Kaikkien kaveri vaan ei kenenkään kumppani
Paljon on kavereita, myös naispuolisia, ja olen aina tullut toimeen ihmisten kanssa. Jostain syystä mitään romanttista suhdetta ei ikinä synny kenenkään kanssa. Olen vaan kaikkien hyvä kaveri, mutta en koskaan mitään sen enempää. Olen kuitenkin mukava, ihan hauska, kulttuurista ja kirjallisuudesta kiinnostunut korkeakoulutettu ja urheilullinen mies. Mitäköhän muutoksia pitäisi elämässä tehdä, että naiset kiinnostuisivat myös romanttisessa mielessä?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vaikea antaa oikein neuvoa. Naisten iskeminen on aina tapauskohtaista ja intuitiivista. Kun siinä onnistuu muutaman kerran, merkit oppii tajuamaan vaistonvaraisesti.
Asiallisissa keskusteluissakin voi olla todella kova seksuaalinen lataus ja toisaalta tuhmia voi puhua todella latteasti. Se on kaiken kokonaisuus, miten kolahtaa.
Puhun itse naisille samoista asioista kuin miehillekin. En koskaan kommentoi ulkonäköä tai ehdottele hävyttömiä. Sen sijaan lataan katseeseen alastomaksi riisuvan otteen, jos flirttailen. Kauniina kesäpäivänä sään mukaisesti pukeutuneen ihanan neidon tavatessaan voi esimerkiksi tokaista aivan asiallisesti "kiva helle" samalla kun kertoo katseellaan, että oikeasti tarkoittaa kommentilla, että nainen näyttää seksikkäältä. Naiset ovat keskimäärin aika hyviä lukemaan tällaista viestintää.
Hyi helde.. "lataan katseeseen alastomaksi riisuvan otteen", "katseeni kertoo naisen näyttävän seksikkäältä" ja muuta tympeää. Yäk. Tuollainen mies olisi kuvottava. Tasosi on matala, hyvin matala. Suurinta osaa naisia tuollainen käytös inhottaisi ja jatkoa ei tulisi ikinä.
AP kuulostaa mun lukioaikaiselta kaverilta. Kiva ja miellyttävä tyyppi, urheilullinen, sivistynyt, kielitaitoinen, lapsirakas, hyvässä duunissa ja ihan kivasti ilmeisesti toimeentuleva,, mutta jostain syystä kumppania ei ole vaikka kavereita on paljon.
Mä olen tullut siihen tulokseen että tyyppi lähtee liian nopeasti kaverilinjalle uusia naisia tavatessaan, kipinää ei ehdi syntyä ja sitten kun ollaan friend zonella niin sieltä on vaikea päästä pois.
Harmi, sillä joku saisi hänestä ihanan miehen ja varmasti erinomaisen isän.
Ennenkuin joku kysyy miksi en itse seurustelu hänen kanssaa, niin siksi että me ollaan oltu kavereita teineistä ja olen nykyään onnellisesti naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro niistä kerroista, kun itse olet ollut ihastunut johonkin naiseen. Millainen tilanne se on ollut, mitä on tapahtunut jne?
Jos puhutaan kaveripiirin ulkopuolisista naisista, joita olen koittanut iskeä niin yleensä nämä yritykset päättyvät siihen, että saan tietää naisen olevan varattu. Hemmetin vaikea tietää kuka on sinkku ja kuka ei. Magneetin lailla päädyn aina vaan varattujen luo?
Kaveripiirin (sinkku)naisia taas en kieltämättä uskalla vietellä sillä olisihan se aika kiusallista jos nainen kieltäytyisi ja tämä sitten vaikuttaisi kaverisuhteisiin jatkossa.
T. aloittaja
Tässähän se sun ongelma on. Et erota sinkkunaisia varatuista. Opettele erottamaan (ei ole vaikeaa) ja näin päädyt sinkkujen kanssa saman pöydän ääreen.
No tässä aloittaja vielä kyselee, että miten nämä muka voi erottaa? Jotain vinkkejä antaa? Esim. opiskelijabileissä en ainakaan koskaan osannut erottaa ja aina ihastuin varattuihin.
Kysymällä?Juttelemalla hetken?
Kyllä varatut kertovat mielellään olevansa varattuja ja jos toinen on sinkku, niin luultavasti hän kertoo olevansa vapailla markkinoilla, jos hänen mielestä sinä olet kiinnostava. Ei siinä mielestäni tarvitse sen enempiä kursailla, vaan jos pidempää katsekontaktia tulee, niin tiedän on vapaana jutteluun ja tutustumiseen. Naisetkin arvostavat rehtiä suoraa toimintaa. Sitä on turha valittaa, että ei tiedä sinkkuudesta, jos ei ole valmis avaamaan suutaan.
Vierailija kirjoitti:
Naiset harvemmin tekevät aloitteita ja tästä tulee vähän sellaiset vibat että niitä ei tee ap:kaan ja ihmettelee nyt miksi ei ole vahingossa päätynyt parisuhteeseen.
Ap vaikuttaa kyllä muodollisesti pätevältä ja sosiaalisten taitojenkaan ei pitäisi olla este. Ongelma taitaa olla enemmän asennetasolla: ap ei anna ymmärtää olevansa kiinnostunut kenestäkään erityisesti.
Ap on luultavasti myös tylsimys, jolla ei ole oikein mitään sanomista. Hän ihastuu luultavasti liian korkeatasoisiin naisiin ja jättää oman tasonsa naiset huomiotta tai alkaa kaveeraamaan korkeintaan vain. Hän on ehkä sellainen håmåkaveriin verrattavissa oleva nuorukainen.
Vierailija kirjoitti:
Ootko kussu ikinä paimenlankaan tai istunu kusiaispesässä näyttääksesi että kuka on kingi?
Kannattaa myös repäistä paita auki, karjua ja takoa rintaa.
Vierailija kirjoitti:
Voin samaistua aloittajan tilanteeseen. Olen itse täysin karismaton mies, sellainen hajuton ja mauton, silmälasit ja maantien väriset hiukset. Koko elämäni aikana ei yksikään nainen ole koskaan oma-aloitteisesti kiinnostusta osoittanut. Olen fiksu ja hyvässä ammatissa, mutta minkäänlaista vetovoimaa minussa ei ole, se on tullut selväksi. Toisaalta olen nykyään ihan tyytyväinen, aikansa kun päätä hakkaa seinään niin siihen kyllästyy ja oppii hyväksymään tilanteen.
Oikeilla silmälasien kehyksillä saa nopeasti vähän hajua ja makua olemukseen, samoin kivalla leikkauksella hiuksissa, pitää vain mennä ammattitaitoiselle parturille ja selittää asia. Vaatteilla saa todella paljon aikaan ja ne ovat niin isossa osassa ulkonäköä, että satsaaminen kannattaa. Vaatekauppaan voi ottaa mukaan vaikka jonkun naiskaverin tai siskon, jonka makuun voi luottaa.
Sitten kannattaa hieman miettiä miten ihmisten kanssa on. Katsekontakti on hyvin tärkeä ainakin minulle, eli jos miehen katse haahuilee, niin koen itseni ja juttuni epäkiinnostaviksi. Jos siis keskustelut naisen kanssa, niin älä ikinä katselemaan hänen yli muihin ihmisiin, vaan keskity täysin. Hymy on aina tärkeä asia, joten purukalusto kuntoon. Kohteliaisuus on selviö, sitä ilman mikään ei etene.
Arkisetkin harrastukset voivat olla kiinnostavia ja ne voi esittää kiinnostavasti. Itse kuuntelen paljon äänikirjoja ja koska kuuntelen kiinnostavia kirjoja, niin niistä saa lähes tyypin kuin tyypin kanssa keskustelua aikaiseksi. Siitä se lähtee.
Jos ei tykkää itsestään, niin tuskinpa muutkaan voivat olla ihastuneita sellaiseen ihmiseen. Selkä suoraksi siis vain ja itsetunto kasaan, niin tuloksia syntyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko kussu ikinä paimenlankaan tai istunu kusiaispesässä näyttääksesi että kuka on kingi?
Kannattaa myös repäistä paita auki, karjua ja takoa rintaa.
Apinoiden sukua.
Ehkä vaan puhut nille naisille ihan rohkeasti:) Ei ne pure
Vierailija kirjoitti:
Näin se on. Naisia ei kannata syytellä siitä, että ap on saamaton tuppisuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se on. Naisia ei kannata syytellä siitä, että ap on saamaton tuppisuu.
En saanut avauksesta kuvaa, että ap olisi joku tuppisuu. Saattaa olla ihan sosiaalinenkin kaveri. Ei vaan osaa (lue: uskalla) ottaa sitä seuraavaa askelta naisten kanssa.
