Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan muuttaa gran canarialle. Sillä jään sairaseläkkeelle. Olen pitkäaikaissairas ja tuo ilmasto sopii minulle paremmin..

Vierailija
16.06.2021 |

Gran canaria siksi, että se on eteläisin. Lähinnä playa del ingles kiinnostaisi, mutta onko sielä muita, kuin hotelleja?
Aikomuksena olisi tulla aina kesäksi suomeen.

Kokemuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sielä on asutusta. Mieti vain tarkkaan, että haluatko asua turistirysässä jossa suomalaiset rällästävät?

Toki halpaahan tuo elämä tuolla on suomeneläkkeellä.

Vierailija
2/6 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vähän perehtyä aiheeseen ennen kuin muutat. 😃 Mutta mikäs siinä. Hinnat on nyt edulliset koronan aikana, Las Palmasista saa pienen yksiön vuokrattua 500 € kuussa.

Vierailija
4/6 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaa Madeira.

Vierailija
5/6 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään kartoin Kanariaa mutta nyt olen käynyt 2x ja ilmasto on todella täydellinen ympäri vuoden. Pienissä kylissä jopa rannikolla löytyy kivoja turistivapaampia asuinpaikkoja

Samaa mietin nyt kun jäin työkyvyttömyyseläkkeelle kuukausi sitten.

Vierailija
6/6 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanaria on PALJON mainettaan parempi! Kaikki saaret vähän erilaisia, ja jokaiselle luulisi löytyvän jotakin. Oma suosikkini on Lanzarote, mutta pidän kyllä paljon myös Gran Canariasta, varsinkin saaren itärannikosta. Playa del Inglesin etu pitkäaikaista asumista ajatellen on varmasti suomalaisesta näkökulmasta se, että sieltä löytyy helposti suomenkielistä seuraa. Huonona puolena on pahimpana sesonkiaikana ehkä eniten saarella näkyvät turismin ”lieveilmiöt”. Jos itse muuttaisin, asuisin mieluummin ehkä vähän ulkopuolella kuin ihan ytimessä. Ilmasto kanarialla on kyllä yksi maailman parhaita. Siitä ei pääse mihinkään. Lisäksi itselleni tärkeää on länsimainen kulttuuri ja tietty ”tasokkuus”. Voisin hyvin kuvitella itsekin eläkkeellä muuttavani kanarialle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi