Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen aina itkuinen ja masentunut syntymäpäivänäni ja muutaman päivän ennen sitä

16.06.2021 |

Oma syntymäpäiväni on vuoden surullisin ja ahdistavin päivä. Luin jostain, että sitä voi koittaa lievittää muistamalla itse itseä.

Onko jotain ideoita, mitä voisin tehdä. Budjetti on 30-50 euroa.

Kommentit (25)

21/25 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele viettäväsi parhaan ystäväsi syntymäpäivää hänen kanssaan yhdessä, niin että sinä olet järjestänyt kaiken. Millaisen päivän järjestät hänelle? Se paras ystäväsi olet vain sinä itse.

Noin ajateltuna veisin hänet johonkin kauniiseen kahvilaan kakkukahville tai piknikille (osataisin mansikoita, kuoharia jne.). Ja ostaisin jonkun kirjan lahjaksi. Ap

Vierailija
22/25 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intialainen päähieronta? Tai joku aito thai-hierontasetti (niitäkin löytyy Hgistä)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/25 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leivo itsellesi syntymäpäiväkakku tai muuta hyvää mistä pidät. Katso elokuvaa, sauno, käy uimassa ja nauti lasi tai kaksi viiniä illalla :)

Jos tänään on syntymäpäiväsi niin PALJON ONNEA!❤️ (Tai jos synttärisi ovat vasta tulossa niin onnea etukäteen!)

Kiitos. Pejantaina vasta.

Vierailija
24/25 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuota intialaista päähierontaa minäkin ehdottaisin. Se on ihanaa ja rentouttaa!!!

Vierailija
25/25 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota viltti, eväät (esim mansikoita, croisantteja ym hyvää) mukaan ja mene puistoon lukemaan uutta kirjaa.