Mulla on kaveripiirissä sinkkumies, joka on kiva, kohtelias, fiksu, sosiaalinen ja ok näköinen. Itki joskus humalassa, miksi ei kelpaa naisille. Noh, hänen ruumiinkielensä on kovin homomainen, pitelee esim ruokailuvälineitä 'neitimäisesti'. Lisäksi puhuu vähän sössöttämällä. Eihän tällaisia voi hänelle sanoa tai neuvoa muuttumaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro niistä kerroista, kun itse olet ollut ihastunut johonkin naiseen. Millainen tilanne se on ollut, mitä on tapahtunut jne?
Jos puhutaan kaveripiirin ulkopuolisista naisista, joita olen koittanut iskeä niin yleensä nämä yritykset päättyvät siihen, että saan tietää naisen olevan varattu. Hemmetin vaikea tietää kuka on sinkku ja kuka ei. Magneetin lailla päädyn aina vaan varattujen luo?
Kaveripiirin (sinkku)naisia taas en kieltämättä uskalla vietellä sillä olisihan se aika kiusallista jos nainen kieltäytyisi ja tämä sitten vaikuttaisi kaverisuhteisiin jatkossa.
T. aloittaja
Kyllä niistä varatuistakin voi seuraa saada. Joo, saa kivittää.
Oletko ollut kiinnostunut? Oletko osoittanut sen juuri hänelle?
Ongelma taitaa olla enemmän asennetasolla: ap ei anna ymmärtää olevansa kiinnostunut kenestäkään erityisesti.
Tämä. Itse päädyin parisuhteeseen opiskelukaverin kanssa. Pyörittiin samoilla kursseilla ja kaveripiirissä. Mitään ei olisi tapahtunut mikäli hän ei olisi pyytänyt selkeästi treffeille, koska halusi tutustua lähemmin intiimisti. En ollut tajunnut sitä ennen hänen kiinnostustaan.
Ehkä se, että näinkin lyhyessä esittelyssä mainitset olevasi akateeminen kertoo jotain syistä, joiden vuoksi naiset eivät kiinnostu kuin kaverimielessä sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan heti suorilla.
JarppiKoo kirjoitti:
Ehkä se, että näinkin lyhyessä esittelyssä mainitset olevasi akateeminen kertoo jotain syistä, joiden vuoksi naiset eivät kiinnostu kuin kaverimielessä sinusta.
Totta. Koulutus ei ole ainakaan minulle se tärkeä asia. Koulutuksestaan voi kertoa myös monin eri tavoin ja se ei saa olla keskustelun kirkkain tähti, vaan vain pieni osa itsensä esittelyssä.
Ap kirjoitti: "Paljon on kavereita, myös naispuolisia, ja olen aina tullut toimeen ihmisten kanssa. Jostain syystä mitään romanttista suhdetta ei ikinä synny kenenkään kanssa. Olen vaan kaikkien hyvä kaveri, mutta en koskaan mitään sen enempää. Olen kuitenkin mukava, ihan hauska, kulttuurista ja kirjallisuudesta kiinnostunut korkeakoulutettu ja urheilullinen mies."
Tekstissä minua häiritsi sen valittava ja itsesäälinen sävy. Tuli mieleen, että onko ap samanlainen valittaja myös kavereiden kanssa? Valivali vain, kaikki menee huonosti, kaikki on päin pebaa, en kelpaa, en ole mitään. Valittaminen siis heti alkuun pois, selkä suoraksi ja katse kohti kiinnostavia ihmisiä. Kulttuurista ja kirjallisuudesta saa halutessa jutunjuurta vaikka kuinka, mutta jos siitä alkaa paasata, niin hauskuus unohtuu nopeasti ja tytöt juoksevat karkuun.
Myös tuo, että romanttista suhdetta ei synny kenenkään kanssa kuulostaa siltä, että ap:lla ei ole itsellään edes yritystä olla romanttinen, välittävä ja huomaavainen, vaan hän odottaa sitä muilta tyyliin "mukana on kiva hengata, mutta enempään en uskalla". Kaikki kelpaa, ehkä jopa ne kaveripojat, jos tytöt eivät huoli. Epätoivoisuus ei ole kaunista katsottavaa.
1) Mene paikkaan jossa on sinkkuja (esim. baarissa sinkkujen ilta tai vastaava)
2) Käytä Tinderiä. Siellä on pääasiassa sinkkuja etsimässä seuraa
3) Osoita kiinnostusta naiseen ja hän osoittaa kyllä kiinnostusta suhun jos on kiinnostunut (=on sinkku)
4) Nainen on baarissa itsekseen ja katselee ympärilleen (=on sinkku)
5) Nainen nauraa tyhmille jutuillesi epäilyttävän paljon (=on kiinnostunut eli sinkku)