Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia valkaise.com

Vierailija
16.06.2021 |

Onko kellään kokemuksia yrityksestä valkaise.com?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tilauksen 11.7 ja tuotteet saapuivat 21.7. Ei pahaa sanottavaa heistä! 

Vierailija
42/52 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin myös tähän lankaan ja tuotteet saapui noin kahden kuukauden odottelun jälkeen eivätkä ole yhtään sitä mitä tilasin. Valkaisuliuskat ovat jokin halpisversio eikä todellakaan aidot Crest olen yrittänyt olla yritykseen yhteydessä tuloksetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aluksi huolissani, kun luin epäilyksiä tuotteiden alkuperästä, mutta omasta kokemuksestani voin sanoa, että tilaukseni saapui nopeasti ja tuotteet olivat täysin alkuperäisiä ja aitoja jenkkeistä. Olen tyytyväinen asiakas ja suosittelen teitä muillekin!

Vierailija
44/52 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitusajassa ei ollut mitään moittimista, ja tuotteet olivat juuri sitä, mitä odotin. Kiitos <3

Vierailija
45/52 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt uuden suosikkikauppani! Teidän palvelunne ja tuotteenne ovat olleet huippuluokkaa. Tilasin ensimmäisen kerran, mutta en varmasti viimeistä.

Vierailija
46/52 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin 22.12 Eikä sen jälkeen ole kuulunut mitään. Ei kannata tilata.

Vierailija
47/52 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kuukausi kestänyt tilauksesta ja en usko niiden saapuvan milloinkaan. 

Vierailija
48/52 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Crestin tuotteita saa edes myydä Euroopassa, joten miten voivat olla aitoja?

Vierailija
49/52 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tilasin 10 valkaisuliuskan setin ja ihmettelin, kun se oli pakattu 20 liuskan pakkaukseen. Hieman outoa. Eikä ne toimineetkaan. Aiemmin sain tuliaisena Jenkeistä Crestin liuskoja ja ne oikeasti toimi ja teki hampaista valkoiset.

Vierailija
50/52 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaukset on tulleet nopeasti luotettavasti. Tuotteen vastaavat kuvien ja kuvauksen suhteen. Ei valittamista 😊

Vierailija
51/52 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin helmikuun lopulla tuotteen enkä ole saanut sitä koskaan. Lisäksi kukaan ei vastaa sposteihin tai mihinkään yhteydenottoihin joita olen yrittänyt ottaa heihin. Älkää missään nimessä tilatko täältä mitään!

Vierailija
52/52 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin 2.2. ja mitään ei ole kuulunut. Chatti ei vastaa koskaan, vaikka nytkin siellä on "Mirka" paikalla. Sähköposteihin ei myöskään vastata. Toisaalta jos tuote on feikkikamaa, niin ehkä sittenkin on vain parempi hakea rahat takaisin luottokorttifirmalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme