Jos saisit valita minkä tahansa auton
mikä se olisi? Saisit valita peräti kaksi autoa käyttöösi. Hinta, kulutus jne, ei olisi ongelma tässä leikissä.
Tuli mieleen tuosta Mikä auto sinulla on-kyssäristä.
Kommentit (319)
Vierailija kirjoitti:
Audot on junteille, hanki sähköpyörä tai sähköpotkulauta
Täällä aloittaja, hei! "Audot" on epäilemättä junteille, mutta sähköpyörä- potkulauta ei auta jos asut maaseudulla ja kauppaan sekä muihin asioimispaikkoihin on 70 km. Ei muuten kulje linja-autotkaan.
Ja millä ihmeellä tuot rakennustarvikkeet, eläinten rehut jne. Monta sataa kiloa painavat ostokset?
Metsäteille joku ihka oikea maasturi, joka kulkisi lähes tulkoon mistä vaan, merkkejä en tiedä.
Arkikäyttöön Subarun Outback, minä ja kolme koiraani mahduttaisiin siihen oikein mukavasti, toki mies ja lapsetkin sujahtaisivat sisään.
Arkikäyttöön Opel Insignia Country Tourer 2l-biturbodieseli.
Huvitteluun Lamborghini Aventador SVJ LP770-4.
Enpä keksi miksi tarvisin jonkin ison tai kalliin.
Pikkumaasturi riittäisi. Näkisi paremmin koska vähäsen korkeampi ja mahtuisi parkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Dodge Hellcat ois hieno
Ei se ole mikään automalli vaan moottori, saatavilla ainakin charger, challenger, durango ym.
Kahdenhepan kuljetusauto, merkillä ei niin väliä. Sit joku kippo, jolla vois ajaa töihin. Tai sitten joku pick-up ja kahden hepan traikku ( juu ei oo auto, mutku mä haluu-uun).
Kuuauton ja Paluu tulevaisuuuteen -auton
Uusin Tesla että voin hyvesignaloida olevani mukamas ympäristön puolella.
Mulle kelepais ykköskoppanen Fiat Punto. Kun saan edes siihen rahat säästettyä olisin iki-onnellinen 😪
Vanha diesel-volkkari, kunhan polttoaineen hinta saataisiin taas kohdilleen.
Se Tesla jonka Elon lähetti avaruuteen. Samanlainen ei riitä, täytyy olla juuri se kappale.
Kallein ja tehokkain Tesla kaikilla varusteilla.
No varmaankin ID.4 täyssäköauton volkkarilta. Liian kalliita ovat vielä. Sopivasti tilaa, korkea katumaasturi, komean näköinen - muttei liian pramea. Nelivetona tietenkin, niin ei jää hankeen jumiin.
En ainakaan sitä "linttaan astuttua" japanilaista.