Tässä jankuttajille keskusteluketju
Hei, täällä tuntuu olevan muutamia jankuttajia, jotka a) pilaavat keskustelun kuin keskustelun b) eivät luovuta ennen kuin oma mielipide hyväksytään c) haluu tuoda oikeat = hyväksyttävä mitat esiin joka ikiseen keskusteluun d) ym. ym.
Nyt voitte vapaasti aloitta jankuttamisen tämän otsikon alla ja jättää muut keskustelut rauhaan.
Kiitos
Kommentit (14)
En jätä muita keskusteluita rauhaan.
Voi kiitos. Olikin sairaslomalla täällä tylsää. Olipa huomaavaista.
Aloitan siis.
Mielestäni tasoteoriasta on liian epämääräinen, eli keskittyy triviaaleihin ominaisuuksiin. Se ei siten kuvaa oikeasti ihmisten parinvalinnan monimutkaisuutta.
Mielestäni Turun sateenkaarisuojatie oli hieno, harmi että poistettiin. Onneksi saadaan silta tilalle.
Olen sitä mieltä että, jokainen saa määritellä sukupuolensa vapaasti.
Nyt vaan vastapuoli paikalle, että pääsen kunnolla jankkaamaan. 😃
Jankjankjankjankjankjaaaankjaaaaannnkkkjaaaaaannnnkkk......
Jne...
Mutta aiheesta toiseen, perhosille pitää tehdä skettipuistoja.
Vierailija kirjoitti:
Aloitan siis.
Mielestäni tasoteoriasta on liian epämääräinen, eli keskittyy triviaaleihin ominaisuuksiin. Se ei siten kuvaa oikeasti ihmisten parinvalinnan monimutkaisuutta.Mielestäni Turun sateenkaarisuojatie oli hieno, harmi että poistettiin. Onneksi saadaan silta tilalle.
Et nyt jumalauta ala esittämään loogisia väitteitä tässä ketjussa!
Jankuttamiseen tarvitaan usein kaksi osapuolta.
Vierailija kirjoitti:
Jankuttamiseen tarvitaan usein kaksi osapuolta.
Ei pidä paikkaansa.
T. Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitan siis.
Mielestäni tasoteoriasta on liian epämääräinen, eli keskittyy triviaaleihin ominaisuuksiin. Se ei siten kuvaa oikeasti ihmisten parinvalinnan monimutkaisuutta.Mielestäni Turun sateenkaarisuojatie oli hieno, harmi että poistettiin. Onneksi saadaan silta tilalle.
Et nyt jumalauta ala esittämään loogisia väitteitä tässä ketjussa!
Oi sorry, meinas lipsahtaa. Uus yritys: mies syö lapsen vanukkaat ja se on sija. Siksi inhoan kaikkia miehiä kun se on sikoja. Sika sika.
Vierailija kirjoitti:
Mutta aiheesta toiseen, perhosille pitää tehdä skettipuistoja.
Eikä, liian kallista, verovarojen tuhlausta.
[randomi aihealue] - Olen periaatteesta eri mieltä kanssasi siitä mitä sanot, vaikka asialla ei olisi minulle tuon taivaallisen vertaa merkitystä, sillä minusta on kiva tapella, saada reaktioita, nöyryyttää keskustelijoita ja saada heidän luikkimaan matkoihinsa.
Eikä ole! Tämä ei ole jankutajien ketju, enkä lopeta ennen kuin myönnät sen! SE OIKEA jankuttajien ketju on ihan toinen. Jne jne...