Kokemuksia valkaise.com
Onko kellään kokemuksia yrityksestä valkaise.com?
Kommentit (52)
Menin myös tähän lankaan ja tuotteet saapui noin kahden kuukauden odottelun jälkeen eivätkä ole yhtään sitä mitä tilasin. Valkaisuliuskat ovat jokin halpisversio eikä todellakaan aidot Crest olen yrittänyt olla yritykseen yhteydessä tuloksetta.
Olin aluksi huolissani, kun luin epäilyksiä tuotteiden alkuperästä, mutta omasta kokemuksestani voin sanoa, että tilaukseni saapui nopeasti ja tuotteet olivat täysin alkuperäisiä ja aitoja jenkkeistä. Olen tyytyväinen asiakas ja suosittelen teitä muillekin!
Toimitusajassa ei ollut mitään moittimista, ja tuotteet olivat juuri sitä, mitä odotin. Kiitos <3
Olen löytänyt uuden suosikkikauppani! Teidän palvelunne ja tuotteenne ovat olleet huippuluokkaa. Tilasin ensimmäisen kerran, mutta en varmasti viimeistä.
Tilasin 22.12 Eikä sen jälkeen ole kuulunut mitään. Ei kannata tilata.
Yli kuukausi kestänyt tilauksesta ja en usko niiden saapuvan milloinkaan.
Eihän Crestin tuotteita saa edes myydä Euroopassa, joten miten voivat olla aitoja?
Joskus tilasin 10 valkaisuliuskan setin ja ihmettelin, kun se oli pakattu 20 liuskan pakkaukseen. Hieman outoa. Eikä ne toimineetkaan. Aiemmin sain tuliaisena Jenkeistä Crestin liuskoja ja ne oikeasti toimi ja teki hampaista valkoiset.
Tilaukset on tulleet nopeasti luotettavasti. Tuotteen vastaavat kuvien ja kuvauksen suhteen. Ei valittamista 😊
Tilasin helmikuun lopulla tuotteen enkä ole saanut sitä koskaan. Lisäksi kukaan ei vastaa sposteihin tai mihinkään yhteydenottoihin joita olen yrittänyt ottaa heihin. Älkää missään nimessä tilatko täältä mitään!
Tilasin 2.2. ja mitään ei ole kuulunut. Chatti ei vastaa koskaan, vaikka nytkin siellä on "Mirka" paikalla. Sähköposteihin ei myöskään vastata. Toisaalta jos tuote on feikkikamaa, niin ehkä sittenkin on vain parempi hakea rahat takaisin luottokorttifirmalta.
Tein tilauksen 11.7 ja tuotteet saapuivat 21.7. Ei pahaa sanottavaa heistä!