suositelkaa kirjakerhoa lapselle!
Tai vaihtoehtoisesti: kannattaako liittyä ollenkaan? (kirppareilla tulee käytyä tosi vähän, ostaisin kirjat uutena kuitenkin)
Ollaan vasta tutkimassa ja maistelemassa ensimmäisiä kirjoja joten vielä ei tarvita mitään kirjallisuuden klassikoita, mutta voisihan niitäkin olla saatavissa kerhosta sitten myöhemmin :)
En kaipaa mitään liittysmislahjakrääsää. Oletteko muuten kiinnittäneet huomiota missä maassa kirjat on painettu? Jos joku kerho myy Suomessa tehtyjä kirjoja niin se olisi plussaa. Kiinalaisia en osta.
Kommentit (16)
typerimpiä kirjoja saa etsiä... Lasten parhaat kirjat on hyvä, valikoimissa on myös leluja, ja aikuisten kirjoja esim. kasvatuksesta!
on laadukkain, kirjat esimerkiksi alkuperäispainoksia ei siis kiinassa painettuja kerhoversioita.
Valikoima on todella laaja, vauvasta vaariin ja aiemmissa lehdissä olleita kirjoja voi tilata myöhemminkin, ei ole sidottu tiettyyn aikaan. Bonussysteemi toimii ja bonusvalikoima on laaja. Kuukauden kirjan saa halutessaan samaan pakettiin muun tilauksen kanssa eli jos tilaa muutakin kuin sen kuukaudenkirjan. Ei ole mahdollista monissa muissa kerhoissa. Postikulut edulliset.
Kuukaudenkirjan mukana ei tule lisäkrääsää. Hinta on postimaksuineenkin edullinen. Kuukaudenkirjoina laadukkaita uutuuksia ja kerhossa paljon myynnissä myös lastenkirjallisuuden klassikoita.
Asiakaspalvelu toimii hyvin, samoin nettisivut.
Käy vilkaisemassa kerhon nettisivuilla.
Me liityttiin siihen kerhoon ja ensimmäisen palautetun paketin jälkeen meille ei enää tullut yhtää postia kyseisestä kerhosta. :/
Vaukirjan ensimmäiset kirjat, pehmokirjat ovat hyviä, sen jälkeen kirjojen taso ihan olematon. Lisäksi kirjat eivät ole ikäsuosituksen mukaisia! Meillä lapsio sai ainakin kirjoista irtoamaan pieniä paloja vaikka juuri sen ikäiselle niitä suositeltiin...
ja vau-kirjakerhossa aivan ihanat kirjat...
lapsi oli ennen 6:ssa kirjakerhossa nyt vaan noissa parhaissa
Vierailija:
Vaukirjan ensimmäiset kirjat, pehmokirjat ovat hyviä, sen jälkeen kirjojen taso ihan olematon. Lisäksi kirjat eivät ole ikäsuosituksen mukaisia! Meillä lapsio sai ainakin kirjoista irtoamaan pieniä paloja vaikka juuri sen ikäiselle niitä suositeltiin...
minä en osaa sanoa kun positiivista wau-kirjan kirjoista. Juuri ihanan monipuolisia ja melodiset vaan plussaa... paljon tullut äänikirjoja!
kiitos kommenteista, lisääkin saa kertoa!
Itse olen nähnyt joitan vau-kirjan lastenkirjoja ja muita opuksia lapsiperheille ja niiden taso oli ainakin surkea. En tiedä oliko ne vaan joitan ilmaisnäytteitä mutta paperin ja painojäljen taso oli ainakin niin alhainen että itse en kehtaisi niitä kirjakerhon nimissä edes ilmaiseksi jakaa. Siksi kammoan tuota Kiinan kirjapainoteollisuutta!
no sitten en osaa auttaa -se vau-kirjoja suositellut
Meille tuli koko ajan ihan liian isoille tarkoitettuja kirjoja... kun poika oli muutaman kuukauden saatiin joku kirja jossa oli jotain pahvikortteja... kortit lenteli ties minne ja poika vieläkin puree niitä ja saa niistä kulmia irti!
Soitin sinne ja valitin, valitin samalla muistakin kirjoista ja minulle anottiin että kun vauvat kehittyy niin eri tahtiin... jaa-a, haluaisinpa nähdä sen lapsen joka pahvikortteja alle vuodenikäisenä VAIN katselee eikä laita suuhun!
MItään äänikirjoja emme ole saaneet, pelkkää roskaa!
Itse kuulumme LAsten Parhaa kirjat ja Lasten Oma Kirjakerho ja nyt liityimme Suomalaiseen lastenkirjakerhoon.
Lähinnä etsin jotain 1-vuotiaasta eteenpäin (unohdin mainita tuon oleellisen asian...) t ap
Tulee vain maksettua niistä kirjoista, mitä kulloinkin on unohtanut peruuttaa/palauttaa, ja joita ei oikeasti halunnut. Osta kirjakaupasta kunnollisia kirjoja, vaikka juuri Mauri Kunnaksen kirjoja. Tulee rahat käytettyä paremmin. Meillä esikoinen oli vähän aikaa Lasten omassa kirjakerhossa vai mikä se oli, ja kirjat olivat niin kammottavaa suomea, että huhhuh. Minusta kielen pitäisi kuitenkin olla sen verran pääasiassa, että ei itse tarvitse lapsille kirjoja lukiessa korjata kielioppivirheitä samalla.
siihen liityn ihan itsenikin takia, ne on ihania tuotoksia :) Ne ei taida olla vielä ihan tuon ikäiselle taaperolle tarkoitettuja.
ap
Lasten oma kirjakerho ja vaukirja olivat isoja pettymyksiä molemmat!
Pienelle (0-4 v) VauKirja ja Lasten Parhaat Kirjat ovat olleet huippuhyviä.