Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laskin menoi ja tuloi ja näyttää siltä, että meiän perhe ei vietä juhannusta

JuhannuksenTaikaanOnMeilläKaikillaOikeus
16.06.2021 |

Ex-miekkonen taas jättänyt elarit maksamatta ja muksut syö ku viimistä päivää. Milläs rahalla maksan juhannuksen? Alkaa kyllä ketuttamaan oikein huolel ku tuet on nii pienii ja naapurit revittelee kaikenmaailman juhannusluksuksel kuten sipikarjal ja trampoil

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kuullu juttua, että työtä tekemällä saisi rahaa? Ja sillä rahalla voisi sitten ostaa vaikka sitä sipikarjaa. Kannattaisko kokeilla? Eikä elää ex-miehen ja valtion siivellä.

Pitihä se arvata, että joku kokkari tulee tänne heti huutamaan. Tiedoks vaan että olen itse kasvattanut kaikki lapseni, siinä sitä työtä olis sulleki. Kerropa mitä järkee mennä 9e töihin jos pitää muksut jättää sit jonnekin hoitoon? No niin et pysty kertomaa joten suuta soukemmalle!

AP

kenen rahoilla olet ne ITSE kasvattanut?

Vierailija
42/44 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoitovapaalla oleva yh eli rahat vähissä. Juhannuksena otetaan viltti ja mennään puistoon pelaamaan palloa ja otetaan evääksi jotain itse leivottua pullaa, perunasalaattia, pillimehut ja kahvia, ehkä pienet karkkipussit, puistossa on grilli johon ehkä ostan nakkipaketin grillattavaksi. Jos lapset jaksaa mennään bussilla kokolle, saavat lähikaupasta jätskipuikot. Lasten mentyä nukkumaan laitan itselleni saunan päälle. Täm kaikki maksaa alle kympin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on juhannukseen varaa, mutta en ymmärrä koko juhannus juttua. Sehän on viikonloppu siinä missä muutkin. Se on pahainen tekosyy juoda viinaa ja kuukua läpiyön. Se on vanhojen ihmisten jääräpäisesti ylläpitämä perinne, jolla ei nykyihmiselle ole mitään merkitystä.

Kun joku kusyy, mitä te aiotte tehdä juhannuksena, niin vastaus on, että nooh, vähän grillaillaan ja saunotaan. Vastauksessa ei kuitenkaan haeta tätä, vaan että missä te aikotte vetää viinaa enemmän kuin tavallisena kesäisenä viikonloppuna.

Mennään joo vähän mökile ja avataan se ensimmäinen oluttölkki jo ennen puoltapäivää siinä auton kupeessa, kun normaalisti jaksetaan odottaa lauantai-iltaan saakka. 

Eli jättäkää hyvät ihmiset koko juhannus jo omaan hautaansa, ei sitten mene niitä hukkuineitakaan hautoihinsa. 

Näin. Suomalainen juhannusjuhlaruoka on halpaa; pari makkarapakettia ja jotain perunasalaattia. Jättää kaljat pois niin on alottajallakin varmasti varaa vaikka lapsille limsapulloon. Illalla jollekin lähialueen rannalle katselemaan juhannuskokkoa.

Ei tuohon ihan tosissaan voi kulua enempää rahaa kuin kuluisi tavallisenakaan viikonloppuna. 

Vierailija
44/44 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki pääse joulunakaan ulkomaille valmiiseen ruokapöytään ja pimeää pakoon. Semmosta se elämä on. 

Sivuhuomautuksena; minulle tuo olisi painajainen. Vaikka olisin miljardööri, viettäisin jouluaaton Suomessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi