Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia valkaise.com

Vierailija
16.06.2021 |

Onko kellään kokemuksia yrityksestä valkaise.com?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin 3.6. maanantaina sitten sain viestin että "tilaus tullattu ja odottaa lähetystä, saat pian seurnatakoodin". No en kyllä ole saanut vieläkään

Vierailija
2/52 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😀 😃

Vierailija
4/52 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, miten tilauksesi kanssa kävi?

itse tilasin melkein kolme viikkoa sitten tilauksen, josta ei ole kuulunut yhtään mitään muuta kuin että se on käsittelyssä.

Aika kamalalta vaikuttaa

Vierailija
5/52 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilaukseni kesti saapua yli 1.5 kuukautta

mutta saapui kuitenkin loppuenlopuksi,

ei myöskään vastauksia asiakaspalvelusta

Vierailija
6/52 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin heiltä alta viikko sitten ja toimittivat ihan normaalisti. Kyllä minä ainakin suosittelen heitä :) 

Vierailija
7/52 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin n. 3vk sitten. Ei muuta kun tilausta käsitellään. Olen jo pyytänyt rahoja takaisin yms, mutta en saa mitään vastausta. Pitää ottaa kuluttaja-asiamieheen yhteys..

Vierailija
8/52 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

peräreino kiiltää nyt

Vierailija
9/52 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin n. 3vk sitten. Ei muuta kun tilausta käsitellään. Olen jo pyytänyt rahoja takaisin yms, mutta en saa mitään vastausta. Pitää ottaa kuluttaja-asiamieheen yhteys..

Tilausta ei kannata maksaa etukäteen

Vierailija
11/52 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitatpa olla ainoa täällä, joka saanut tilaamansa tavaransa viikossa. Joopa joo

Vierailija
12/52 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin heiltä alta viikko sitten ja toimittivat ihan normaalisti. Kyllä minä ainakin suosittelen heitä :) 

Tää on täyttä puppua, firman oma mainos!

Ihmiset odottaneet kuukausia tilauksiaan, älkää ikinä maksako etukäteen tilauksianne!

Vierailija
13/52 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen kumiaivo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemus tästä firmasta on se, että tilaus tulee useita kuukausia myöhemmin, jos tulee. Yhteystiedot on pelkkä sähköpostiosoite, josta ei vastata. Klarnan mukanaolo ei tee firmasta luotettavaa. Älkää maksako koskaan etukäteen tilausta!!!!

Vierailija
14/52 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on taas hyvä kokemusta Valkaise.comin palvelusta. Fakta on se että aina kannattaa maksaa laskua kun tuote on fyysisesti itsellä. Olisi se Valkaise.com tai Zalando! Tilauksesta alta 10pv tuotteet olivat Postissa noudattavana.

Vierailija
15/52 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista katsoa miten kyseistä firma mustamaalataan täällä! Ei kannata uskoa kaikkea mitä täällä lukee. Minun kokemukseni on taas erittäin hyvä ja suosittelen heitä lämpimästi :) 

Vierailija
16/52 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Layla1984 kirjoitti:

Surullista katsoa miten kyseistä firma mustamaalataan täällä! Ei kannata uskoa kaikkea mitä täällä lukee. Minun kokemukseni on taas erittäin hyvä ja suosittelen heitä lämpimästi :) 

Minä en! Firma on ns. sähköpostifirma eli ainoa yhteydenpito on sähköposti, antaapa todella luotettavan kuvan firmasta. Kirjoittelusta päätellen tilaajat eivät saa tilaamiaan tuotteita luvatussa ajassa.

Vierailija
17/52 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin oman tuotteeni jo kaksi viikkoa sitten eikä mitään kuulunuy sen jälkeen. LÄhetin meiliä johon ei ole vastattu, chattiin vastattiiin vasta toisella kerralla. pitäisi kuulemma tulla postin lähetystunnus tänään mutta eipä tullut. Huijausta

Vierailija
18/52 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama kokemus. Viesteihin ei vastata ja jo kuukausi tilauksesta! Postiin muka viety mutta ei pidä paikkansa kun sitä ei ole postiin edes rekisteröity. En voi suositella kyseistä paikkaa! Älkää tilatko.

Vierailija
19/52 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatii kirjautumisen. Pitäkää tunkkinne.

Vierailija
20/52 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on taas hyvä kokemusta. Sähköposti ja tekstari tuli, kun tuote oli lähetetty. Ei pahaa sanottavaa yrityksestä.