Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikkien kaveri vaan ei kenenkään kumppani

Vierailija
15.06.2021 |

Paljon on kavereita, myös naispuolisia, ja olen aina tullut toimeen ihmisten kanssa. Jostain syystä mitään romanttista suhdetta ei ikinä synny kenenkään kanssa. Olen vaan kaikkien hyvä kaveri, mutta en koskaan mitään sen enempää. Olen kuitenkin mukava, ihan hauska, kulttuurista ja kirjallisuudesta kiinnostunut korkeakoulutettu ja urheilullinen mies. Mitäköhän muutoksia pitäisi elämässä tehdä, että naiset kiinnostuisivat myös romanttisessa mielessä?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et maininnut ulkonäöstäsi mitään.....

Vierailija
2/61 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko pitänyt? Kuten sanoin, olen urheilullinen eli tykkään harrastaa monipuolisesti urheilua (jalkapallo, uinti, juokseminen, salitreeni, suunnistus) sekä liikkua luonnossa. Olen siis oikein hyvässä kunnossa. Mielestäni olen naamastani myös ihan ok näköinen, mutta vaikeahan tätä on itse arvioida

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ikinä yrittänyt ihan oikeasti iskeä naisia vai meneekö sun jutut aina liian asiallisiksi tai kaverillisiksi? Milloin viimeeksi kehuit naisen ulkonäköä?

Vierailija
4/61 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, Mr.Friendzone

Vierailija
5/61 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun kaverit ja muut tutut ei tiedä, että oot hetero? Kilttiksille arkipäivää

Vierailija
6/61 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista on Laurin elämä.

Vierailija
7/61 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteeseen tarvitaan kemiaaaa. Se puuttuu. Siksi he jäävät vain kaveriksi. Sitä on harvojen välillä.

Vierailija
8/61 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kussu ikinä paimenlankaan tai istunu kusiaispesässä näyttääksesi että kuka on kingi?

Vierailija
9/61 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laajentaa seurantaa ystäväpiirin ulkopuolelle

Vierailija
10/61 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettely pitää tapahtua ennenkuin päädyt friendzonelle. Opettele flirttailemaan.

Vierailija
11/61 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso Netflixistä tämä ja tee samoin. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Lovesick_(TV_series)

Vierailija
12/61 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso Netflixistä tämä ja tee samoin. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Lovesick_(TV_series)

Tai hae ytstä Hallmarkin romanttisia elokuvia niin pääset jyvälle mitä naiset haluaa.

Vierailija
13/61 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa laajentaa seurantaa ystäväpiirin ulkopuolelle

Ystäväpiirille tiedoksi, että haluat kumppanin. Eiköhän joltain joku tuttu/sukulainen löydy joka voisi alkaa. Jos kukaan ei tiedä että olet hakupäällä niin kaveriksi jäätkin.

Vierailija
14/61 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro niistä kerroista, kun itse olet ollut ihastunut johonkin naiseen. Millainen tilanne se on ollut, mitä on tapahtunut jne?

Vierailija
15/61 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko pitänyt? Kuten sanoin, olen urheilullinen eli tykkään harrastaa monipuolisesti urheilua (jalkapallo, uinti, juokseminen, salitreeni, suunnistus) sekä liikkua luonnossa. Olen siis oikein hyvässä kunnossa. Mielestäni olen naamastani myös ihan ok näköinen, mutta vaikeahan tätä on itse arvioida

Että olisiko pitänyt? Ilmeisesti itsellesi kumppanin ulkonäöllä ei ole mitään väliä? Kysymättäkin tiedän että on, sillä muuten olisit ollut parisuhteessa jo aikapäiviä sitten.

Vierailija
16/61 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli haluatko siis monta naista vai yhden? Tämä on aika oleellinen tieto. Aloituksestasi saa sen kuvan että monta, koska käytät muotoa naiseT.

Vierailija
17/61 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian kaveri ja sinusta ei saa mitään olotilaa, että voisit olla enemmänkin kiinnostunut. Olet ehkä jopa vähän håkanmainen, eli sinut pistetään suoraan pojista tykkäävien joukkoon, "yhdeksi tytöistä".

Ei tuo ole kuitenkaan paha tilanne, joten jos haluat muuttaa asiaa, niin sinun pitää olla rohkeampi keskustellessa, mielenkiintoista naista katsoessasi ja kehonkielen kanssa. Sinun pitää ottaa itse paikkasi porukassa miehenä, ei yhtenä tytöistä.

Kuulostat aika nuorelta, joten aikaa on ja tilaisuuksia tulee varmasti.

Vierailija
18/61 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne viisi naisia pelottavaa kirjainta = kiltti.

Taidat olla kiltti?

Vierailija
19/61 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että olisiko pitänyt? Ilmeisesti itsellesi kumppanin ulkonäöllä ei ole mitään väliä? Kysymättäkin tiedän että on, sillä muuten olisit ollut parisuhteessa jo aikapäiviä sitten.

Lapsikulta, älä yleistä. Ulkonäöllä on loppujen lopuksi aika vähän merkitystä fiksujen ihmisten kanssa. Tyhmille ulkonäköasia on tärkeä, mutta muille luonne ja jutut ovat ehdottomasti tärkeämmät. Tottakai ulkonäön pitää miellyttää, mutta jos luonne on sopiva ja jutut miellyttävät, niin ulkonäkö on toissijainen asia, kunhan se on vain miellyttävä, ei liian yli tai liian jotain.

Vierailija
20/61 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen tyttö sinua itseä miellyttäisi eniten? Vai käyvätkö kaikki, kunhan nyt vain saat jonkun, niin ihan sama minkälainen tämä on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi