Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikkien kaveri vaan ei kenenkään kumppani

Vierailija
15.06.2021 |

Paljon on kavereita, myös naispuolisia, ja olen aina tullut toimeen ihmisten kanssa. Jostain syystä mitään romanttista suhdetta ei ikinä synny kenenkään kanssa. Olen vaan kaikkien hyvä kaveri, mutta en koskaan mitään sen enempää. Olen kuitenkin mukava, ihan hauska, kulttuurista ja kirjallisuudesta kiinnostunut korkeakoulutettu ja urheilullinen mies. Mitäköhän muutoksia pitäisi elämässä tehdä, että naiset kiinnostuisivat myös romanttisessa mielessä?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et maininnut ulkonäöstäsi mitään.....

Olisiko pitänyt? Kuten sanoin, olen urheilullinen eli tykkään harrastaa monipuolisesti urheilua (jalkapallo, uinti, juokseminen, salitreeni, suunnistus) sekä liikkua luonnossa. Olen siis oikein hyvässä kunnossa. Mielestäni olen naamastani myös ihan ok näköinen, mutta vaikeahan tätä on itse arvioida

Että olisiko pitänyt? Ilmeisesti itsellesi kumppanin ulkonäöllä ei ole mitään väliä? Kysymättäkin tiedän että on, sillä muuten olisit ollut parisuhteessa jo aikapäiviä sitten.

Lapsikulta, älä yleistä. Ulkonäöllä on loppujen lopuksi aika vähän merkitystä fiksujen ihmisten kanssa. Tyhmille ulkonäköasia on tärkeä, mutta muille luonne ja jutut ovat ehdottomasti tärkeämmät. Tottakai ulkonäön pitää miellyttää, mutta jos luonne on sopiva ja jutut miellyttävät, niin ulkonäkö on toissijainen asia, kunhan se on vain miellyttävä, ei liian yli tai liian jotain.

Ulkonäön pitää miellyttää, eli ulkonäöllä on väliä. Olemme siis samaa mieltä.

Vierailija
22/61 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viettely pitää tapahtua ennenkuin päädyt friendzonelle. Opettele flirttailemaan.

Ei liikaa ja kaikkia, se ahdistaa ja ärsyttää. En minä ainakaan ole kiinnostunut miehestä, joka vilkuttelee silmää joka suuntaan. Jokainen nainen haluaa olla se ainoa, jolle toinen on enemmän. Tässäkin asiassa voi siis sanoa, että valitse taistelisi ap. Jos eteen tulee oikeasti sinun mielenkiintoa kutkuttava nainen, niin aloitat koko tutustumisen eri mielellä kuin aikaisemmin. Et päästä suhdetta kaverilliseksi, vaan teet siitä enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko pitänyt? Kuten sanoin, olen urheilullinen eli tykkään harrastaa monipuolisesti urheilua (jalkapallo, uinti, juokseminen, salitreeni, suunnistus) sekä liikkua luonnossa. Olen siis oikein hyvässä kunnossa. Mielestäni olen naamastani myös ihan ok näköinen, mutta vaikeahan tätä on itse arvioida

Että olisiko pitänyt? Ilmeisesti itsellesi kumppanin ulkonäöllä ei ole mitään väliä? Kysymättäkin tiedän että on, sillä muuten olisit ollut parisuhteessa jo aikapäiviä sitten.

Lapsikulta, älä yleistä. Ulkonäöllä on loppujen lopuksi aika vähän merkitystä fiksujen ihmisten kanssa. Tyhmille ulkonäköasia on tärkeä, mutta muille luonne ja jutut ovat ehdottomasti tärkeämmät. Tottakai ulkonäön pitää miellyttää, mutta jos luonne on sopiva ja jutut miellyttävät, niin ulkonäkö on toissijainen asia, kunhan se on vain miellyttävä, ei liian yli tai liian jotain.

Jep, miellyttää, mutta tärkeämmät ovat siinä vaiheessa ne jutut kuin oikeanväriset farkut. Jos ap kerran pääsee kaveriksi, niin luultavasti hän on ihan kelvon näköinen ja se riittää.

