Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatteko Aino-jäätelöpaketteja auki? Itse en saa.

Vierailija
15.06.2021 |

Kansi on kauhean tiukasti kiinni. Kenelläkään muulla samaa ongelmaa?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pakastin täynnä Ainoja, kun eivät vaan aukea! Silti aina haksahdan ostamaan kolme kympillä -tarjouksesta :(

Vierailija
2/48 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteesi on todella kauhea. Tekisi mieli jäätelöä ja jäätelöä on, mutta et saa pakettia auki. Pyydä jotain naapuria kaveriksesi auttamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala kansi. Välillä siitä irtoilee muovinpalasia, kun väkisin joutuu vääntämään auki.

Vierailija
4/48 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sahalla halki.

Vierailija
5/48 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelönhimossa saan kyllä Ainon auki, viimeksi väänsin niin, että kansikin halkesi eli kyllä ne on aika tiukasti suljettu.

Vierailija
6/48 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP sokea? Rasian kannessa on lippa joka pitää murtaa.

Vierailija
7/48 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helppohan se on avata. Enkä ees juuri harrasta liikuntaa, eli turha sanoa, että mulla olis jotku ihmelihakset.

Vierailija
8/48 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rälläkkä peliin..

Vierailija
9/48 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös niissä ole se avaussysteemi, että pala muovia repäistään sivusta pois? Vai sekoitanko nyt muihin merkkeihin..

Vierailija
10/48 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko AP sokea? Rasian kannessa on lippa joka pitää murtaa.

Ei auta muuten yhtään se lipan aukaisu.

Vierailija
11/48 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten todella hankala avata, juurikin se lippa. Ärsyttävää kun on koko päivän himoinnut sitä mango-suklaata ja sitten ähkii sen kannen kanssa vaikka kuinka kauan :)

Vierailija
12/48 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei jää jäätelöt syömättä kannen aukaisun vuoksi. Murran sen lipan, sitten liu'utan ihan tavallisella veitsellä kannen alta koko paketin ympäri. Aukeaa sitten helposti.

Vierailija
13/48 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikös niissä ole se avaussysteemi, että pala muovia repäistään sivusta pois? Vai sekoitanko nyt muihin merkkeihin..

On, mutta kansi istuu ihan yhtä tiukassa lipan murtamisen jälkeenkin ja tuntuu hajoavan käsiin hetkellä minä hyvänsä, jos käyttää voimaa. Oon joskus valinnut Ingman Creamy -paketin ihan vaan siksi, kun sen kansi on niin ihanan vaivaton.

14/48 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Minulla on huonot käsivoimat, ja kannen kovat muovireunat aiheuttavat kipua käsiin. Olen käyttänyt veistä apuna, tavallaan vipuna. Siinä tosin saa varoa, ettei veitsi lipsahda niin että vahingoittaa itseään.

Vierailija
15/48 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten, kun se aukeaa, niin kansi päästää niin kamalan äänen, että korvat hajoo.

Vierailija
16/48 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aukaiseminen on hankalaa eikä tanakalla muovirasialla ole meillä jälkikäyttöä. Ei jatkoon.

Vierailija
17/48 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipan aukaisu ei auta mitään. Kannen saa vääntää auki tuskissaan. Siinä hajoaa koko kansi ja sormiin sattuu. Ja korvat tosiaan hajoaa, koska siitä lähtee niin kamala ääni. 

Vierailija
18/48 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Olen huomannut saman. Minulla on huonot käsivoimat, ja kannen kovat muovireunat aiheuttavat kipua käsiin. Olen käyttänyt veistä apuna, tavallaan vipuna. Siinä tosin saa varoa, ettei veitsi lipsahda niin että vahingoittaa itseään.

Mulla on sama juttu. Olen myös käyttänyt veistä apuna, mutta aterinveistä, niin ei tarvitse pelätä puukottavansa itseään. Rasittava kansi.

Vierailija
19/48 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanteesi on todella kauhea. Tekisi mieli jäätelöä ja jäätelöä on, mutta et saa pakettia auki. Pyydä jotain naapuria kaveriksesi auttamaan.

Tilanne on oikeasti kauhea. Nenän edessä on paketti vanilja-mansikkaa tai mango-suklaata, mutta kantta ei saa irti. :( 

20/48 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulusikan varrella kingottamalla, pakkaus ylösalaisin käännettynä pöydällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan