Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatko huutonetista tavaraa?

Vierailija
16.06.2021 |

Itse ostan, mm. vaatteita.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osta toisten vanhoja romuja, omissakin on jo enemmän kuin tarpeeksi.

Voihan ne omat tavarat laittaa myyntiin. Oisko siellä mitään jännää? : P

Juu, sitä tässä tehnytkin. Täytyisi kokeilla pitkästä aikaa huutonettiä. Suurin osa on vain joutavaa krääsää josta kukaan ei maksa mitään.

Ite oon huomannut, että mitä vanhempaa krääsää, niin sen paremmin menee kaupaksi. Jos on kovin uutta tavaraa, niin kannattaa odottaa pari vuosikymmentä ja laittaa sitten uudelleen myyntiin aitona retrona :D

Vierailija
22/27 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thih 🤭 Just ottivat sossusta yhteyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä tekee hyviä löytöjä. Mutta juuri mikään ei mene siellä kaupaksi. Huomaa jo niistä ilmoituksen avauskerroista, tyyliin 2 viikon aikana katsottu 4 kertaa. 10 vuotta sitten kaikki meni kaupan mitä myyntiin pistin.

Ei pidä myydä jätettä. Ei kukaan semmosta osta :D

Ongelma onkin siinä, ettei siellä ole ostajia. Juuri oli viikon livekirpulla pöytä, myyntiä tuli 250€.

Vierailija
24/27 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osta toisten vanhoja romuja, omissakin on jo enemmän kuin tarpeeksi.

Voihan ne omat tavarat laittaa myyntiin. Oisko siellä mitään jännää? : P

Juu, sitä tässä tehnytkin. Täytyisi kokeilla pitkästä aikaa huutonettiä. Suurin osa on vain joutavaa krääsää josta kukaan ei maksa mitään.

Ite oon huomannut, että mitä vanhempaa krääsää, niin sen paremmin menee kaupaksi. Jos on kovin uutta tavaraa, niin kannattaa odottaa pari vuosikymmentä ja laittaa sitten uudelleen myyntiin aitona retrona :D

Oikeasti? Täytynee sitten vain lykätä nuo sinne ja kokeilla. Juurikin ikivanhaa suurin osa, en ole enää aikoihin ostanut mitään.

Vierailija
25/27 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

]

Miksi se laskee? Onko se liian suomalainen verrattuna tori.fi:hin? Tietääkö kukaan?[/quote]

Pienikokoisten tavaroiden postikulut nousseet valtavasti.

Muuten luotettava juuri palautejärjestelmän vuoksi, mutta itse ostanut tai myynyt lähinnä levyjä, leffoja ja kirjoja eli suht halpaa tavaraa.

Vierailija
26/27 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thih 🤭 Piti laittaa lapsen leluja myyntiin, että saan tupakkia ostettua lisää.

Vierailija
27/27 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

]

Miksi se laskee? Onko se liian suomalainen verrattuna tori.fi:hin? Tietääkö kukaan?[/quote]

Pienikokoisten tavaroiden postikulut nousseet valtavasti.

Muuten luotettava juuri palautejärjestelmän vuoksi, mutta itse ostanut tai myynyt lähinnä levyjä, leffoja ja kirjoja eli suht halpaa tavaraa.

Mutta huuto.netistä ostettunahan saa nimenomaan edullisemmin toimitettuna, kun laittaa huutopakettina Matkahuollon kautta. Pituus+levys+ pituus saa olla yht. max. 200 cm. Hinta 6,85 e.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme