Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hiusten lähtö

22.08.2006 |

Heips! Tuli mieleen kysäistä, että onko kellään kokemusta alkuraskauden oireena hiusten lähtö? Olen ihan ymmälläni kun parin viimeisen viikon aikana hiuksia on alkanut tosissaan lähtemään. Ei yksi tai kaksi hiusta vaan tuppoja niin pestessä kuin harjatessa hiuksia...

t. iida-linnea

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja se unohtui kirjoitella, että en ainakaan tiedä olevani raskaana. Jännityksellä elän päivän kerrallaan. Perjantaina on aikomus tehdä testi. Mietiskelenkin tässä mikä kaikki omassa kehossa voisi viitata raskauteen...

i-l

Vierailija
2/7 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko oire raskaudesta vai mikä mutta mulla on kanssa hiuksia lähtenyt ihan tupottain nyt sen kaksi viikkoa kans!

Jos jollain olis tietoa olis kiva kuulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuneena utelen, että missä vaiheessa kiertosi menee? Jos siis haluat kertoa. Mulla on tänään kp kp 36/32-37. Itse jo mietiskelen kampaajalle menoa, kun tuntuu hiukset niin surkean oloisilta...

Vierailija
4/7 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kp22 ja eka kierto yritystä takana.

Ihan varma en ole kierrosta se on vaihdellut jossain 25-30 tienoilla joskus. Nyt piinailen kyllä tosissani, kaikki mahdolliset oireet kun sattuu löytymään.. kaksi lasta ennestään jo meillä mutta nämä jutut tuppaa kyllä unohtumaan..

Peukut pystyssä sinullekkin.. ai niin, minä kävin kampaajalla juuri viime viikon lopulla ja kysyin asiasta mutta sanoi vaan että ehkä on nyt se aika vuodesta kun hiuksia lähtee enemmän :)

Vierailija
5/7 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussasin tuossa viime pe.. eli nyt 4+5vkoa. Ja minulla tukka irtoaa aivan armottomasti..ohentunut 2viikon aikana ei ikinä ennen tällaista. Lisäksi tuhrua tulee ja hiki lentää saas nähdä kuinka käy. Muistan aikoinaan että tädilleni tuli kaljuja kohtia kun poikiaan odotteli.

Vierailija
6/7 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kampaaja sanoi että voi olla sellainen vaihe että hiuksia lähtee enemmän, kokajanhan hiuksia lähtee, mutta kun paljon hiuksia sattuu siihen kasvuvaiheeseen että ne putoaa tuntuu että kaljuuntuisi. mutta olen myös kuullut että ainakin imetyksen aikana saattaa hiuksia lähteä ihan hirveästi.

Vierailija
7/7 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en ole ainoa! Ja erityisen paljon onnea sulle Pruella! =) Rohkaisi minuakin toivomaan, josko nyt vihdoin ja viimein meilläkin olisi tärpännyt.

Nyt kun flunssan vuoksi olen sairaslomalla niin aikaa on liikaakin miettiä ja pohtia, tarkkailla ja kuulostella omaa kehoa.

Aurinkoa!