Kokemuksia valkaise.com
Onko kellään kokemuksia yrityksestä valkaise.com?
Kommentit (52)
Tilasin tuotteen 30.3 ja en ole saanut vieläkää. Sähköpostiini ei vastata ja chatissa sanottu, että tuote tulee Jenkeistä koska heiltä loppu. Meni taas kuukausi ja kysyin uudelleen chatissa ja vastattu että kontti tullut Suomeen ja että seuraavana päivänä alkavat laittaa tuotteita, ei ole tullut vieläkään! Nyt laitoin jo vihaista viestiä, että haluan rahani takaisin ja perua koko tilauksen koska olen odottanut 3kk tilausta. Täytyy ottaa kuluttaja-asiamiehenään luultavasti yhtyettä.
Itsellä taas ihana kokemusta heidän asiakaspalvelusta! Minua neuvottiin tuotteiden valinnassa ja kesti noin 10 päivää saada tuotteet. Suosittelen kyllä kovasti heitä :)
Samaa täällä kyllä homma toimii! Paketti tuli perille noin 9 päivää tilauksesta.
Juu hauskasti kaikki kehujat tekee samoja virheitä suomen kielessä :)
Nimimerkillä kirjoitettu "Olkaavaruillaan" teksti on täysin spämmi ja Isosmilen mainos. Olen ollut Valkaise.com:n asiakas yli kolmen vuoden ajan ja tuotteet ovat kyllä aitoja. Oon ostanut samoja tuotteita Jenkeistä aikoinaan ja nykyään Valkaise.com:sta tilaan. Tuotteet ovat kyllä aitoja ja niissä ei ole kiinaksi mitään.
Sain pakettini kuukauden jälkeen tilauksesta. Olin toimittajaan monta kertaa yhteydessä ja välillä ei chatti toiminut.Erilaisia selityksiä tuli, miksi toimitus kestää niin kauan.Lopulta kun otin maksun välittäjään (Klarna) yhteyttä alkoi tapahtua.Ikävää,että toimittamisessa on noin paljon ongelmia vaikka tuote itsessään on hyvä.Sama tapahtui ensimmäisen tilauksen yhteydessä, eli tosi kauan kestää.
Minulle taas tuli ilmoitus, kun heidän järjestelmät uusittiin. Ilmoitus tuli sekä tekstarilla, että sähköpostilla. Toimitus kesti 11pv tilauksesta. Tuote on kyllä hyvä!
Sama täällä. Tilasin heinäkuussa, paketti tuli lokakuussa, en hakenut sitä postista joten postin sivuillakin näky et palautettu toimittajalle. Laitoin sinne viestin et poistaisivat klarnalta maksuvaatimuksen mut mitään vastausta en ole sieltä enää saanut....
Ei naisen peräreikää tarvitse valkaista
Hulluja oote
Spämmi kerho taas liikenteessä! Kolmisen vuotta tilannut heiltä ongelmitta. Surullista miten mustamaalataan yrityksiä täällä. 😒
Anneli tuli valkeaksi kuin rintamaito!
Hammasharjan jos kastaa kloriitissa niin valkenee varmaan silläkin. Tosin en oo kokeillut kun ei haittaa onko ruskea tai joku muu väri.
Joo o, tulipa itekkin tilattua kyseisestä firmasta yli pari viikkoa sitten setti valkaisuliuskoja, eikä ole tilauksesta kuulunut pihaustakaan. Eikä tunnu kyseistä firmaa edes sähköposteihin tai asiakaspalveluun vastaaminen kiinnostavan. Saa nähdä uskaltaako liuskoja edes käyttää, kun ne sitten joskus mahdollisesti saapuu. Ei vaikuta kovin hyvältä mikäli firma todella on edes "crest-tuotteiden virallinen jälleenmyyjä" :D
Jussi Halla-ahokin valkaisi peräaukkonsa, koska rukea on epäesteettinen väri, valkaise sinäkin!
Olen tekemässä reklaa ja ilmoituksia kyseisestä lafkasta, rahat kelpaavat, tuotetta ei saa, eikä yhteydenottoihin vastata. Homma saa luvan loppua, olen aika kova luu näissä.
Tilasin 7.4 ja tuotteet kyllä saapuivat viikko sen jälkeen. Crest on parasta mitä markkinoilta voi saada!
En ole myöskään saanut tuotetta ja eivät vastaa viesteihin. Todella kurjaa, että Suomalainen firma toimii näin.
Tilasin tuotteet 1.4. ja maksoin samalla luottokortilla. Ei ole tuotteita kuulunut, eikä kukaan vastaa sähköposteihin, joita lähetetty useita.
Tein yrityksestä ilmoituksen Kuluttaja-asiamiehelle. Älkää missään nimessä tilatko enää täältä.
Rahat onneksi saa pois koska maksoin luottokortilla.
Ihmisillä on hirvee vimma valkaista hanuriaan :O
Meidän kauneusalan yritykselle tarjottiin viime viikolla palvelupakettia, jossa mustamaalataan kilpailijoiden verkkokauppa Vauva.fi:ssä! 4€/ kommentti. Olemme välittäneet viranomaisille tarjoajan yhteystiedot. Älkää uskoko näihin "huonon kokemuksen" kirjoituksiin täällä. Täyttä valhetta ja maksettua palvelua.