Saatteko Aino-jäätelöpaketteja auki? Itse en saa.
Kansi on kauhean tiukasti kiinni. Kenelläkään muulla samaa ongelmaa?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
No sit ei varmaan kannata ostaa sitä, jos on niin vaikeeta. Laittakaa Valiolle palautetta, ei ne sitä täältä käy lukemassa.
Ei se ole valio vaan monikansallinen firma joka osti aikanaan tehtaan Valiolta.
Joo se ääni on myös hirveä, mies käy aina koidinhoitohuoneessa avaamassa jos lapset on jo nukkumassa. :D
Vierailija kirjoitti:
Te naiset olette niin ihania! En tuota jäätelöä kovin syö mutta tiedän juurikin tuon jäätelöpurtelon. Olen elämässäni varmaan 15 avannut ettei koskaan edes olisi tullut mieleen ettei sitä saa auki. Ja tiedän miten naiset ovat jäätelön perään se on ihan hullua!
Mitäs jos joku mies pistäisi sellaisen firman pystyyn missä avaa naisten Ainojäätelöpaketin, niin paljon olisitte valmiita maksamaan siitä? Oli kyseessä perjantai-ilta tai sunnuntaiaamu. Joku voisi rikastua sellaisella sovelluksella että lähellä oleva vapaa mies tulee avaamaan jäätelön. Miettikää mikä deittimahdollisuus! Jos hyvin käy niin yhdessä syövät sitä jäätelöä.
Oma mies tykkää jäätelöstä ja etenkin Aino-jäätelöstä, mutta hän ei saa niitä auki vaikka voiman puutteesta ei ole kyse. Minulla ei ole ongelmaa eli kyseessä on tekniikkalaji. Voin kyllä kuvitella, miten sitten kaksi miestä syö yhdessä jäätelöä ja katsovat Avaraa luontoa.
Ne vanhat suotakaiteen muotoiset triojäätelöpakkaukset oli helppoja avata ja hyviä säilytysastioita. Kuvakin oli painettu pahville ja sen voi poistaa kannesta.
Mainos on siis totta: jäätelö IKI-ihana. Onhan se ikuisesti ihanaa siellä pakastimesssa, jos/kun ei auki saa.
Hankalaa pakkauksen avaaminen on mullekin, on joko kynnet katki tai sormet kipeät. kannessa pitäisi olla joku avaus"lippa".
Lusikan varrella aina avitan paketin auki. Tätä ongelmaa ei kyllä ollut vielä muutama vuosi sitten, onkohan paketin materiaali muuttunut.
Jos joku vinkkaa valmistajalle että heidän jäätelö jää hyllyyn kun osa naisista ei saa kantta auki, niin kuvittelisin että äkkiä muuttaavat pakettia.
No itsellä on reuma ja sormivoimat heikot. Ei kyllä muita paketteja aukoessa ole vielä ollut ongelmaa, mutta Aino jäätelöpakkausta en saa ilman veitseä auki.
Mutta tuohon deittisovellus ideaan sanoisin että ihan hauska idea.