Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhdetta voi parantaa?

Vierailija
22.08.2006 |

Onko ero ainoa vaihtoehto? Olen tosi turhautunut nykyisessä suhteessa. Mies ei huomioi minua eikä ole tippaakaan romanttinen. Aikaisemmissa suhteissa kuulemma on ollut. Mies esim katselee telkkaria samalla kun syö kanssani romanttisesti yms. Sama kun menemme hotelliin tms. Kun ehdotan eroa, hän ei halua ja väittää rakastavansa. Ei se kyllä mitenkään näy. Suhde on tuore. Rakastan miestä mutta kuolen yksinäisyyteen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies e tuoreessa suhteessa on kiinnostuneempi televisiosta niin ennuste on tyrmäävä.

Vierailija
2/4 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meillä olis romanttinen illallinen ja telkusta tulis jotai mielenkiintoista niin seuraisin ohjelmaakin! :D Telkkari kiinni ja romanttiset ruokailut kun sieltä ei tosiaan tuu kummankaan ohjelmia..

Suhdetta voi parantaa kyselemällä vaikka miten päivä meni? Ja heittämällä pari lisäkommenttia tai kysymällä jotain lisää!! Kuuntele mitä sulle sanotaan ja kiinnostu toisen asioista.

Lisää kahdenkeskeistä aikaa saa kun lähtee vaikka kävelylle (ei oo taas telkkari kiusana) tai keksikää joku yhteinen harrastus?

Sitten jos sää kaipaat romantiikkaa niin sää tietty ehdotat et jos mies tekis niin tai noin? Toisi kukkia tai pitäisi kädestä? Voitko itse ottaa miestä kädestä? Sanot vaan suoraa että romantiikkakolotus vaivaa!!

Me -henkeä saa hehkumaan kun halii, pussailee, nipistää pyllystä kun toinen ei sitä odota. Suunnitelkaa tulevaisuutta, laita alkkarit miehen takintaskuun, kerro ettei sulla oo alkkareita kun meette mommolaan ja sulla on mekko päällä..

Siis kaiken avain on PUHUMINEN!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se jotenkin miehille ominaista? Mun mielestä vois saman tien jäädä kotiin katsomaan telkkaria. Koen sen tosi loukkaavana. Sama kuin sanoisi: en ole kiinnostunut seurastasi, katselen mieluummin telkkaria.

Vierailija
4/4 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on muutenkin paljon hyvää asiaa toimivasta parisuhteesta.

Suhde paranee, kun kumpikin on aidosti kiinnostunut toistensa toiveista ja valmis toteuttamaankin niitä. Olkaa paljon lähekkäin ja nukkukaa välillä alasti sylikkäin.

Sitten on näitä parisuhdekursseja esim. Katajalla. Niistäkin varmasti paljon apua.

Oletko kertonut miehelle toiveistasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän