mun luota. tulihan se :D

Isovanhemmilla piippaa pahuksen sääasema milloin mitäkin varoituksia, vaikka olen mielestäni kaikki sellaiset nollannut...

mikro piippaa perkuleesti kaikkea, joku sulatusohjelmakin haluaa aina välissä aloittaa ulinan, ja silti jatkaa :D

Vierailija
30/34 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yölläkin kuuluu niin varmaan naapurin kuivausrumpu. Sehän piippailee ainakin tunnin verran, jos kukaan ei ole käynyt tyhjentämässä ja sammuttamassa sitä eikä laittanut hiljaiselle asetukselle.

Vierailija
31/34 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihda hieromasauvan patterit

Vierailija
32/34 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki laitteet piippaa nykyään. meillä piippaa pesukone, astianpesukone, vedenkeitin (vielä useasti!!), en käsitä miksei noita saa pois päältä.

Vierailija
33/34 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alueellenne on tullut 5G-verkko, mikä sensuroi lähialueilla lausuttuja voimasanoja.

Vierailija
34/34 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihmeteltiin samaa ja osoittautu naapurissa olevan kaupan pimpeli-pompeli ovikelloksi/ilmaisijaksi. Mutta ei se toki öiseen aikaan kilissyt.