Vierailija
24/61 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestit, jotka alkaa sanalla lapsikulta, voi jättää lukematta.

Vierailija
25/61 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset harvemmin tekevät aloitteita ja tästä tulee vähän sellaiset vibat että niitä ei tee ap:kaan ja ihmettelee nyt miksi ei ole vahingossa päätynyt parisuhteeseen.

Ap vaikuttaa kyllä muodollisesti pätevältä ja sosiaalisten taitojenkaan ei pitäisi olla este. Ongelma taitaa olla enemmän asennetasolla: ap ei anna ymmärtää olevansa kiinnostunut kenestäkään erityisesti.

Vierailija
26/61 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen tyttö sinua itseä miellyttäisi eniten? Vai käyvätkö kaikki, kunhan nyt vain saat jonkun, niin ihan sama minkälainen tämä on?

Minulle tuli aloituksesta vaikutelma, että kuka tahansa nainen kelpaisi.

Vierailija
27/61 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, miellyttää, mutta tärkeämmät ovat siinä vaiheessa ne jutut kuin oikeanväriset farkut. Jos ap kerran pääsee kaveriksi, niin luultavasti hän on ihan kelvon näköinen ja se riittää.

Joskus aikoja sitten tyttökaveriporukkaamme tulla tupsahti ikäisemme mies ja en päässyt ikinä oikein selville, onko hän lintu vai kala. Hän oli vain, kaikki kelpasi hänelle ja hän hengasi mukanamme minne menimmekin ja mitä teimmekin. Nuori mies ei kertaakaan tehnyt itsestään "miestä", vaan hän oli ihan hajuton ja mauton. Hän pukeutuikin hieman erikoisiin vaatteisiin, sellaisiin hippimäisiin kolttuihin ja hiuksetkin olivat aina pois siististä leikkauksesta.

Hän oli ihan hyvä tyyppi, fiksu, kohtelias ja mukava, mutta en ymmärtänyt hänen yrittävän iskeä minua. Hän oli liian kaveri, mutta ei kuitenkaan kaveri, vaan joku outo lepakko. Kun jossakin juhlissa aloin juttelemaan toisen miehen kanssa, tulikin hän seisomaan viereen ja teki selväksi toiselle miehelle, että me olemme yhdessä. Emme me olleet, emme todellakaan, eihän hän ollut koskaan osoittanut minkäänlaisia merkkejä asiasta edes, vaan ollut vain mukana ja kaikkien kaveri.

Meistä ei tullut ikinä mitään, sillä minua lähinnä kiusasi hänen juttunsa. Kaveruus on kaveruutta, siitä ei saa helposti enempää, jos se siihen jää ja varsinkaan jos enemmästä ei huomaa mainita toiselle osapuolelle.

Vierailija
28/61 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen tyttö sinua itseä miellyttäisi eniten? Vai käyvätkö kaikki, kunhan nyt vain saat jonkun, niin ihan sama minkälainen tämä on?

Minulle tuli aloituksesta vaikutelma, että kuka tahansa nainen kelpaisi.

Sama täällä. Ihan sama kuka, kunhan vaan joku, nyt on hätä!

Vierailija
29/61 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin samaistua aloittajan tilanteeseen. Olen itse täysin karismaton mies, sellainen hajuton ja mauton, silmälasit ja maantien väriset hiukset. Koko elämäni aikana ei yksikään nainen ole koskaan oma-aloitteisesti kiinnostusta osoittanut. Olen fiksu ja hyvässä ammatissa, mutta minkäänlaista vetovoimaa minussa ei ole, se on tullut selväksi. Toisaalta olen nykyään ihan tyytyväinen, aikansa kun päätä hakkaa seinään niin siihen kyllästyy ja oppii hyväksymään tilanteen.

Vierailija
30/61 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et näytä kiinnostustasi. Se onkin ehkä vaikeaa kaveripiirimäisissä tilanteissa. Jos naispuoliset kaverisikin ovat nuoria ja arkoja, he tarvitsisivat selviä signaaleja. Aloitteen tekeminen kaveripiirissä voi tuntua naisesta isolta munaukselta jos toinen ei olekaan kiinnostunut. Sen jälkeen on kiusallista jne. Mutta jos mitään ei yritä, ei mitään saakaan! Illanvietossa, kesäyönä, voisit keskittää huomiosi siihen kiinnostavaan naiseen.

Vierailija
31/61 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin samaistua aloittajan tilanteeseen. Olen itse täysin karismaton mies, sellainen hajuton ja mauton, silmälasit ja maantien väriset hiukset. Koko elämäni aikana ei yksikään nainen ole koskaan oma-aloitteisesti kiinnostusta osoittanut. Olen fiksu ja hyvässä ammatissa, mutta minkäänlaista vetovoimaa minussa ei ole, se on tullut selväksi. Toisaalta olen nykyään ihan tyytyväinen, aikansa kun päätä hakkaa seinään niin siihen kyllästyy ja oppii hyväksymään tilanteen.

Eli sanot suoraan, että muiden pitäisi olla kiinnostuneita sinusta ja sinulle taas käy ihan kuka vain. No ei se noin etene niin kuin olet varmasti huomannut.

Jos joku tyttö kiinnostaa, niin näytä kiinnostuksesi hänelle. Katso silmiin, juttele hänelle, muista mitä hän on sanonut, kysele, ole mukana hänen elämässään. Tee itsesi tärkeäksi hänelle.

Vierailija
32/61 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kiinnostuu miehestä joka kiinnostuu heistä. Näin se on. Siksi niillä rumilla laitapuolen kulkijoillakin lyylejä riittää, koska ne flirttailee, ne osoittaa kiinnostusta, ne menee puhumaan ihan kaikille ja joku aina jää sitten koukkuun jossain vaiheessa.  Sinun pitää ymmärtää naisen perusluonne. Se ei kiinnostu sinusta jos sinä et osoita mielenkiintoa. Ei naista kiinnosta miltä sinä näytät vaan sitä kiinnostaa miltä hän näyttää sinulle.

Vierailija
33/61 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset kiinnostuu miehestä joka kiinnostuu heistä. Näin se on. Siksi niillä rumilla laitapuolen kulkijoillakin lyylejä riittää, koska ne flirttailee, ne osoittaa kiinnostusta, ne menee puhumaan ihan kaikille ja joku aina jää sitten koukkuun jossain vaiheessa.  Sinun pitää ymmärtää naisen perusluonne. Se ei kiinnostu sinusta jos sinä et osoita mielenkiintoa. Ei naista kiinnosta miltä sinä näytät vaan sitä kiinnostaa miltä hän näyttää sinulle.

Näin. Itsensä pitää osata myydä toiselle. Jokainen voi valita itse minkä myyntilinjan ottaa ja mikä on sopivin, mutta näin se etenee. Jos mies ei ole pätkääkään kiinnostuneen oloinen, vaan hänelle on ihan sama missä on ja kenen kanssa, niin on, niin naisen puolesta viesti on vastaanotettu ja ymmärretty, mies menee korkeintaan kaverilistalla. Sen jälkeen mahdollinen huomio tuntuu kiusalliselta, sillä naisesta tuntuu kuin mies tyytyisi häneen, kun muitakaan ei saanut.

Ei siis ole ollenkaan vaikeaa näyttää ystävällisesti kiinnostuksensa, antaa toisen tuntea olevansa erityinen.

Vierailija
34/61 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap ja samikset kumppanit saaneet mitään ideoita?

Vierailija
35/61 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea antaa oikein neuvoa. Naisten iskeminen on aina tapauskohtaista ja intuitiivista. Kun siinä onnistuu muutaman kerran, merkit oppii tajuamaan vaistonvaraisesti.

Asiallisissa keskusteluissakin voi olla todella kova seksuaalinen lataus ja toisaalta tuhmia voi puhua todella latteasti. Se on kaiken kokonaisuus, miten kolahtaa.

