Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet tissien ja nännien arkipäiväistämisestä? Olisiko kiva, jos tisseihin ei kiinnitettäisi

Vierailija
17.06.2021 |

mitään seksuaalista huomiota missään tilanteessa?

"Yläosattomat aktivistit joutuivat poistumaan saunasta ”siveys­normien” takia – ”Haluamme arki­päiväistää tissin ja nännin”
Rauhaniemen kansankylpylästä vastaavan toiminnanjohtajan mukaan aktivistit eivät noudattaneet yleisiä siveysnormeja."

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000008060614.html

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta on ok, jos tämä yläosattomuus lähtee naisesta itsestään. sitä ei pitäisi kieltää. ihan sama mulle.

tosin se, että se olisi arkipäiväistä, vaatisi mun kohdalla 20 vuoden totuttelun, koska pidän naisen tissejä ja nännejä tosi eroottisina, joten sori jos katse tahattomasti singahtaa meijeriosastolle.

Vierailija
2/41 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä koko juttua. Sivumrnnen sanoen omani ovat ainakin paremmassa kunnossa kuin kuvassa. N50Plus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaan miehenä menisin aivan sekaisin, jos paljaita rintoja näkyisi rannoilla tai kylpylöissä. Tunnen suurta vetoa naisten tisseihin enkä tiedä miten voisin olla suhtautumatta seksuaalisesti niihin.

Vierailija
4/41 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

musta on ok, jos tämä yläosattomuus lähtee naisesta itsestään. sitä ei pitäisi kieltää. ihan sama mulle.

tosin se, että se olisi arkipäiväistä, vaatisi mun kohdalla 20 vuoden totuttelun, koska pidän naisen tissejä ja nännejä tosi eroottisina, joten sori jos katse tahattomasti singahtaa meijeriosastolle.

Tässähän ei ole kysymys vapaudesta kulkea yläosattomissa, vaan nuo aktivistit haluavat riisua rinnoista kaiken seksuaalisuuden. 

Vierailija
5/41 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi suomen ilmastossa

Vierailija
6/41 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käsitä koko juttua. Sivumrnnen sanoen omani ovat ainakin paremmassa kunnossa kuin kuvassa. N50Plus

editoi itsesi niiden rinnalle seisomaan ja postaa kuva. lupaan silloin editoida itseni teidän rinnalle ”seisomaan” ja postata kuvan :)

Vierailija
7/41 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvun alkupuolella Hietsussa oli vähän joka toisella naisella tissit paljaana, eikä siinä mitään niin ihmeellistä ollut. Mihinkähän se tapa oikein hävisi? Samat mammat jotka täällä pöyristelevät, kulkevat kuitenkin jossain Rhodoksen Tuulisella Rannalla viikon tai kaksi ilman yläosaa, joten vaikea ymmärtää, miksei täälläkin voisi.

No, tämän vuosikymmenen yläosattomuus on sitten varmaan nuo ”pyllybikinit”, kivahan niitäkin on tietysti katsella. Ja joo, huomio kyllä kiinnittyy ihan väistämättä, ei voi estää. Vaikka omat tissit, nännit tai perse eivät olisi naiselle itselleen eroottista maastoa, niin sille ei voi mitään, että miehelle ne nyt vain ovat.

Vierailija
8/41 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän ei ole kysymys vapaudesta kulkea yläosattomissa, vaan nuo aktivistit haluavat riisua rinnoista kaiken seksuaalisuuden. [/quote kirjoitti:

Mahdoton tehtävä, sen tietää jokainen mies, jonka mielestä rinnoissa on jotain seksuaalista. Ei kukaan pysty sitä minun päästäni poistamaan.

Vierailija
9/41 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

editoi itsesi niiden rinnalle seisomaan ja postaa kuva. lupaan silloin editoida itseni teidän rinnalle ”seisomaan” ja postata kuvan :)

Onko viestistä aistittavissa epäilyksen siemen??

N50Plus

Vierailija
10/41 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90-luvun alkupuolella Hietsussa oli vähän joka toisella naisella tissit paljaana, eikä siinä mitään niin ihmeellistä ollut. Mihinkähän se tapa oikein hävisi?

Olen sitä mieltä, että 90-luvun alussa oli ylipäänsä kaikki paljon vapaampaa. Ihmiset antoivat toisille ihmisille paljon enemmän tilaa olla semmoisia kuin ovat. Nyt kun joku esimerkiksi on yläosattomissa, ollaan heti soittamassa poliisi ja palokunta paikalle, ja sen jälkeen kirjoitetaan moralistinen ja kauhisteleva teksti Facebookiin.

Vierailija
11/41 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on tai tosiaan oli 80-90 luvuilla paljon vapaampi maa kuin nykyään, jokainen on saanut olla sellainen kuin on. Myös sananvapaus oli silloin oikeasti sananvapautta. Nyt vähemmistöjen vaatimukset ovat lähellä radikalismia ja kaikkien pitäisi asettua vähemmistön asettamiin muotteihin.

Yksi ikävä suuntaus on tämä seksuaalisuus eli pyritään kaikin keinoin häivyttämään mies- ja naissukupuolet maapallolta, olisi jatkossa vain henkilöitä tai paremminkin androgyynejä. 

Itse miehenä tykkään vain ja ainoastaan naisista. Jos joku mies tykkää miehistä tai nainen naisista, niin se on ihan oma asiansa; jotkut tykkää kummastakin sukupuolesta:) Leikkisästi vois sanoa, että hyvä vain, että miehet tykkää miehistä, niin itselle jää - ehkä - enemmän niitä naisia:) 

Ja mitä naisten tisseihin tulee, niin kyllä ne itseäkin kiihottaa, mutta enpä nyt ulkomailla rannoilla niitä ole tuijjottanut, jos joku on vastaan kävellyt rinnat paljaana. Toisaalta jos rintoja 24/7 näkisi joka paikassa, niin ehkäpä ne ei lopulta kiinnostaisi ollenkaan seksuaalisesti, eikä tulisi naisen rintoja huomioitu seksissäkään sitten mitenkään. Rinnat kokisivat inflaation. Monestihan se on seksikkäämpää, kun jotain jää arvailun varaan:)

Vierailija
12/41 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

90-luvun alkupuolella Hietsussa oli vähän joka toisella naisella tissit paljaana, eikä siinä mitään niin ihmeellistä ollut. Mihinkähän se tapa oikein hävisi?

Olen sitä mieltä, että 90-luvun alussa oli ylipäänsä kaikki paljon vapaampaa. Ihmiset antoivat toisille ihmisille paljon enemmän tilaa olla semmoisia kuin ovat. Nyt kun joku esimerkiksi on yläosattomissa, ollaan heti soittamassa poliisi ja palokunta paikalle, ja sen jälkeen kirjoitetaan moralistinen ja kauhisteleva teksti Facebookiin.

Ei 30 vuotta sitten oltu toplessinä muualla kuin Kakadussa

Vierailija
13/41 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietäisit sinäkin paremmin, jos olisit silloin elänyt.

Vierailija
14/41 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaillahan noita tissejä on näkyny uimarannoilla. Kyllä niihin kiinnittää huomiota mutta eipä tuijotukseen asti, oikeastaan se 9n sama että onko paljaat vaiko tiukan topin tai bikinien peittämät tissit, ihania ovat. Mun puolesta voisi sallia kaikille yläosattomuuden ainakin rannoilla, uimahalleissa, saunoissa ja vastaavissa paikoissa ja samalla sitten vaatia myös miehiltä paidan kaupoissa, ravintoloissa jne. Tässäkin varmasti naisten tissien seksualisointi vaikuttaa siihen että miehet kuolaavat tissien perään, jos olisi tavallista että tissejä näkyy muuallakin kuin kotona ja netissä, ei niihin enää kiinnittäisi huomiota. Ja kyllä minä ainakin puolison tissejä ja nännejä hivelisin seksissä, vaikka ne eivät niin seksualisoidut olisikaan, hivelenhän minä muitakin paikkoja, jotka voivat olla esillä, koska se tuntuu hänestä hyvältä. Ja puoliso hivelee minun nännejäni, koska se tuntuu minusta hyvältä, vaikka onkin ok minun kulkea yläosattomissa.

Vierailija
15/41 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on se somen kirous. Ihmisillä on liian hyvä keino kytätä toisten jokaista tekemistä, mikä aika äkkiä muuntuu oman tekemisen kyttäämiseksi. Ettei vaan kukaan muu kyylä pääsisi huomauttamaan.

Voi luoja kun voisi somen osalta kääntää maailmaa sen 30 vuotta taaksepäin.

Vierailija
16/41 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen elänyt ja liikkunut noihin aikoihin yö- ja päiväelämässä

Vierailija
17/41 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 30 vuotta sitten kukaan ajatellut mitään "sananvapautta", koska ei ollut sellaisia asetelmia kuin nyt. Ei kenenkään ääni edes päässyt missään kuuluviin. Poliittinen hössöttäminen oli paljon vähäisempää eikä kukaan jaksanut kuunnella mitään poliittisten hihhulien saarnoja. Esivalta oli tiukkapipoista mutta kansan keskuudessa toisten tekemisiin kiinnitettiin paljon vähemmän huomiota kuin nykyisin.

Vierailija
18/41 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 30 vuotta sitten oltu toplessinä muualla kuin Kakadussa[/quote kirjoitti:

En ole pitänyt varsinaista päiväkirjaa, mutta olen jo 45 vuotta kirjannut kalentereihin erinäisiä huomioita, kommentteja ym. Kaivoin esille kalenterin vuodelta 1990. Olen silloin 30-vuotiaana kirjannut erään heinäkuisen lauantain kohdalle mm näin: " Kävin tänään Hietsussa katselemassa paljaita rintoja."

Vierailija
19/41 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen elänyt ja liikkunut noihin aikoihin yö- ja päiväelämässä

No ilmeisesti sitten et Hietsussa kuitenkaan.

Vierailija
20/41 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ole parempi pitää ne riippuvat isot utareet paidan alla pois näkyviltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi