Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ikävin kommentti, joka on sanottu sinulle ulkonäöstäsi päin naamaa?

Vierailija
17.06.2021 |

Vai oletko teflonia, joka ei välitä tällaisista mielipiteistä?

Kommentit (148)

Vierailija
1/148 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokokoisuudesta on huomauteltu jatkuvasti, ihan tuntemattomienkin toimesta. En edes koe olevani mikään poikkeava tai friikki. Käytän vaatekokoa m tai L

N 176/82

Vierailija
2/148 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena eräs koulun opettaja (ei oma ope) sanoi minulle että olen naamastani kuin ruma koira.

Olin kiltti, hiljainen, tavallisen näköinen lapsi. Kyseinen opettaja oli itse aika pahan näköinen, ehkä hänellä oli omia traumoja joita oli mukava purkaa 8-vuotiaaseen

On jäänyt mieleen juu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/148 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen jo toiseen ketjuun kommentoinutkin, mutta tää anopin lausahdus: ”Odotatko vauvaa... ai et, no sitten sä oot vaan lihonut!”

Moukkamaisinta ikinä toisen ulkonäön arvostelu. Toisaalta kyllä sama ihminen kehui useita vuosia myöhemmin ”mun itsekuria”, kun olin laihtunut nopeassa ajassa yli 20kg suolistosairauden vuoksi...

Vierailija
4/148 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa eräs mies sanoi, että "en ole ikinä nähnyt noin rumaa muijaa, otatko juoman"? Jos oli iskukommentti niin ei toiminut.

Vierailija
5/148 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oot niin ruma että sinuna tap p a isin itseni."

Tuntematon mies kadulla ohikulkiessaan.

Vierailija
6/148 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimman aknen aikaan teini-iässä saatu pitsanaama-kommentti on jäänyt mieleen. Sen jälkeen olen joko säästynyt ikäviltä kommenteilta tai en vaan ole välittänyt kun muita en muista.

Vierailija
7/148 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella paskanruskeat silmät pääsi yllättämään nuoren pojan erikoisuutena. Sanojana tyttö.

Sen jälkeen muistutin kyllä asiasta aina sanojalle kun se yritti katsella silmiin, tyyliin "no mitä siellä paskanruskeissa silmissä nyt näkyy kun pitää noin tuijotella". Jos oli kiinnostuksen osoittamista tai lähestymisyritys, torppasi kyllä heti alkuunsa.

Vierailija
8/148 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isokokoisuudesta on huomauteltu jatkuvasti, ihan tuntemattomienkin toimesta. En edes koe olevani mikään poikkeava tai friikki. Käytän vaatekokoa m tai L

N 176/82

Herra varjele! Kuinka joku kehtaa väittää sinun olevan isokokoinen negatiivisessa mielessä?! Nuo ovat mielestäni ainakin meikäläisen mielestä upeat, sanoisinpa jopa komeat mitat naiselle. Toivon hartaasti, että sinulla on elämässäsi mies, joka arvostaa sinua kokonaisvaltaisesti. :) M 172/70.

Vierailija
9/148 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaankävelevä mies tunki naamansa lähelleni ja huusi: ruma! Koskaan ei muuten puhuta tällaisesta häirinnästä vaan sitä kun vihelletään tai huudetaan kaunis tms. Veilkaan että haukkuminen pahempas.

Vierailija
10/148 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin ratikassa joskus 13-vuotiaana, päässä uusi permanentti.

Joku vanha mies tuli kuiskaamaan minulle, että olet ihan Tiina Lillakin näköinen.

Vieläkin muistan.... ja oikeasti, en ole.

Vierailija
11/148 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku vanha mies tuli kuiskaamaan minulle, että olet ihan Tiina Lillakin näköinen.

Tiina Lillak on nätti, eikös tuo ole ihan kivasti sanottu.

Vierailija
12/148 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on noin pieni?

Vierailija
13/148 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime vuonna käymässä erään serkkuni luona, kun siellä puolestaan oli kyläilemässä serkkuni eräs serkku, jonka kanssa olimme aikoinaan samalla luokalla 5. ja 6. luokalla 1970-luvulla. Sen koommin emme olleet nähneet toisiamme. Hänen ensimmäiset sanat minut nähtyään olivat: - Oletpas sinä vanhettunut! Eikä todellakaan mitenkään kuiskaten, vaan niin, että kaikki silloin talossa olleet (noin tusina) kyllä kuulivat tämän mielipiteen. Olen jälkeenpäin miettinyt tovin, jos toisenkin tätä hänen sanomistaan ja tullut siihen tulokseen, että hänellä oli poikiensa (2) huumeongelmien vuoksi niin paha olla, että se piti purkaa sitten vaikka minuun.

Vierailija
14/148 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ei kyllä näytä hyvältä tuollaisen luurangon päällä " Tuntematon rehevä nainen supitti toiselle samanlaiselle vaateliikkeessä kun tulin kopista esitelläkseni sovittamaani mekkoa ystävälleni. Supitti sen verran kovaa että oli varmaan tarkoituskin että kuulen.

N42, 171cm/56kg

Vierailija
15/148 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiina Lillak on nätti, eikös tuo ole ihan kivasti sanottu.

On hän nyt, kun 52 v katson hänen kuvaansa. Mutta silloin hän ei minusta ollut nätti.

Vierailija
16/148 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin viime vuonna käymässä erään serkkuni luona, kun siellä puolestaan oli kyläilemässä serkkuni eräs serkku, jonka kanssa olimme aikoinaan samalla luokalla 5. ja 6. luokalla 1970-luvulla. Sen koommin emme olleet nähneet toisiamme. Hänen ensimmäiset sanat minut nähtyään olivat: - Oletpas sinä vanhettunut! Eikä todellakaan mitenkään kuiskaten, vaan niin, että kaikki silloin talossa olleet (noin tusina) kyllä kuulivat tämän mielipiteen. Olen jälkeenpäin miettinyt tovin, jos toisenkin tätä hänen sanomistaan ja tullut siihen tulokseen, että hänellä oli poikiensa (2) huumeongelmien vuoksi niin paha olla, että se piti purkaa sitten vaikka minuun.

En usko.  Se oli vain spontaani möläys.  Ja ihan varmasti olitkin vanhentunut siitä, kun viimeksi 70-luvulla olitte nähneet.  Niin kuin tietysti oli hänkin.  Sinä vaan otit suurena loukkauksena sen, että elämä on tehnyt sinulle saman kuin meille kaikille muillekin.

Tuon huumeongelman esiintuominen tässä yhteydessä kertoo vain halustasi pistellä nyt häntä jostain.

Vierailija
17/148 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N 176/82

Mulla täysin sama ja melkein samat mitat. Ite oon tyytyväinen vaikka hieman pyöreä. Vissiin olisi hyväksyttävämpää nämä muutaman ylimääräiset kilot jos olisin lyhyempi? Pitkä nainen on vapaata riistaa arvostelulle :(

Vierailija
18/148 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Tiinassa mitään vikaa, mutta naurattaa tämä.

Vierailija
19/148 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko.  Se oli vain spontaani möläys.  Ja ihan varmasti olitkin vanhentunut siitä, kun viimeksi 70-luvulla olitte nähneet.  Niin kuin tietysti oli hänkin.  Sinä vaan otit suurena loukkauksena sen, että elämä on tehnyt sinulle saman kuin meille kaikille muillekin.

Tuon huumeongelman esiintuominen tässä yhteydessä kertoo vain halustasi pistellä nyt häntä jostain.

Halusta pistellä...oma kommenttisi oli oikeata tikkaamista. Vai oli epäkohteliaisuus mielestäsi vain faktan toteamista, jotenkin outo ajatusmaailma sinulla.

Vierailija
20/148 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani alle kouluikäinen, äitini yksi veli nimitti minua ”rumaksi lapseksi”. Meitä oli kaksi serkkutyttöä, toista kutsuttiin prinsessaksi. Kukaan muu ei koskaan ole nimittänyt minua rumaksi, päinvastoin. Muistan, että lapsena tuo harmitti minua kovasti, kun kaikkien kuullen korostettiin aina rumuuttani ja toisen ”prinsessamaisuutta”. Olin ihan tavallisen näköinen, pitkähiuksinen tyttö. Minulla vaan oli tummat pitkät hiukset, kun serkulla oli ihan vaaleat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän