Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska en ole missään hyvä, en edes keskinkertainen niin olen luovuttanut elämässä

Vierailija
16.06.2021 |

Muita samanlaisia?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä!

Vierailija
2/23 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

Loppupeleissä mikään ei ole onnistunut, en jaksaisi olla töissä enää, asuntolainaa en ole saanut maksettua, korjausvelka kasvaa, naisvalinnat ovat menneet ihan päin persettä, voin sanoa epäonnistuneeni kaikessa, missään en ole oikeasti kehittynyt hyväksi vaikka kuinka olen yrittänyt.

Takana on lupaava tulevaisuus. 😢

Ryyppäämistä en ole kokeillut kun viinakaan ei maistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hyvä kaikessa mutta vaikeaa on silti

Vierailija
4/23 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata luovuttaa, maailmahan on täynnä keskinkertaisuuksia. Niin paljon tehdään huonoa musiikkia, kirjallisuutta, elokuvia ym. Kyllä sekaan mahtuu.

Vierailija
5/23 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä!

Kerro lisää?

ap

Vierailija
6/23 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M45 kirjoitti:

Joo.

Loppupeleissä mikään ei ole onnistunut, en jaksaisi olla töissä enää, asuntolainaa en ole saanut maksettua, korjausvelka kasvaa, naisvalinnat ovat menneet ihan päin persettä, voin sanoa epäonnistuneeni kaikessa, missään en ole oikeasti kehittynyt hyväksi vaikka kuinka olen yrittänyt.

Ilmeisesti sun tavoitteet oli melko korkealla, koska ei tuo niin pahalta kuulosta?

ap

Vierailija
7/23 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se "luovuttaminen" käytännössä näkyy elämässäsi, ap?

Ja mitä teit siihen asti, kunnes luovutit?

Vierailija
8/23 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata luovuttaa, maailmahan on täynnä keskinkertaisuuksia. Niin paljon tehdään huonoa musiikkia, kirjallisuutta, elokuvia ym. Kyllä sekaan mahtuu.

Mä en ole edes keskinkertainen missään. Ja niissä asioissa, jotka kiinnostavat olen vain huono.

ap

Vierailija
9/23 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko ap ikää? Meinaan vaan, että aina ehtii..

Vierailija
10/23 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä!

Kerro lisää? En kehtaa.

ap

Vierailija
11/23 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa ihmisistä on keskinkertaisia, jaxuhalit jos et kestä prinsessahaaveiden hajoamista.

Vierailija
12/23 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sentään kunnianhimoinen. Minulle ei riittänyt ylioppilaskirjoituksissa neljä improbaturia vaan kirjoitin pari lisäainetta ja saavutin kuusi improbaturia!

Haikailen nykyaikaa kun voisi kirjoittaa monessa erässä jopa 12 i:tä!

Vierailija
13/23 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se "luovuttaminen" käytännössä näkyy elämässäsi, ap?

Ja mitä teit siihen asti, kunnes luovutit?

Se näkyy niin, että olen ja elän tilannetta, jossa en ole mitään, mulla ei ole mitään ja edessä ei ole kuin tätä samaa. Luovuttaminen on ollut elinikäinen prosessi. Olen luovuttanut eri asioita lapsesta asti. Tietenkin nyt olen aikuisena luovuttanut kaikessa, mutta kyllä mä kaikenlaista olen kokeillut ja yrittänytkin.

ap

Vierailija
14/23 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sentään kunnianhimoinen. Minulle ei riittänyt ylioppilaskirjoituksissa neljä improbaturia vaan kirjoitin pari lisäainetta ja saavutin kuusi improbaturia!

Haikailen nykyaikaa kun voisi kirjoittaa monessa erässä jopa 12 i:tä!

Sivistyssana on improbatur. olet hyvä siinä mitä teet

Vierailija
15/23 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko ap ikää? Meinaan vaan, että aina ehtii..

Kohta 50.

ap

Vierailija
16/23 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mistä konkreettisesti olet luopunut ja mitä vailla olet?

Puolisoa, lapsia, kotia, työpaikkaa, ystäviä, sukulaisia, harrastuksia, mielenkiinnon kohteita? 

Vierailija
17/23 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mistä konkreettisesti olet luopunut ja mitä vailla olet?

Puolisoa, lapsia, kotia, työpaikkaa, ystäviä, sukulaisia, harrastuksia, mielenkiinnon kohteita? 

Jos tuo on kaikki niin oikeastaan kaikesta sitten. Mielenkiinnon kohteita mulla vielä onneksi on. Ne pitävät mut järjissäni.

ap

Vierailija
18/23 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole seppä syntyessään.

Itse olen muutamassa jutussa hyvä. Se on vaatinut sen oivalluksen että kovalla työllä kuka vaan pystyy. Sitä pitää haluta tosissaan ja uskoa itseensä.

Vierailija
19/23 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole seppä syntyessään.

Itse olen muutamassa jutussa hyvä. Se on vaatinut sen oivalluksen että kovalla työllä kuka vaan pystyy. Sitä pitää haluta tosissaan ja uskoa itseensä.

Voi olla. Ongelma on, että käsitykseni kovasta työstä on niin lavea, että luovutan luultavasti aina ennen kuin kova työ alkaa ja silti koen tehneeni kovasti töitä.

ap

Vierailija
20/23 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M45 kirjoitti:

Joo.

Ilmeisesti sun tavoitteet oli melko korkealla, koska ei tuo niin pahalta kuulosta?

ap

En nyt sanoisi korkealla, oma asunto ja jonkinlainen parisuhde?

Töissä olen ollut 25v, palkka on paska ja en ole kehittynyt niin kuin pitäisi tai edennyt yhtään mihinkään, kaikki on kallistunut niin paljon ettei palkalla tahdo enää elää asuntolainan takia, ei ole rahaa harrastaa tai tehdä muuta kuin käydä töissä, mitään lomamatkoja tai muuta ei ole ollut ikinä.

Viime kesälomankin tein mökkiremonttia että sain talveksi rahaa vähän jemmaan.

Lista on loputon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi