Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain orgasmin kun otin mieheltäni suihin...

Vierailija
16.06.2021 |

...on tullut harrastettua tätä lukuisia kertoja, mutta tämä oli ensimmäinen kerta, kun itsekin sain samalla. Mies tapitti jalkapalloa eikä kuunnellut ollenkaan, vaikka vihjailin pikku seksi sessiosta, joten kömmin hänen haaroväliinsä, vedin colleget ja alushousut häneltä nilkkoihin ja aloin hoidella häntä. Jotenkin kiihotuin suunnattomasti siitä kun hän ei ollut huomaavinaan, vaikka kalu tietenkin reagoi. Hetken päästä ennen kuin mies laukesi sain itse orgasmin ilman että minuun koskettiin ja ilman että itse koskettelin itseäni. Voi sen näköjään saada näinkin 😮

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on nyt uutta: nainen joka tulee ilman perinteistä jormaa tahi modernia klittalipitystä!!

sitten erotuomarin pilli herätti sut. oli nimittäin käyttöä tuossa matsin loppupuolella.

Vierailija
2/10 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän orgasmin voi saada ilman kosketustakin.

Itse olen saanut monestikin meditoidessa orgasmin, eli ihan vaan hengittelemällä.

Kerran sain myös niin, että mies hieroi nännejäni eikä muuta.

Voisin varmaan saada myös suihinottaessa, koska koen sen jo tilanteena tosi kiihottavaksi.

En vaan ole paljoa sitä päässyt tekemään, niin siitäkin johtuen voi olla tuollainen kokematta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se totta on. Varsinkin syväkurkuttamalla saan ihanimmant orgasmit. Joskus tosin voi vaatia viisikin kierrosta saman päivän aikana ennenkuin tärppää.

Vierailija
4/10 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa !👍!

Vierailija
5/10 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on mahtavaa, jos tämä on totta. Toisaalta, kiihottaahan suutelukin, samoin vaikka pillun tai pyllyn nuoleminen ja sormetus myös sitä antavaa osapuolta, minua ainakin, joten ymmärrän hyvin että ap voi kiihottua kovinkin kullin imemisestä.

Vierailija
6/10 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisystäväni kertoi, että hänen ex laukesi aina joskus kun nuoli naisen jalkojen välissä mahallaan ollessaan ilman käsiä.

Itsekkin kiihotun ja seisoo kovana kun nuolen häntä, mutta en kyllä laukea samalla pelkästään lakanaa vasten itseäni hinkkaamalla.

Vierailija
7/10 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen on naisen mahdollista saada orgasmi kiihottavassa tilanteessa ilman kosketusta. Itsellä on useita kokemuksia tällaisesta.

Vierailija
8/10 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yleensä nyssy, mutta sen kerran kun kävin muijaan roisisti kiinni, painoin seinää vasten ja työnsin polven sen jalkojen väliin, niin se laukesi heti.

Vierailija
9/10 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu. Ja yleensä sellainen nainen on hyvä suihinottaja, joka nauttii itsekin hommasta. Se naisen himokkuus sitten tietenkin kiihottaa miestä.

Vierailija
10/10 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut ajatuksen voimalla. Olin palavasti rakastunut yhteen tyyppiin silloin ja ajattelin häntä.

Nyt kiihotti tuo sun juttus tosi paljon, no muutenkin panettaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän