Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV-mammat KATEELLISIA Emilia Leppilammelle näiden viestin perusteella... Todella läpinäkyvää...

Vierailija
22.08.2006 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä kutsuisin ehkä keihäänheittäjä Ingbergiä rotevaksi...

Kyllä happamilta kuulostaa pihlajanmarjat minustakin :)

Vierailija
2/10 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on selityksen makua... Ja miksi sinun pitää edes kommentoida tälläisiin ketjuihin...? Ketä kiinnostaa sinun naismakusi tmv...?! Ärsyttää kun tällä palstalla ei voi esim. hääpuvusta tmv. keskustella ASIALLISESTI, vaan jutut menee sille tasolle että Emilia on muka romuluinen...?!? ..Käsittämätöntä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilia on minusta kauniimpi & uljaampi kuin valtaosa kadulla vastaantulevista. Lisäksi naisella on vielä aivotkin ja varmaan kohta aika mukavat ansiotkin.

Mikko tässä hyvin nai. Emilia on kyllä upea nainen!

Terveisin 169 cm, 65 kg, merkonomi, 3 lasta + kiva mies

Vierailija
4/10 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö esimerkiksi samanlainen huumorintaju olisi paljon olennaisempi asia?

Miten paljon pinnallisemmaksi keskustelu voisi enää mennä?

Vierailija
5/10 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Emilialle ja Mikolle! :)

Vierailija
6/10 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilia on ihan nätti ja Mikko Leppilampi on komea. Mutta en minä halunnut päästä Mikon kanssa naimisiin. ;) Sanoin siinä toisessa ketjussa, ettei Emilia ole erityisen kaunis ja sitä mieltä olen. Pidän enemmän tummista naisista (ja ei minulla ole mitään blondeja vastaan, en ole tumma itsekään).

Kaikki vaan eivät pidä samoista asioista kuin vaikkapa sinä, ei se aina ole kateutta.

Vierailija
7/10 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta niin kun sana tarkoittaa " isoluinen" ja harteikas. Siro ja Emilia mielestäni ei kuulu samaan lauseeseen.

Mikon kanssa ovat ns. eri paria

Mutta ei se ulkonäkö rakkautta miksikään muuta. Kyllä noita katsoo, vaikka ei ehkä silmääni voi sanoa hyvännäköiseksi pariksi.

Emilia on kaunis, mutta roteva, Mikon rinnalla.

Vierailija
8/10 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

minusta niin kun sana tarkoittaa " isoluinen" ja harteikas. Siro ja Emilia mielestäni ei kuulu samaan lauseeseen.

Mikon kanssa ovat ns. eri paria

Mutta ei se ulkonäkö rakkautta miksikään muuta. Kyllä noita katsoo, vaikka ei ehkä silmääni voi sanoa hyvännäköiseksi pariksi.

Emilia on kaunis, mutta roteva, Mikon rinnalla.

Vierailija
9/10 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kutsuisin ehkä keihäänheittäjä Ingbergiä rotevaksi...

Kyllä happamilta kuulostaa pihlajanmarjat minustakin :)

Vierailija
10/10 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä siis tiedä, mitä tästä parista on kirjoitettu. Juuri vaan työporukalla ihasteltiin noita iltalehtien kuvia hääparista, on siinä vaan komea pari. Ja meidän mielestä se Emilia oli tyylikäs ja kaunis, ihan kuin filmitähti itsekin. Rotevuudesta en nyt ihan samaa mieltä ole, selvästi urheilullinen kroppa, kyllä tuota kehtaisi näyttää.

Mutta näyttää onnelliselta ja itsensä kanssa sinut olevalta pariskunnalta. Todennäköisesti ja toivottavasti eivät ole moksiskaan pikkumaisten ihmisten kommenteista.