Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (4116)
Hmmm ...mistähän on Gröönlannin vanukkaat tehty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen business luokassa ja syön valaanlihapihviä ja mursunmaksahyytelöä. Jälkiruokana ...ette voi arvata....eskimojäätelöä! Minkälaiset annokset teillä tavan kuolevaisilla on economyssä? Greenland here I come! Apua ..maha alkoi möyrimään. Minkälaiset vessat on igluissa? Varmaan iglun muotoiset huussit ja seinillä Trumpin kuvia?
Apua! Olen väärässä koneessa. Aikomukseni oli matkata Rasilian satemetsään syömään laamalaatikkoa ja muita paikallisia herkkuja.
Ehkä on parempi ettet sinne mene. Voisit itse päätyä jonkun vielä tuntemattoman Amatsoonin heimon pataan joko luusopaksi (jos olet laiha) tai rasvahyytelöksi (jos olet kehopositiivinen).. Ei olisi kiva tapa tutustua uuteen heimoon....
Vierailija kirjoitti:
Hmmm ...mistähän on Gröönlannin vanukkaat tehty?
Trumppi söi ne jo!
Trumppi söi myös kaikki pingviinijäätelöt.
Saako täällä jotain turvaruokaa miehelle? Ei mene kuulemma alas kuin vanukas ja laihtuu muuten. Lääkärin todistus täsä:🧾. Voi laittaa nokareen makaroonilaatikkoa, että saa uusia makuja kokeilla.
En tiedä onko turvaruokaa mutta hampurilaiset on tietenkin turvattu Gröönlannin uudessa McDonaldTrump ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen business luokassa ja syön valaanlihapihviä ja mursunmaksahyytelöä. Jälkiruokana ...ette voi arvata....eskimojäätelöä! Minkälaiset annokset teillä tavan kuolevaisilla on economyssä? Greenland here I come! Apua ..maha alkoi möyrimään. Minkälaiset vessat on igluissa? Varmaan iglun muotoiset huussit ja seinillä Trumpin kuvia?
Apua! Olen väärässä koneessa. Aikomukseni oli matkata Rasilian satemetsään syömään laamalaatikkoa ja muita paikallisia herkkuja.
Eikä? Millä kielellä ja kiinalaisin merkein ne opasteet oli? Joku lukihäröinen laski minut tähän koneeseen, vaikka lipussani lukee selkeästi Zinkapore. Olen nytten ollut lennolla 3v, en uskonut, kun ystäväni varoitti 'pitkästä lentomatkasta', olenko vielä edes puolimatkan krouvissa?
Ps oliko sulla laamapaita?
Huomasiko kukaan, että tuolla katonrajan käsimatkatavaralokeroissa kiiluu tuttu silmäpari? :O
Se on Cruisen Tomppa!
Nyt vaihtui tämä rento lomalento rusketusrajojen murehtimisesta maailmanlopun odotukseen!
Kuulen jo Missio Imposiiplen tunnarin korvissani......
Kohta olemme LOST (2004) version 2026...
Kuulutus: Onko lennolla lääkäriä? Ottakaa heti yhteys miehistöön!
Kuulutus 2: Onkon lennolla koneinsinööriä? Ottakaa heti yhteys miehistöön!
Mies oli kuunnellut kahden mamman juttelua synnytyksestä ja toinen oli sanonut, että hänen pojalle annettiin sairaalassa joku turvalonkero. Nyt mies on hädissään, että hän on varmaan jäänyt lonkerosta paitsi vauvana; on soittanut anopille ja terapeutille. Vaatii nyt minua hankkimaan täällä lennolla hänelle turvalonkeron. Mistä nyt semmoisen saa ja saako edes antaa aikuiselle miehelle? Mulla nyt kyllä läikkyy yli.
Voitin lotossa..jippikaijei! ja sen kunniaksi tarjoan kaikille matkustajille yhden vanukkaan (mies söi ne) ja tasan 200 grammaa jauhenlihalla varustettua makaroonilootaa ja juomaksi lasin maitoa per kärsä. Koska mies söi vanukkaat, niin voitte käyttää mielikuvitusta ja kuvitella miltä vanukas olisi saattanut maistua. Kiitos ja se on moro! Ilmainen tarjoilu alkaa tänään klo 23.00. Olkaa hyvät! Jippikaijei! Iloisin terveisin, Mamelukki
Vierailija kirjoitti:
Järjestättekö myös vaimonhakumatkoja Thaimaaseeeeen?
Emme järjestä, joten sinun on löydettävä sopiva puoliso tämän koneen matkustajista. Av mammat ovat ei niin uusinta mutta kuuminta hottia. ;) Minä olen varattu ja töissä, mieheni on muuten lentokapteeni Matti, joka on komeampi kuin tämän Porvoo Airlinesin kapteeni ja hänen nuorempi veljensä. tv. Lentoemo Leila
Olen ollut työttömänä nyt kolme viikkoa: tavallaan iloitsen, ettei kyynelten pyyhintää isävainaan nelisnurkkaisella puuvillaisella sinivalkoruudukkaalla nenäliinalla ole ollut tarpeen.
Juttelias Utelias