Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytän kohta 27 ja tuntuu että elämä on jo ohi

Vierailija
16.06.2021 |

:(

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäonnistun kaikessa, en osaa mitään. Kukaan ei halua minua. Kunpa voisin teleportata takaisin vuoteen 2010 ja aloittaa uudelleen

Vierailija
2/17 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naah, nyt vasta alkaa olee rahaa elämiseen ja bilettämiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vasta tuntuu alkavan.

60 v.

Vierailija
4/17 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 on paha ikä. Kaikki ei selviä siitä hengissä. Kurt Cobain ei selvinnyt. Selviätkö sinä?

Vierailija
5/17 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen kulta-aikaa ei ole nuoruus (16-25) vaikka niin väitetään. Nykymaailmassa paras ikä on 25-40. Kun kroppa vielä kestää, pahimmat nuoruuden epävarmuudet on takana, diplomi on taskussa ja tililta alkaa löytyä rahaa. Se on ihmisen parasta aikaa!

Vierailija
6/17 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin 27 keväällä ja tuntuu että mun parhaat vuodet on vielä eessä.

Vierailija
7/17 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naah, nyt vasta alkaa olee rahaa elämiseen ja bilettämiseen.

Niin se useimmilla on. Mutta biletä nyt ja ota ilo irti elämästä! Epäreilulta se tuntuu, mutta ainoastaan sinä itse kärsit rypemisestä. Tiedän kokemuksesta.

Vierailija
8/17 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ajattelet näin?

Vierailija
9/17 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin sama fiilis! Tai no.. on tuntunut tuolta jo 18v alkaen. Elämä on turhaa ja sitä rataa..

Vierailija
10/17 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ajattelet näin?

Koska haen varmaan ens keväänä yliopistovaihtoon ja haluun kokeilla asumista Suomen ulkopuolella. En tunne kuuluvani puoliksi henkisesti asumaan loppuelämääni tässä maassa.

Vierailija
11/17 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ajattelet näin?

Koska haen varmaan ens keväänä yliopistovaihtoon ja haluun kokeilla asumista Suomen ulkopuolella. En tunne kuuluvani puoliksi henkisesti asumaan loppuelämääni tässä maassa.

Asuin ulkomailla ja masennuin siellä. Onnea vaa

Vierailija
12/17 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ajattelet näin?

Asuin ulkomailla ja masennuin siellä. Onnea vaa

Riippuu ihan maasta kultaseni.

Vierailija
13/17 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet nuori ja elämäsi on vasta alussa. Nauti. Eikä elämää kannata ajatella iän kautta. Ei ole mitään väliä oletko 25 vai 65. Tee aina asioita, jotka tuottavat sinulle iloa ja ota elämästä kaikki ilo irti, niin kauan kuin sitä riittää. Elämä on ohi vasta kun kuolema koittaa, sitä ennen suosittelen nauttimaan ja elämään.

Vierailija
14/17 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä vasta alkaa kolmekymppisenä, kaikki parhaat jutut edessä. Alkavan kolmenkympin kriisissä kannattaa muistaa, että kaikki voi vaikka vuoden tai parin päästä olla ihan toisin. Voit löytää kumppanin, päästä kouluun, saada uuden työn, muuttaa, voittaa lotossa jne. ihan mikä tahansa on mahdollista. Omiin epäonnistumisiin ei kannata jäädä mököttämään. Et voi enää muuttaa menneitä, nyt vaihtoehtona on oppia menneistä ja yrittää uutta. 

Älkää myöskään huoliko ettei teillä ole selvät sävelet mitä tehdä. Ihan sattumalta voit yhtenä päivänä törmätä työhön/kouluun/harrastukseen tai ihmiseen, josta tulee se teidän juttu. 

Vierailija
15/17 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä ikä. Muistan itsekin miettineeni, tässäkö tää oli. Ammatti ja vuosia työssä samassa 'ihan kivassa' paikassa. Pari rakkautta ja seurustelua takana ja tuntui ettei enää ketään löydä. Höpsis... 30 ja risat alkoi taas vipinää olla, 28. onnellinen yhteinen kesä puolison kanssa alkoi nyt. 60kymppisenäkin vielä kivaa.

Kun pääsin tosta mälsästä ajasta ohi, alkoi elämä todella maistua! Miksiköhän? Ei aavistusta.

Vierailija
16/17 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä vasta alkaa kolmekymppisenä, kaikki parhaat jutut edessä. Alkavan kolmenkympin kriisissä kannattaa muistaa, että kaikki voi vaikka vuoden tai parin päästä olla ihan toisin. Voit löytää kumppanin, päästä kouluun, saada uuden työn, muuttaa, voittaa lotossa jne. ihan mikä tahansa on mahdollista. Omiin epäonnistumisiin ei kannata jäädä mököttämään. Et voi enää muuttaa menneitä, nyt vaihtoehtona on oppia menneistä ja yrittää uutta. 

Älkää myöskään huoliko ettei teillä ole selvät sävelet mitä tehdä. Ihan sattumalta voit yhtenä päivänä törmätä työhön/kouluun/harrastukseen tai ihmiseen, josta tulee se teidän juttu. 

Komppaan tätä, vuosi sitten joulu-tammikuussa myin tavaraa torissa, jotta saan tammikuuhun kasaantuvat isot sähkölaskut ym. maksettua. Alle vuosi siitä minusta tuli yht äkkiä miljonääri. Sain perinnön, jota en osannut odottaa. Ikisinkku kaveri puolestaan löysi juuri ennen koronaa puolison, jonka kanssa on edelleen valtavan onnellinen ja suunnittelevat nyt naimisiin menoa. Kannattaa antaa elämälle mahdollisuus ja myös hyväksyä ns. huonot ajat ja käyttää se aika lepäämiseen ja itsensä paranteluun tulevia seikkailuja varten. 

Vierailija
17/17 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama fiilis. Tulevaisuus ei innosta, se masentaa. Vieläkö on asioita mitä tämä elämä voi tarjota?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä