Kokemuksia valkaise.com
Onko kellään kokemuksia yrityksestä valkaise.com?
Kommentit (52)
Hei, miten tilauksesi kanssa kävi?
itse tilasin melkein kolme viikkoa sitten tilauksen, josta ei ole kuulunut yhtään mitään muuta kuin että se on käsittelyssä.
Aika kamalalta vaikuttaa
tilaukseni kesti saapua yli 1.5 kuukautta
mutta saapui kuitenkin loppuenlopuksi,
ei myöskään vastauksia asiakaspalvelusta
Tilasin heiltä alta viikko sitten ja toimittivat ihan normaalisti. Kyllä minä ainakin suosittelen heitä :)
Tilasin n. 3vk sitten. Ei muuta kun tilausta käsitellään. Olen jo pyytänyt rahoja takaisin yms, mutta en saa mitään vastausta. Pitää ottaa kuluttaja-asiamieheen yhteys..
Vierailija kirjoitti:
Tilasin n. 3vk sitten. Ei muuta kun tilausta käsitellään. Olen jo pyytänyt rahoja takaisin yms, mutta en saa mitään vastausta. Pitää ottaa kuluttaja-asiamieheen yhteys..
Tilausta ei kannata maksaa etukäteen
Taitatpa olla ainoa täällä, joka saanut tilaamansa tavaransa viikossa. Joopa joo
Vierailija kirjoitti:
Tilasin heiltä alta viikko sitten ja toimittivat ihan normaalisti. Kyllä minä ainakin suosittelen heitä :)
Tää on täyttä puppua, firman oma mainos!
Ihmiset odottaneet kuukausia tilauksiaan, älkää ikinä maksako etukäteen tilauksianne!
Tampereen kumiaivo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemus tästä firmasta on se, että tilaus tulee useita kuukausia myöhemmin, jos tulee. Yhteystiedot on pelkkä sähköpostiosoite, josta ei vastata. Klarnan mukanaolo ei tee firmasta luotettavaa. Älkää maksako koskaan etukäteen tilausta!!!!
Itselläni on taas hyvä kokemusta Valkaise.comin palvelusta. Fakta on se että aina kannattaa maksaa laskua kun tuote on fyysisesti itsellä. Olisi se Valkaise.com tai Zalando! Tilauksesta alta 10pv tuotteet olivat Postissa noudattavana.
Surullista katsoa miten kyseistä firma mustamaalataan täällä! Ei kannata uskoa kaikkea mitä täällä lukee. Minun kokemukseni on taas erittäin hyvä ja suosittelen heitä lämpimästi :)
Layla1984 kirjoitti:
Surullista katsoa miten kyseistä firma mustamaalataan täällä! Ei kannata uskoa kaikkea mitä täällä lukee. Minun kokemukseni on taas erittäin hyvä ja suosittelen heitä lämpimästi :)
Minä en! Firma on ns. sähköpostifirma eli ainoa yhteydenpito on sähköposti, antaapa todella luotettavan kuvan firmasta. Kirjoittelusta päätellen tilaajat eivät saa tilaamiaan tuotteita luvatussa ajassa.
tilasin oman tuotteeni jo kaksi viikkoa sitten eikä mitään kuulunuy sen jälkeen. LÄhetin meiliä johon ei ole vastattu, chattiin vastattiiin vasta toisella kerralla. pitäisi kuulemma tulla postin lähetystunnus tänään mutta eipä tullut. Huijausta
Mulla ihan sama kokemus. Viesteihin ei vastata ja jo kuukausi tilauksesta! Postiin muka viety mutta ei pidä paikkansa kun sitä ei ole postiin edes rekisteröity. En voi suositella kyseistä paikkaa! Älkää tilatko.
Vierailija kirjoitti:
Vaatii kirjautumisen. Pitäkää tunkkinne.
Minulla on taas hyvä kokemusta. Sähköposti ja tekstari tuli, kun tuote oli lähetetty. Ei pahaa sanottavaa yrityksestä.
Tilasin 3.6. maanantaina sitten sain viestin että "tilaus tullattu ja odottaa lähetystä, saat pian seurnatakoodin". No en kyllä ole saanut vieläkään