Millaisia asumisjärjestelyjä aviopareilla on?
Haaveilemme miehen kanssa yhteisestä tulevaisuudesta ja perheestä. Meillä on kuitenkin yksi suuri kysymys/haaste, joka uhkaa kaataa haaveet.
Olemme kotoisin eri paikkakunnilta ja kotipaikkojemme välillä on lähes 400 km etäisyyttä. Mieheni on hankkitun läheltä kotipaikkakuntaansa omakotitalon ennen kuin tapasimme, hänellä on lapsuudenperhe, ystävät ja työt siellä. Itse opintojen vuoksi ajauduin paikkakunnalle, jossa miehen tapasin. Asun tällä hetkellä miehen luona, mutta ikävöin omaa sukuani ja ystäviäni. Lisäksi olen pitkään haaveillut perheemme perintötilan jatkamisesta (sisaruksilla ei ole tähän kiinnostista) eli muutosta takaisin sinne, missä juureni ovat. Tilanne siis on se, että mies ei haluaisi muuttaa kotitilalleni ja itse en haluaisi luopua kotitilasta, joka on suvussani ollut vuosisatoja ja toivon että voisin tuevata sukulaisiini jos saamme lapsia ja apua tuoreena äitinä tarvitsisin.
Löytyykö täältä henkilöitä, jotka ovat joutuneet ratkomaan samanlaisia haasteita? Millaisiin lopputuloksiin päädyitte?