Puhun itse naisille samoista asioista kuin miehillekin. En koskaan kommentoi ulkonäköä tai ehdottele hävyttömiä. Sen sijaan lataan katseeseen alastomaksi riisuvan otteen, jos flirttailen. Kauniina kesäpäivänä sään mukaisesti pukeutuneen ihanan neidon tavatessaan voi esimerkiksi tokaista aivan asiallisesti "kiva helle" samalla kun kertoo katseellaan, että oikeasti tarkoittaa kommentilla, että nainen näyttää seksikkäältä. Naiset ovat keskimäärin aika hyviä lukemaan tällaista viestintää.

Vierailija
36/61 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin opiskeluaikana tällaiseen nuoreen mieheen. Kaikki speksit olivat ok, eli ulkonäkö ok ja muutenkin perusfiksu ja -kiva. Hän yritti iskeä minua kaveeraamisen kautta. Olin alkuun että katsotaan, eli tiedostin kyllä että ei nuori sinkkumies nyt lähtökohtaisesti yritä tehdä tuttavuutta nuoren sinkkunaisen kanssa ihan vain aidosti pelkissä kaveritarkoituksissa. Kyllä minäkin olisin ihan mielelläni jonkun sopivan miehen tavannut,  joten halusin suhtautua avoimin mielin. 

No tavattiin ja hengattiin, ja tyyppi alkoi vaikuttaa pikkuhiljaa omituisen persoonattomalta. Mietin että yrittikö hän vain esittää jotain roolia minulle, olla vahingossakaan ärsyttämättä minua millään, vai oliko hän oikeasti sellainen. Ei ikinä selvinnyt, jossain vaiheessa kyllästyin niitä näitä-jutteluun. Kävin hänen kotonaankin kerran, ja sielläkin tuli sellainen, että onko tämä tyyppi aidosti kiinnostunut mistään? Ei mitään harrastuksia, ei mitään esillä. 

Voi sen kemiallakin selittää, mutta joillakin sitä kemiaa ei tunnu oikein löytyvän kenenkään kanssa. 

Vierailija
37/61 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeutta peliin! Naiset tykkää kun taputtelee pepulle ja puristelee tisuja!

Vierailija
38/61 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro niistä kerroista, kun itse olet ollut ihastunut johonkin naiseen. Millainen tilanne se on ollut, mitä on tapahtunut jne?

Jos puhutaan kaveripiirin ulkopuolisista naisista, joita olen koittanut iskeä niin yleensä nämä yritykset päättyvät siihen, että saan tietää naisen olevan varattu. Hemmetin vaikea tietää kuka on sinkku ja kuka ei. Magneetin lailla päädyn aina vaan varattujen luo?

Kaveripiirin (sinkku)naisia taas en kieltämättä uskalla vietellä sillä olisihan se aika kiusallista jos nainen kieltäytyisi ja tämä sitten vaikuttaisi kaverisuhteisiin jatkossa.

T. aloittaja

Vierailija
39/61 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro niistä kerroista, kun itse olet ollut ihastunut johonkin naiseen. Millainen tilanne se on ollut, mitä on tapahtunut jne?

Jos puhutaan kaveripiirin ulkopuolisista naisista, joita olen koittanut iskeä niin yleensä nämä yritykset päättyvät siihen, että saan tietää naisen olevan varattu. Hemmetin vaikea tietää kuka on sinkku ja kuka ei. Magneetin lailla päädyn aina vaan varattujen luo?

Kaveripiirin (sinkku)naisia taas en kieltämättä uskalla vietellä sillä olisihan se aika kiusallista jos nainen kieltäytyisi ja tämä sitten vaikuttaisi kaverisuhteisiin jatkossa.

T. aloittaja

Tässähän se sun ongelma on. Et erota sinkkunaisia varatuista. Opettele erottamaan (ei ole vaikeaa) ja näin päädyt sinkkujen kanssa saman pöydän ääreen.

Vierailija
40/61 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. aloittaja

Tässähän se sun ongelma on. Et erota sinkkunaisia varatuista. Opettele erottamaan (ei ole vaikeaa) ja näin päädyt sinkkujen kanssa saman pöydän ääreen.

No tässä aloittaja vielä kyselee, että miten nämä muka voi erottaa? Jotain vinkkejä antaa? Esim. opiskelijabileissä en ainakaan koskaan osannut erottaa ja aina ihastuin varattuihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi