Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laskin menoi ja tuloi ja näyttää siltä, että meiän perhe ei vietä juhannusta

JuhannuksenTaikaanOnMeilläKaikillaOikeus
16.06.2021 |

Ex-miekkonen taas jättänyt elarit maksamatta ja muksut syö ku viimistä päivää. Milläs rahalla maksan juhannuksen? Alkaa kyllä ketuttamaan oikein huolel ku tuet on nii pienii ja naapurit revittelee kaikenmaailman juhannusluksuksel kuten sipikarjal ja trampoil

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai juhannus maksa sen enempää kuin muutkaan päivät?

Vierailija
2/44 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta köyhemmälle alueelle, niin harmittaa vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuullu juttua, että työtä tekemällä saisi rahaa? Ja sillä rahalla voisi sitten ostaa vaikka sitä sipikarjaa. Kannattaisko kokeilla? Eikä elää ex-miehen ja valtion siivellä.

Vierailija
4/44 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko niitä ihmisiä joille joulu ja juhannus tulee joka vuosi yllätyksenä?

Vierailija
5/44 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus tulee joka tapauksessa ja onko se muka jotenkin kalliimpi ku normi viikonloppu?

Vierailija
6/44 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein hahmota mikä juhannuksessa maksaa. Toki jos ei normaali ruokaan ole rahaa niin on ongelma, mutta on se ongelma ihan juhannuksesta riippumatta.

Vierailija
7/44 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kuullu juttua, että työtä tekemällä saisi rahaa? Ja sillä rahalla voisi sitten ostaa vaikka sitä sipikarjaa. Kannattaisko kokeilla? Eikä elää ex-miehen ja valtion siivellä.

Pitihä se arvata, että joku kokkari tulee tänne heti huutamaan. Tiedoks vaan että olen itse kasvattanut kaikki lapseni, siinä sitä työtä olis sulleki. Kerropa mitä järkee mennä 9e töihin jos pitää muksut jättää sit jonnekin hoitoon? No niin et pysty kertomaa joten suuta soukemmalle!

AP

Vierailija
8/44 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään juhannuksesta sellainen mihin on varaa, minä en osta alkoholia enkä kaljaa kun en niitä mihinkään välttämättä tarvitse.

Syödään uusiapottuja ja silliä, ruisleipää voilla voideltuna.

Vierailija
9/44 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on asiat hyvin, jos et joudu olemaan töissä juhannuksena. Sitä paitsi itse tehty perunasalaatti ja grillimakkara ei maksa paljon.

Vierailija
10/44 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te voitte nauttia ulkoilusta kauniissa säässä https://xn--s-0faa.tv/

Vierailija
11/44 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein hahmota mikä juhannuksessa maksaa. Toki jos ei normaali ruokaan ole rahaa niin on ongelma, mutta on se ongelma ihan juhannuksesta riippumatta.

PELLE! 

AP

Vierailija
12/44 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitihä se arvata, että joku kokkari tulee tänne heti huutamaan. Tiedoks vaan että olen itse kasvattanut kaikki lapseni, siinä sitä työtä olis sulleki. Kerropa mitä järkee mennä 9e töihin jos pitää muksut jättää sit jonnekin hoitoon? No niin et pysty kertomaa joten suuta soukemmalle!

AP[/quote]

Kenen sä kuvittelet meidän kokkareiden lapset kasvattavan? Joulupukin? Niin vaan minäkin jätän muksut hoitoon ja menen töihin niin kuin muutkin ihmiset. 

Vierailija
13/44 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin

Vierailija
14/44 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Kenen sä kuvittelet meidän kokkareiden lapset kasvattavan? Joulupukin? Niin vaan minäkin jätän muksut hoitoon ja menen töihin niin kuin muutkin ihmiset. 

En todellakaan usko tähän! Raportoikaa muutkin tämä kokkarijankkaaja!!!

AP

Vierailija
15/44 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhannusaattona +27-30 hellettä, en nenääni ulos vie, mieluummin nautin sisällä viileydestä minkä ilmalämpöpumppu tuottaa.

Vierailija
16/44 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko se ap nyt kertoa meille ihmettelijöille miten juhannus poikkeaa muista viikonlopuista? Vai eiks teil normaalistikaan ole varaa ruokaan?

Vierailija
17/44 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen sä kuvittelet meidän kokkareiden lapset kasvattavan? Joulupukin? Niin vaan minäkin jätän muksut hoitoon ja menen töihin niin kuin muutkin ihmiset. [/quote]

En todellakaan usko tähän! Raportoikaa muutkin tämä kokkarijankkaaja!!!

AP[/quote]

Et usko että ihmiset menee töihin? Sen kyllä huomaa. 

Vierailija
18/44 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne menot ja tulot on?

Vierailija
19/44 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP[/quote

Johtuuko köyhyys vasemmistolaisuudesta vai vasemmistolaisuus köyhyydestä?

Vierailija
20/44 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lettuja on halpaa tehdä, sokeria ripottelee päälle niin siinä on jo hyvää juhannusherkkua. Sitten vaikka vähän nakkeja ja perunaa. Juhlatunnelma pitää itse tietysti luoda eli olla iloinen ja vaikka hassutella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän