Milloin tämä eropaska loppuu?!
5kk aikaa erosta ja elämä ollut täyttä paskaa sen jälkeen. Ensimmäiset pari kuukautta oli niin kovaa ahdistusta, että meni sekä unet että ruokahalu ja olin todella huonossa kunnossa. Tällä hetkellä olo on lähinnä apaattinen ja täysin iloton. Välillä suru meinaa viedä mukanaan. Mikään ei kiinnosta, voisin töiden ulkopuolella vaan maata sohvalla. Olen yrittänyt tehdä tavallisia asioita kuten ennenkin, liikkunut ja tavannut läheisiä. Mistään ei vaan saa mitään iloa, kaikki tuntuu suorittamiselta ja joudun pakottamaan itseni asioihin. Tulevaisuus tuntuu pyyhkiytyneen pois. Olen eronnut ennenkin, mutta koskaan ei ole ottanut näin koville. Voi kun tämä alkaisi jo helpottaa...
Kommentit (6)
Itselläkin ollut vaikeaa entisen parisuhteen vuoksi. Eilen aloin nauramaan aidosti kun luin yhtä ketjua täällä. Kun nauroin uudestaan niin häkellyin, että minähän nauran pitkästä aikaa. Sitten aloin itkemään koska olin niin kiitollinen siitä nauramisen kokemuksesta.
Tunteet ovat menneen vuoristorataa kylläkin. Pikkuhiljaa tämä tästä..
Tsemppiä!
Mulla meni viimeksi vuosi ennen kuin aloin tuntea oloni enemmän normaaliksi...
Ei pidä mennä eroamaan jos noin vaikeaa on.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä mennä eroamaan jos noin vaikeaa on.
Senhän voikin aina itse valita mitä elämässä tapahtuu.
Pahin on jo ohi. Nyt vaan minuutti kerrallaan eteenpäin, joku päivä vaan huomaat että naurat taas.
Tsemppiä!